eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Braniewo: świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi
Numer ogłoszenia: 160893 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148627 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Powiatowe Centum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-600 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. Przewidywana ilość roczna prania szpitalnego wynosi 30 000 kg (miesięcznie: 2200 kg - 2 500 kg). Ilości kilogramów podane przez zamawiającego, są wartościami szacunkowymi, faktyczna ilość będzie uwarunkowana od liczby hospitalizowanych pacjentów w danym okresie rozliczeniowym. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do elastycznego reagowania na zwiększające się lub zmniejszające zapotrzebowanie na usługi pralnicze. Asortyment bielizny objęty usługą można tematycznie podzielić na: - bielizna pościelowa - odzież ochronna i robocza - bielizna chorych - inne (koce, poduszki materace itp.) Waga bielizny szpitalnej, będzie określona na podstawie średniej wagi reprezentatywnej próby danego asortymentu w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, fartucha, itp.). Do przeliczenia ilości kilogramów prania będzie brana ilość w sztukach danego asortymentu - potwierdzona wewnętrznym dowodem odbioru. Wagę jednostkowego asortymentu określa Specyfikacja wagowa, która jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Inne, nie posiadające standardowych wymiarów czy wagi asortymenty będą ważone w magazynie bielizny brudnej Zamawiającego. Na podstawie tej wagi będzie rozliczana ilość, stosując powyższe kryteria 1. Wymagania dotyczące świadczenia usługi pralniczej: 1.1. Świadczenie usługi pralniczej winno być zgodne zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania bielizny szpitalnej, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, poz. 1568 wraz z mniejszymi zmianami), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH. 1.2. Posiadanie w pralni bariery higienicznej w pralni (zgodnie z wymogami zwartymi w Dz. U. nr 47 poz. 366 z 1992 roku wraz z późniejszymi zmianami) - przez barierę higieniczna należy rozumieć bezwzględny zakaz krzyżowania się dróg czystych i brudnych, zakaz ten dotyczy także personelu, który musi być przypisany do jednej ze stref oraz transportu bielizny na terenie pralni 1.3. Usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności: 1.3.1. Chemiczno - termiczna dezynfekcja w procesie prania i pranie wodne z pełnym wykończeniem (maglowanie, prasowanie), segregowanie i pakowanie czystej bielizny oraz transport bielizny czystej i brudnej. 1.4. Odbierana brudna bielizna do prania będzie oznakowana, posegregowana asortymentowo i zapakowana w worki będące własnością Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przez Wykonawcę nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający będzie miał obowiązek jej oznakowania 1.5. Przywożona czysta bielizna powinna być posegregowana asortymentowo i dostarczona w opakowaniach (worki, wózki, kosze itp.) będących własnością Wykonawcy. 1.6. Przywóz i odbiór bielizny winien być realizowany 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 800 - 1000. Jeżeli dzień odbioru jest dniem wolnym od pracy Wykonawca zobowiązany jest przyjechać następnego dnia po dniu wolnym. 1.7. Przywóz i odbiór bielizny będzie realizowany transportem i na koszt Wykonawcy. Załadunek i wyładunek na terenie siedziby Zamawiającego wykonywany będzie pracownikami Wykonawcy. 1.8. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 48 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania Zamawiającemu bielizny czystej. 1.9. Odbiór i zdawanie bielizny będzie dokumentowany protokółami zdawczo - odbiorczymi. Podpisany przez obie strony dokument stanowi podstawę do rozliczenia wykonanej usługi. 1.10. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). 2. Wymagania dotyczące zachowania bariery higienicznej w środkach transportu 2.1. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.