eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Odbiór stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach w latachlipiec 2010 - czerwiec 2011



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Szerzyny: Odbiór stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach w latach: lipiec 2010 - czerwiec 2011
Numer ogłoszenia: 160753 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Szerzynach , Szerzyny 594, 38-246 Szerzyny, woj. małopolskie, tel. 0-14 65 17 452, faks 0-14 65 17 452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Szerzyny/Wprowadzenie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach w latach: lipiec 2010 - czerwiec 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach w latach: lipiec 2010 - 30 czerwiec 2011. 1) Do sporządzenia wyceny usług związanych z odbiorem stałych odpadów komunalnych należy przyjąć roczną wartość odpadów w wysokości 1000 Mg. 2) Dla właściwej realizacji warunków przetargu Wykonawcy oświadczają iż: - posiadają niezbędną wiedzę, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają sytuacje finansowa zapewniającą wykonanie zamówienia określoną w niniejszych warunkach zamówienia, - przyjmą odpady komunalne z GZGK Szerzyny dostarczone na koszt zamawiającego w ilości 800 Mg w okresie od lipca 2010 - czerwiec 2011. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane w oparciu o ustaloną cenę za odbiór 1 Mg odpadów na składowisku określona w umowie. 4) Zamawiający informuje, że pracownik nadzorujący realizację usług związanych z wywozem odpadów komunalnych będzie informował Wykonawcę o ilości odpadów zmagazynowanych do załadunku, uzgadniał terminy załadunku i kontrolował wykonanie prac załadunkowych. 5) Załadunku dokonuje Zamawiający. 6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty. Przystępujący do przetargu Wykonawcy muszą zaakceptować ustalone przez Zamawiającego podane poniżej warunki, które znajdą się w umowie. 1) Odbiór odpadów będzie się odbywać z terenu Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w terminie 24 h od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 2) W razie niesprzyjających warunków pogodowych, zastrzega się możliwość przełożenia terminu załadunku po telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą najpóźniej na 12 godzin przed ustalonym pierwotnie terminem. 3) Prace załadunkowe stałych odpadów wykonuje własnym sprzętem Zamawiający. 4) Wykonywane prace będą fakturowane raz w miesiącu. Faktura może być wystawiona dopiero po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. 5) W przypadku niewywiązania się z warunków umowy przez jedną ze stron, strona winna zaniedbań zapłaci drugiej odszkodowanie określone w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Szerzyny/Wprowadzenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.