Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Krosno Odrzańskie: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.
Numer ogłoszenia: 160782 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, fax 068 358 27 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń strzelnicy Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń strzelnicy, w tym: Dostawa wyposażenia strzelnicy kod CPV36535000-0 Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw, w tym: barierka oddzielająca - kpl. 1, słuchawki - szt. 10, zatyczki do uszu - podajnik + pojemnik wymienny - szt. 4, regał na akcesoria strzelnicze - szt. 4, szafa metalowa na przechowywanie broni i amunicji - atestowana - szt. 2. Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń strzelnicy na terenie kompleksu koszarowego Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej kod CPV 36121000-5 Meble biurowe, 36110000-5 Siedziska krzesła i podobne części, w tym: regał biurowy z półkami i szafką - szt. 8, regał z półkami - szt. 8, szafa ubraniowa - szt. 8, biurko - kpl. 6 (biurko wraz z łącznikiem, stolikiem pod komputer i kontenerkiem), biurko - szt. 2, biurko wykładowcy - szt. 1, krzesło obrotowe do biurka - szt. 8, krzesło tapicerowane - szt. 65. Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów w budynku strzelnicy na terenie kompleksu koszarowego Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej kod CPV 29712300-6 Aparaty do suszenia rąk, 29868200-3 Maszyny wydające artykuły toaletowe, 29868300-4 Systemy do podawania papieru toaletowego, 26121300-5 Lustra szklane, w tym: elektryczna suszarka do rąk - szt. 6, dozownik do mydła w płynie - szt. 8, dozownik do papieru toaletowego - szt. 7, lustro naścienne - szt. 8. Dostawa pozostałego wyposażenia pomieszczeń strzelnicy kod CPV 36121120-2 Szafki metalowe, 36141200-3 Stoły robocze, 36133312-2 Stoły, 28512930-2 Metalowe kosze na śmieci, 36140000-4 Różne meble i wyposażenie, 30192000-1 Wyroby biurowe, w tym: metalowa szafa na sprzęt porządkowy - szt. 2, stół do czyszczenia broni - szt.4, stół - szt. 5, metalowa szafa ubraniowa - bhp - szt. 10, metalowy regał z półkami - szt. 2, tablica korkowa - szt. 7, tablica magnetyczna - szt. 2, wieszak naścienny na ubrania - szt. 5. kosz na śmieci metalowy - szt. 10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 29.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk Oryginalny kod CPV: 29.86.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe Oryginalny kod CPV: 29.86.83.00 - System do podawania papieru toaletowego Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego Oryginalny kod CPV: 26.12.13.00 - Lustra szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.93.00 - Lustra szklane Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.14.12.00 - Stoły robocze Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.12.00 - Stoły robocze Oryginalny kod CPV: 36.13.33.12 - Stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełania - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzecza 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Dostawa dwóch samochodów z napędem hybrydowym"
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.