eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Dobromierz: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm
Numer ogłoszenia: 160658 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu, ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 858 61 42, 858 61 35, fax 0-74 858 62 37.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm drogi gminnej transportu rolnego w miejscowości Gniewków-Dzierzków, położonej na dz. nr 119, 164/2, obmiar - 5.155,00m2. Zadanie nr 2. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm drogi gminnej w miejscowości Roztoka ul. Zamkowa, obmiar - 352,00m2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - Spełniają wymagania art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2.Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona metodą /Spełnia / Nie spełnia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt. 4 - 8 i 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia: właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Załącznik nr 3 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje od co najmniej trzech wykonawców) 7.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - na załączniku nr 4.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu 58-170 Dobromierz ul. Cmentarna 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu 58-170 Dobromierz ul. Cmentarna 14.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.