To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Gliwice: Przebudowa i dobudowa klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji co i wymianą kotła w budynku filii Domu Dziecka nr 2 przy ul. Toszeckiej 25.
Numer ogłoszenia: 160844 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125428 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 2, ul. Zygmunta Starego 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 333 56 57, faks 0-32 333 56 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i dobudowa klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji co i wymianą kotła w budynku filii Domu Dziecka nr 2 przy ul. Toszeckiej 25..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania pod nazwą: Zadanie I - Przebudowa i dobudowa klatki schodowej w budynku Domu Dziecka nr 2 przy ul. Toszeckiej 25, Zadanie II - Modernizacja instalacji c.o. wraz z wymianą kotła w budynku Domu Dziecka nr 2 przy ul. Toszeckiej 25. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane i prace/zadania dodatkowe, w tym w szczególności: Zadanie I - rozbiórka istniejącego wejścia do budynku, przybudówki i wiaty gospodarczej - budowa nowej klatki schodowej i łącznika - wykonanie instalacji hydrantowej - wykonanie instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożarowej, oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i systemu oddymiania grawitacyjnego - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu - aktualizacja map geodezyjnych - uzyskanie Decyzji administracyjnej o pozwoleniu na użytkowanie Zadanie II - wykonanie instalacji co i cwu wraz z wymianą kotła co gazowego - uzyskanie odbiorów dostawców mediów - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu - uzyskanie Decyzji administracyjnej o pozwoleniu na użytkowanie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w dokumentacji projektowej, rozdzielonej rzeczowo na oba zadania, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do siwz. 4. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: - Projekty budowlano - wykonawcze (Przebudowa i rozbudowa wraz z wyburzeniem, Odprowadzenie wód deszczowych, Instalacje elektryczne, Instalacje CO wraz z kotłownią, Instalacja hydrantowa). - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwane dalej stwior) - Przedmiary robót - Decyzja administracyjna o pozwoleniu na budowę Nr 1311/2014 (dot. klatki schodowej i rozbiórki) - Decyzja administracyjna o pozwoleniu na budowę Nr 1443/2014 (dot. instalacji i kotła CO) 5. Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady Prawo zamowień publicznych, a zwłaszcza art.29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wymienione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiagnięcia oczekiwanej funkcjonalnosci całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 6. Jeżeli wykonawca przewiduje inne materiały lub urządzenia niż zakłada dokumentacja projektowa, należy je wskazać i opisać oraz udokumentować, że są równoważne, tzn. posiadają nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne niż określono w dokumentacji technicznej. W takim wypadku wszelkie koszty wynikające z zastosowania innych materiałów pokrywa w całości wykonawca. Powyższe wyjaśnienia należy dołączyć do kosztorysu ofertowego. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są w dokumentacji projektowej (ZAŁĄCZNIK NR 2) i we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do siwz. 8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy - zaoferowanie okresu dłuższego niż 60 miesiecy nie będzie dodatkowo punktowane) - okres gwarancji jakości jest równy okresowi rękojmi za wady. Dokumentami potwierdzającymi udzielenie gwarancji są podpisany przez strony umowy bez zastrzeżeń protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz podpisane przez wykonawcę DOKUMENT GWARANCYJNY. W ZAŁĄCZNIKU NR 5 do siwz zamawiający przedstawił żądane zapisy, które należy zamieścić w DOKUMENCIE GWARANCYJNYM. Zamawiający dopuszcza inne zapisy pod warunkiem, że nie są one mniej korzystne dla zamawiającego i nie ograniczają jego uprawnień z tytułu gwarancji. Inne wymagania: 1. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej na pisemy wniosek wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 2. Wykonawca sporządzi i przedstawi do akeptacji Zamawiającemu - najpóźniej do 5 dnia od podpisania umowy harmonogram terminowo-rzeczowy robót, który stanie się załącznikiem do umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MATEO Zbigniew Wójcicki, ul. Ozorkowska 39, 95-073 Ustronie, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415513,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 343669,94
Oferta z najniższą ceną: 343669,94 / Oferta z najwyższą ceną: 489236,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Budziszewice
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.