eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Sejny: na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 161016 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz indywidualnych konsultacji dla uczestników projektu systemowe Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach w ramach poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w formie warsztatów oraz indywidualnych konsultacji. Celem warsztatów: kształtowanie umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju osobistego, a w tym: autoprezentacji, kreatywności i nastawienie do zmian, metod radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwiększenia pewności siebie, poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, zwiększenie motywacji do działania, naukę stawiania sobie celów i priorytetów. Zamówienie realizowane będzie w 7 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części I: Warsztaty w grupach mają być przeprowadzone od podpisania umowy do 03.06.2013 r. dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Indywidualne konsultacje odbędą się w miesiącu czerwcu 2013r. Wymiar czasu: 84 h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 12 h na każdą z 7 oddzielnych grup oraz 30 h na indywidualne konsultacje z wskazanymi uczestnikami projektu. Łącznie 114 h. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania każdemu uczestnikowi projektu systemowego diagnozy preferencji społeczno - zawodowych (Indywidualny Plan Działania). Diagnozy powinny być sporządzone i przekazane Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia zajęć z grupą. - przygotowanie scenariusza przebiegu warsztatów, - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - usługi świadczone będą równolegle przez dwie osoby. Część II - Przeprowadzenie warsztatów aktywizacji zawodowej w formie grupowych oraz indywidualnych konsultacji specjalistycznych. Cel warsztatu: przygotowanie uczestników projektu systemowego do aktywnego poruszania się na rynku pracy. W trakcie zajęć powinni zapoznać się z aktywnymi metodami poszukiwania pracy a tematyka warsztatów powinna obejmować m.in. przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracodawcami oraz omówienie dokumentów aplikacyjnych. Zamówienie realizowane będzie w 7 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części II: Warsztaty w grupach mają być przeprowadzone od podpisania umowy do 03.06.2013 r. dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Indywidualne konsultacje odbędą się w miesiącu czerwcu 2013r. Wymiar czasu: 56h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 8 h na każdą z 7 oddzielnych grup oraz 30 h na indywidualne konsultacje z wskazanymi uczestnikami projektu. Łącznie 86 h. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania każdemu uczestnikowi projektu systemowego diagnozy preferencji zawodowych (Indywidualny Plan Działania).Diagnozy powinny być sporządzone i przekazane Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia zajęć z grupą. - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - usługi świadczone będą równolegle przez dwie osoby. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe jutro- program integracji zawodowej i społecznej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji społecznych i zawodowych Uczestników projektu systemowego. 2. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: Część I co najmniej dwie osoby, które przeprowadzą równolegle Trening kompetencji i umiejętności społecznych w formie warsztatów oraz indywidualnych konsultacji, posiadające wykształcenie wyższe z zakresu psychologii oraz minimum roczne doświadczenie w poradnictwie psychologicznym i przeprowadziły taką ilość warsztatów z zakresu Treningu kompetencji i umiejętności społecznych lub w podobnym/równoważnym zakresie jaka odpowiada połowie I części zamówienia. Część II co najmniej dwie osoby, które równolegle przeprowadzą warsztaty aktywizacji zawodowej w formie zajęć grupowych oraz indywidualnych konsultacji, posiadające wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego (licencja doradcy zawodowego) oraz minimum roczne doświadczenie w poradnictwie zawodowym i przeprowadziły co najmniej taką ilość warsztatów z zakresu aktywizacji zawodowej, która odpowiada połowie II części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zleceniodawcy będą mogły zostać zastąpione innymi, o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ x liczba Uczestników biorących udział w zajęciach).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.