eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 przy ul. Zwycięstwa w Będzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Będzin: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 przy ul. Zwycięstwa w Będzinie
Numer ogłoszenia: 160965 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123813 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 przy ul. Zwycięstwa w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Wykonanie wszystkich prac prowadzących do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia obejmującego termomodernizację budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Będzinie przy ul. Zwycięstwa, w tym m.in.: a) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji wg projektu (zamek), b) wymiana obróbek blacharskich, c) docieplenie stropodachu, d) wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych, e) przebudowa wewnętrznej instalacji c.o., f) przebudowa instalacji c.w.u wraz z budową instalacji kolektorów słonecznych, g) wykonanie kotłowni gazowej dla potrzeb c.w.u. z wewnętrzną instalacją gazową, h) instalacje hydrantową, i) likwidację zawilgocenia ścian, j ) roboty wokół budynku, k) roboty wewnątrz budynku, l) uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót, m) wykonanie świadectwa energetycznego, n) wykonanie wszystkich robót branży elektrycznej, w tym m.in.: wymiana instalacji odgromowej z uziemieniem otokowym, wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego z dostosowaniem długości przewodów do zwiększonej grubości ścian (w związku z dociepleniem elewacji budynku), demontaż i montaż elementów z elewacji budynku (np. uchwyty do flag, dzwonki, osprzęt techniczny itp.) z dostosowaniem do zwiększonej grubości ścian (w związku z dociepleniem elewacji budynku). Kable, rurki, korytka na elewacji nie przewidziane do demontażu należy przewidzieć do ukrycia w izolacji termicznej. Kable na dachu należy zabezpieczyć rurami PCV lub w peszlach, o)modernizacja instalacji wentylacyjnej, p)przebudowa węzła cieplnego. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SIWZ, rysunki załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca przyjmując do wykonania w/w roboty obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z normami obowiązującym i przepisami. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 24 poz. 1623 ze zm.). Uwaga: Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonanych robót. Wykonawca musi mieć na uwadze fakt, iż budynek na terenie, którym będzie prowadzona inwestycja jest obiektem czynnym i będzie on zobligowany zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na terenie osób. Ponadto: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. z 2005r. Dz. U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 14 września 2010 r. o odpadach (tj. z 2010 Dz. U. Nr 185, poz 1243 ze zm.). Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia kart ewidencji odpadów oraz kart przekazania odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach. Uwaga!!! Remont kuchni nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. CPV : 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45321000-3 Izolacja cieplna 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 60100000-9 Usługi transportu 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45321000-3 Izolacja cieplna 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45321000-3 Izolacja cieplna 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45320000-6 Roboty izolacyjne 45321000-3 Izolacja cieplna 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa INSTALATOR Janusz Rogowski, Pagórek 14a, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 835841,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 743635,69

  • Oferta z najniższą ceną: 743635,69 / Oferta z najwyższą ceną: 954241,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.