eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bądkowo › Przebudowa drogi gminnej nr 160741 C Toporzyszczewo Stare - Jaranowo Duże

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Bądkowo: Przebudowa drogi gminnej nr 160741 C Toporzyszczewo Stare - Jaranowo Duże
Numer ogłoszenia: 161064 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Bądkowie , ul. Włocławska 82, 87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2724100, faks 054 2724054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 160741 C Toporzyszczewo Stare - Jaranowo Duże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn Przebudowa drogi gminnej nr 160741 C Toporzyszczewo Stare - Jaranowo Duże od km 2+640,00 do km 3+640,00 z udziałem środków finansowych Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Przebudowa polega na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej II standardu na odpowiednio przygotowanej istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego wraz z uporządkowaniem pozostałych elementów korony drogi. Projekt zakłada wykonanie następujących robót: -mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni -wyprofilowanie podbudowy tłuczniem kamiennym przy grubości warstwy 4cm -wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej II standardu w ilości średnio 75kG/m2 -warstwa ścieralna grubości 3cm z mieszanki mineralno-asfaltowej II standardu -utwardzenie kruszywem łamanym zjazdów publicznych i indywidualnych oraz obustronnych poboczy na szerokości 0,50m od krawędzi jezdni -uformowanie w gruncie dowiezionym oraz plantowanie z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronnych poboczy gruntowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść do dnia 3 lipca 2009r. do godz. 09:00. Wadium musi zostać wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w SIWZ w punkcie Wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania wynikające z delegacji art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nie ujęte w tym przedmiarze niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza itp. 2.Podpisany (na ostatniej stronie) i parafowany (na każdej stronie) wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Oświadczenie, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w myśl delegacji art. 22 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenia równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz innego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi (załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 7 do SIWZ). 12.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ). 13.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od 3 do 5 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.Oświadczenie oferenta o udzieleniu gwarancji na okres minimum 36 m-cy od daty odbioru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badkowo.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.