eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Wykonanie termomodernizacji Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie, ul.Morska 11, 82 - 103 STEGNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Nowy Dwór Gdański: Wykonanie termomodernizacji Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie, ul.Morska 11, 82 - 103 STEGNA
Numer ogłoszenia: 161167 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowodworskiego, ul. Sikorskiego 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, fax 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie, ul.Morska 11, 82 - 103 STEGNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych : 1. DOCIEPLENIE ELEWACJI POWYŻEJ GRUNTU Grubość docieplenia (cm) 16 Powierzchnia netto (m2) 2184 Powierzchnia ościeży (m2) 775 2. DOCIEPLENIE ELEWACJI PONIŻEJ GRUNTU Z IZOLACJĄ PRZECIWWILGOCIOWĄ Grubość docieplenia (cm) 10 Powierzchnia netto (m2) 300 Opaska z kostki brukowej (m2) 213 3. DOCIEPLENIE STROPODACHU Grubość docieplenia - wełna (cm) 22 Powierzchnia stropodachu (m2) 1794 Roboty demontażowe (m2) 1794 Utylizacja płyt azbestowych i papy ( m2 ) 1794 Obróbka kominów (m2) 104 Obróbki blacharskie (m2) 364 Rynny ( mb ) 187 Rury spustowe ( mb ) 138 Instalacja odgromowa ( kpl. ) 1 4. DOCIEPLENIE TARASÓW Grubość docieplenia - styropor (cm) 20 Powierzchnia tarasów (m2) 129 Roboty demontażowe (m2) 129 5. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ Powierzchnia stolarki okiennej PCV (m2) 1099 Powierzchnia bramy garażowej (m2) 8 Utylizacja starej stolarki ( m2 ) 1099 Obróbka ościeży wewn. (m2) 237 (do lica ściany wewnętrznej) Obróbka blacharska parapetów (m2) 194 6. MODERNIZACJA KOTŁOWNI ( z zastosowaniem biomasy )Instalacja technologicznej kotłowni opalanej biomasą o wilgotności do 50% (z kotłami pracującymi z mocą płynnie regulowaną w zakresie np.30% - 100% w trybie automatycznym, bezobsługowym) spełniających obowiązujące przepisy w zakresie dopuszczalnego poziomu emisji zanieczyszczeń do atmosfery zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 20.12.2005 r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. 2005 nr 260 poz. 2181 z dnia 20.12.2005 r.), to jest : emisja SO2 400 mg m3u; emisja NOx 400 mg m3u (w przeliczeniu na NO2); emisja pyłu 100 mg m3u przy zawartości 6% O2 w gazach odlotowych. 7. INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH Zgodnie z wytycznymi zawartymi w audycie energetycznym przewidziano wspomaganie układu przygotowania c.w.u. przez zastosowanie systemu kolektorów słonecznych.Prognozowane zapotrzebowanie energii dla potrzeb przygotowania c.w.u. wynosi294,8 MWh, zaś uzyski energii z kolektorów w skali roku 126,66 MWh (stopień pokrycia 43%).Zaprojektowano 44 kolektory próżniowe typu CPC 45 Star azzurro zgrupowane w 11 polach rozmieszczonych na dachu budynku (po 4 kolektory połączone szeregowo w każdym z pól).Dane techniczne pojedynczego kolektora:- wymiary: (szer. x wys. x grubość) 2,42x2,03x0,12m- powierzchnia brutto: 4,91 m2- powierzchnia czynna: 4,5 m2- dopuszczalne ciśnienie robocze: 10bar- ciężar: 76 kg8. MODERNIZACJA INSTALACJI C.O.1. Charakterystyka instalacji- obliczeniowa moc cieplna: Q=207 521 [W]- kubatura ogrzewana obiektu: V=14 419 [m3]- powierzchnia ogrzewana obiektu: F=4 974 [m2]- zapotrzebowanie ciepła na 1 m2 powierzchni ogrzewanej: Qf=41,7 [W/m2]- zapotrzebowanie ciepła na 1 m3 powierzchni ogrzewanej: Qv=14,4 [W/m3]- rodzaj ogrzewania: wodne pompowe- parametry czynnika grzejnego: Tz=80 [ºC], Tp=60 [ºC]- strefa klimatyczna I Te=-18 [ºC]2. Opis wykonania instalacji c.o.Zaprojektowano nową instalację c.o. zasilaną w czynnik grzewczy z projektowanej kotłowni opalanej biomasą usytuowanej w piwnicy budynku. Przewidziano dwa obiegi grzewcze:pierwszy dla wschodniej i drugi dla zachodniej części obiektu.Główne przewody rozprowadzające prowadzone są w piwnicy pod stropem oraz przy podłodze pod oknami. Piony prowadzone przy ścianach po wierzchu. Minimalna długość gałązki grzejnikowej powinna wynosić 0,5m. Odpowietrzenie instalacji odbywa się poprzez zawory odpowietrzające zamontowane w najwyższych punktach instalacji. Przewody rozprowadzające prowadzić ze spadkiem 0,5%. Przejścia przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych wypełnionych kitem plastycznym. Mocowanie rur do przegród budowlanych wykonać zgodnie z BN-76/8860-01, za pomocą uchwytów, zawiesi lub wsporników.3. Rurociągi c.o.Rurociągi wykonać z rur miedzianych okrągłych bez szwu do kapilarnych połączeń lutowanych produkowanych zgodnie z normą PN-EN 1057. Łączonych za pomocą: lutowania miękkiego dla rur o średnicy 28 mm; lutowania twardego dla rur o średnicy > 28mm.Przy połączeniach można stosować następujące rodzaje łączników:- łączniki z miedzi do połączeń kapilarnych z rurami miedzianymi (z materiału jak dla rur);- łączniki z końcówkami zaciskowymi do rur miedzianych (brąz lub mosiądz odporny na odcynkowanie DRA lub DRB, klasa A lub B);- łączniki kapilarne i zaciskowe z końcówkami gwintowanymi do połączeń gwintowanych z elementami instalacji (brąz lub mosiądz odporny na odcynkowanie DRA lub DRB, klasa A lub B.- połączenia rur stalowych z miedzianymi wykonać za pomocą mosiężnych łączników i przekładek z taśmy teflonowej.Wszystkie przejścia rur przez przegrody wykonać w tulejach ochronnych wypełnionych kitem plastycznym (w obszarze tulei nie umieszczać żadnych połączeń).Mocowanie rur do przegród budowlanych wykonać za pomocą uchwytów przesuwnych.Stosować uchwyty systemowe (np. HILTI) z umieszczoną na całym obwodzie przekładką ochronną z gumy lub z taśmy z miękkiego PVC.Rozstaw uchwytów przesuwnych dla przewodów:- 12x1,0 i 15x1,0 -1,25 m- 18x1,0 -1,5 m- 22x1,0 -2,0 m- 28x1,5 -2,25 m- 35x1,5 -2,75 m- 42x1,5 -3,0 m- 54x2,0 -3,5 m4. Elementy grzejne Grzejniki płytowe Purmo typ Compct Grzejniki rurkowe Purmo typ Santorini.Grzejniki montować do ścian lub podłogi za pomocą konsol.Każdy grzejnik typu wyposażyć w korek z ręcznym odpowietrznikiem.5. Armatura Przy grzejnikach typu Compact i łazienkowych:- zawory termostatyczne AV6 z nastawą wstępną, prod. Oventrop- zawory powrotne z nastawą wstępną Combi 4, prod. OventropNa przewodach:- zawory odcinające z nastawą wstępną, typ STAD, prod. TA- regulatory różnicy ciśnień STAP, STAM, prod. TA- zawory odcinające kulowe6. Odpowietrzenie i odwodnienie instalacji Instalacja odpowietrzana będzie automatycznie poprzez samoczynne zawory odpowietrzające na pionach, oraz ręcznie przez korki z odpowietrznikiem przy grzejnikach.Odwodnienie odbywać się będzie w najniższych punktach przez korki spustowe przy grzejnikach, oraz w kotłowni.7. Izolacja termiczna Jako izolację termiczną przewodów zastosować otuliny izolacyjne dopuszczone do stosowania w budownictwie spełniające warunki normy PN-85/B-02421 (2000).Przewody instalacji grzewczych zaizolować prefabrykowanymi otulinami i kształtkami z pianki poliuretanowej twardej np. STEINONORM 300 lub Thermaflex PUR (w płaszczu z PCV)8. Regulacja instalacji Wyrównanie nadmiaru ciśnienia w gałęziach instalacji odbywa przy pomocy regulatorów różnicy ciśnień oraz zaworów regulacyjno - odcinających. Przy grzejnikach za pomocą nastaw lub wkładek w zaworach termostatycznych i nastaw w zaworach powrotnych.Wielkości nastaw armatury regulacyjnej pokazano na załączonych rysunkach.9. Badanie szczelności i uruchomienie instalacjiPrzed przystąpieniem do badania szczelności, instalację należy dokładnie kilkakrotnie przepłukać wodą. Po zakończeniu płukania instalację niezwłocznie napełnić wodą.Próbę szczelności na zimno przeprowadzić przy ciśnieniu 0,60 MPa czas trwania 30 min.Po pomyślnie przeprowadzonym badaniu na zimno wykonać próbę na parametry robocze instalacji (wg PN-64/B-10400).Po uruchomieniu instalacji należy dokonać pomiaru temperatur w pomieszczeniach zgodnie z PN-82/B-02402, oraz dokonać ewentualnej korekty nastawy wstępnej zaworów.10. Obliczenia instalacji grzewczej Obliczenie instalacji przeprowadzono w oparciu o następujące normy:- PN-82/B-02402: Temperatury ogrzewanych pomieszczeń w budynkach- PN-82/B-02403: Temperatury obliczeniowe zewnętrzne- PN-B-03406 (1994): Obliczanie zapotrzebowania na ciepło pomieszczeń o kubaturze do 600 m3- PN-EN ISO 6946: Opór cieplny i współczynniki przenikania ciepła- PN-91/B-02420: Odpowietrzenie instalacji ogrzewań wodnych- PN-83/B-03430: Wentylacja w budynkach mieszkalnych zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej.- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690)z późniejszymi zmianami Wielkości współczynników przenikania ciepła dla poszczególnych przegród, oraz strat ciepła obliczono za pomocą programu Audytor OZC. Obliczenia hydrauliczne instalacji (dobór średnic przewodów i wielkości nastaw) wykonano na komputerze PC wg programu AUDYTOR CO. Obliczenia załączono do projektu archiwalnego.9. MODERNIZACJA WENTYL. MECH. ZESP. ŻYWIENIA I HYDROTERAPII W budynku zaprojektowano wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną. Przewidziano chłodzenie wybranych pomieszczeń biurowych. Dodatkowo do ogrzewania magazynu projektuje się montaż aparatów grzewczych typ AGW.Ilości wymian w pomieszczeniach:Biurowe: 30m³/h/osobęSzatnie: 4,0 w/hWC: miska ustępowa 50 m³/jednostkę pisuar 30 m³/jednostkę Magazyny: 4,0 w/h Kuchnia: 30 w/hSale konsumpcji: 2,5 w/h Przewidziano modernizację wentylacji mechanicznej w następujących częściach budynku:1. Rehabilitacji Projektuje się centrale nawiewne, wymianę przewodów w wentylatorki, wymianę wentylatorów dachowych na nowe z podstawami tłumiącymi.2. Kuchni z zapleczem kuchennym i salą konsumpcyjną W kuchni przewidziano centrale wentylacyjne z wymiennikiem krzyżowym, nagrzewnicą wodną, filtrem olejowym - wywiew poprzez okap kuchenny, nawiew poprzez kratki wentylacyjne. Centrala wentylacyjna w wentylatorki w poziomie piwnic, wywiew powietrza na dach.Zaplecze kuchni wentylowane centrala nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła i nagrzewnicą wodną.Sala konsumpcji i kawiarni wentylowane centralą nawiewno-wywiewną z odzyskiem ciepła i nagrzewnicą wodną. Tłumienie hałasu: Przewidziano wyciszenie pracy wszystkich instalacji od strony pomieszczeń. W instalacjach wywiewnych tłumiki przed wentylatorami kanałowymi i dachowymi. Tłumiki akustyczne przed centralami. Izolacje wszystkich kanałów na dachu wełna mineralną 50 mm pod płaszczem stalowym.Pobór mocy elektrycznej przez centrale nawiewne, wentylacyjne, wentylatory dachowe, wentylatory kanałowe RAZEM 13,69 kW.10. ROZRUCH I PRZEKAZANIE DO EKSPLOATACJI INSTALACJI POZ. 6 - 911. MODERNIZACJA I REMONT POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH Z DOSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zakres i technologia prac budowlanych:Łazienka Należy zdemontować cały osprzęt. Skuć glazurę ze ścian oraz terakotę z podłogi, uzupełnić tynki po zerwanej glazurze, wykonać izolacje z folii szerokiej polietylenowej oraz warstwę wyrównawcza pod posadzkę ze spadkiem pod prysznic. Posadzkę wykonać z płytek kamionkowych antypoślizgowych GRES. W miejsce brodzika wykonać spadek w kierunku kratki ściekowej min. 5% i ograniczyć paskiem z płytek szer. 10cm. Na ścianach ułożyć glazurę do wysokości drzwi. Tynki sufitów oraz ścian nie wyłożone glazurą, szpachlować gipsem szpachlowym, zagruntować i wymalować dwukrotnie farbą emulsyjną. Zamontować nowy osprzęt, a jeżeli to konieczne wymienić podejścia wodne i kanalizacyjne.Zdemontowany osprzęt nadający się do użytku przekazać inwestorowi. Pozostałość wraz z gruzem składować na miejscu wskazanym przez inwestora, następnie wywieść na wysypisko i zutylizować.Pokój W pokojach należy zerwać istniejącą wykładzinę, wykonać warstwę wyrównawczą i położyć wykładzinę rulonową PCV typu TARKET wraz z cokolikami. Tynki sufitów oraz ścian szpachlować gipsem szpachlowym, zagruntować i wymalować dwukrotnie farba emulsyjna zmywalna. W niektórych pokojach wymienić drzwi na szersze, (ilości podane w przedmiarze). Elementy z demontażu składować na miejscu wskazanym przez inwestora, następnie wywieść na wysypisko i zutylizować.Przedpokój W przedpokojach należy zerwać istniejącą wykładzinę, wykonać warstwę wyrównawczą i położyć wykładzinę rulonową PCV typu TARKET wraz z cokolikami. Tynki sufitów oraz ścian, szpachlować gipsem szpachlowym, zagruntować i wymalować dwukrotnie farba emulsyjna zmywalna. W niektórych przedpokojach wymienić drzwi wejściowe na szersze, (ilości podane w przedmiarze). Elementy z demontażu składować na miejscu wskazanym przez inwestora, następnie wywieść na wysypisko i zutylizować.Ciągi komunikacyjne (korytarze)W korytarzach należy zerwać istniejącą wykładzinę, wykonać warstwę wyrównawczą i położyć wykładzinę rulonową PCV typu TARKET wraz z cokolikami. Tynki sufitów oraz ścian, szpachlować gipsem szpachlowym, zagruntować i wymalować dwukrotnie farbą emulsyjną zmywalną. Wymienić deski odbojowe oraz pochwyty. Elementy z demontażu składować na miejscu wskazanym przez Inwestora, następnie wywieść na wysypisko i zutylizować.Informacje uzupełniające prace będą wykonywane w obiekcie czynnym z możliwością pracy jednocześnie w pięciu mieszkaniach. Przed przystąpieniem do pracy należy ustalić szczegółowy harmonogram kolejności remontowania mieszkań. Wszystkie prace remontowe wykonywać metodami gwarantującymi jak najmniejszą ingerencję w konstrukcję budynku. W przypadku wątpliwości co do technologii prowadzonych robót na bieżąco należy konsultować się z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Materiał z rozbiórek tynku należy wywieść i zutylizować na legalnym składowisku odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków Warunki ogólne:1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się o wspólnie udzielenie zamówienia niniejszy warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium.Warunki podmiotowe szczegółowe, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 3. Potencjał ekonomiczno - finansowy: - Dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i / lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3.500.000 PLN. - Posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 5.000.000 PLN. Przed podpisaniem umowy przedstawi polisę OC na wartość nie niższą niż cena ofertowa,- Posiada przychody ze sprzedaży netto w każdym z poszczególnych lat obrotowych 2005-2007 w wysokości nie mniejszej niż 12.000.000 PLN. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami do zatrudnienia na stanowiskach podanych poniżej. Osoby przewidziane do zajmowania stanowisk od I do III muszą posiadać odpowiednie zgodne z obowiązującym Prawem budowlanym ( Rozdział 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5 poz. 42 z późn. zm.): I. Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie jako kierownik budowy.II. Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych III. Kierownik Robót Elektrycznych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu normy PN-IEC 60050-826 z lutego 2000; doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych.5. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) jako wykonawca o zamówienie o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tzn.: - przynajmniej jedną oddzielną kompleksową realizację polegającą na wybudowaniu wraz z zagospodarowaniem terenu obiektów kubaturowych ( powierzchnia użytkowa nie mniejsza niż 500 m2 i / lub kubatura nie mniejsza niż 1500 m3 ), - przynajmniej jedną kompleksową realizacje polegającą na termomodernizacji obiektów oświatowych, użyteczności publicznej lub mieszkaniowych w zakresie docieplenie elewacji nie mniej niż 5000 m2, docieplenie stropodachów nie mniej niż 2500 m2 o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN, - kompleksowa realizacja ( dostawa + montaż + uruchomienie ) kotłowni , w tym co najmniej jedna realizacja kotłowni opalanych biomasą o mocy nie mniejszej 0,2MW i umożliwiających spalanie biomasy świeżej (wilgotność do 50%) oraz zamiennie brykietów i peletów, z kotłami pracującymi z mocą płynnie regulowaną w zakresie np.30% - 100% w trybie automatycznym, bezobsługowym) spełniających obowiązujące przepisy w zakresie dopuszczalnego poziomu emisji zanieczyszczeń do atmosfery zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 20.12.2005 r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. 2005 nr 260 poz. 2181 z dnia 20.12.2005 r.); emisja SO2<400 mg / m3u; emisja NOx<400 mg / m3u (w przeliczeniu na NO2); emisja pyłu<100 mg/m3u przy zawartości 6% O2 w gazach odlotowych. W/w parametry muszą być udokumentowane przez oferenta dla pracującej instalacji, której okres eksploatacji jest nie krótszy niż 24 miesiące. - kompleksowa realizacja ( wykonawstwo ) instalacji solarnych : co najmniej jednej instalacji o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2W przypadku Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 1, 3 - 6 Wykonawcy mogą spełniać łącznie.W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż określona w pkt IV. 1.2) Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków: 1. Potencjał kadrowy W ramach tego warunku oceniane będą: kwalifikacje kierownika Budowy oraz kierownika Robót Sanitarnych potwierdzone ilością zrealizowanych kontraktów ( o min. parametrach wskazanych w pkt III.2.4.I oraz III.2.4.II na których pełnili funkcje kierownika budowy lub kierownika robót. Maksymalnie 40 pkt, po 20 pkt dla każdego z kierowników. Kwalifikacje za 3 roboty - 10 punktów ;za 4 roboty - 15 punktów; za 5 i więcej robót - 20 punktów. 2. Doświadczenie W ramach tego warunku oceniana będzie ilość realizacji ( rozpoczął i zakończył ) przez wykonawcę w ostatnich 5 latach kompleksowych kontraktów ( o min. parametrach wskazanych w pkt III.2.5 ). Maksymalnie 60 punktów, po 20 punktów za każdy rodzaj robót. Za 2 docieplenia - 6 punktów, za 3 docieplenia - 12 punktów, za 4 docieplenia i więcej - 20 punktów, oraz za 2 realizacje kotłowni na biomasę o mocy min. 200kW - 6 punktów, za 3 realizacje kotłowni na biomasę o mocy min. 200kW - 12 punktów, za 4 realizacje i więcej kotłowni na biomasę o mocy min. 200kW - 20 punktów, oraz za 1 realizację instalacji solarnej o pow. min. 200 m2 - 6 punktów, za 3 realizacje instalacji solarnej o pow. min. 200 m2 - 12 punktów, za 4 realizacje i więcej instalacji solarnych o pow. min. 200 m2 - 20 punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,3. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 5 - 7 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 oraz w pkt 4., zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 1-9 sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza i potwierdzone przez Wykonawcę.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty:10. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i / lub ma dostęp do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3.500.000 PLN., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 11. Sprawozdanie finansowe, potwierdzające, że Wykonawca posiada przychody ze sprzedaży netto w każdym z poszczególnych lat obrotowych 2005-2007 w wysokości nie mniejszej niż 12.000.000 PLN. Jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres od 2005 do 2007 r. , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku,12. Ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 5.000.000 PLN oraz oświadczenie potwierdzające, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - poprzedzających termin złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach uczestnictwa w punkcie III.2.5, z podaniem ich wartości , parametrów powierzchni użytkowej i/lub kubatury budynku, mocy kotłowni ( w tym opalanej biomasą zgodnie z warunkami podanymi w punkcie III.2.5 ) , powierzchni instalacji solarnych, miejsca realizacji i innych potwierdzających spełnienie warunku parametrów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie- zgodnie z pkt opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien załączyć zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że technologia kotłowni opalanej biomasą (na przykładzie czynnych, zrealizowanych przez Wykonawcę kotłowni z kotłami pracującymi z mocą płynnie regulowaną w zakresie np.30% - 100% w trybie automatycznym, bezobsługowym, opalanych biomasą o wilgotności do 50%) spełnia obowiązujące przepisy w zakresie dopuszczalnego poziomu emisji zanieczyszczeń do atmosfery zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 20.12.2005r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. 2005 nr 260 poz. 2181 z dnia 20.12.2005 r.)13. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie).14. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.15. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia. Wykonawca winien do wykazu osób przewidzianych do zajmowania stanowisk od I do III określonych w punkcie III.2.4 warunków szczegółowych podmiotowych załączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z wpisami w drodze decyzji ( zaświadczeniami) do centralnego rejestru GINB oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;).Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia ( zależnie od zakresu obowiązków) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w punkcie III.2.4 warunków szczegółowych podmiotowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie. 16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie a/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z wnioskiem. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zobowiązywania i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich Wykonawców.b/ Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.c/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu robót.17. Zamawiający ustala, że realizacja zamówienia w części kompleksowych robót budowlanych w branży sanitarnej dla całego zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23 pok. 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.