Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Będzin: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.
Numer ogłoszenia: 160647 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na zimowym utrzymaniu dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dla każdego z zadań - w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości odpowiednio dla:Zadania 1 - 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta zł)Zadania 2 - 13 800,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy osiemset zł)Zadanie 3 - 17 100,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy sto zł) Wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferent sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacać na konto: ING Bank Śląski S.A. o-Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: -Wadium na zadanie:ZP-11-2016 Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r. do15 kwietnia 2017r. - zadanie Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia. 05.09.2016r. do godz. 9:45, a dowód wniesienia dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne usługi Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej jednej usługi, polegającej na zimowym utrzymaniu odcinków dróg o długości nie mniejszej niż: - dla Zadania 1 - 18 km. - dla Zadania 2 - 40 km. - dla Zadania 3 - 50 km. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Dowody winny potwierdzać, że usługi (wykazane w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnieniem ww. warunku jest przedstawienie przez Wykonawcę dokumentów spełniających wymagania Zamawiającego wymienione w pkt. 1 i 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bądź będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj.: Dla realizacji zadania 1: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt Dla realizacji zadania 2: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt Dla realizacji zadania 3: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt UWAGA: Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) sprzętem w ilości wynikającej z sumy ilości sprzętu dla poszczególnych zadań. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania ( wszystkich zadań). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt.1 i 13 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bazą na której zlokalizowany będzie sprzęt wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia w odległości nie większej niż 15 km (15 km liczonych po trasie przejazdu/ nie w linii prostej) od siedziby Zamawiającego, wskazując jego lokalizację w oświadczeniu. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty spełniające wymagania Zamawiającego wymienione w pkt. 1 i 15 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. minimum 2 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń w ilości zapewniającej obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt. 1i 14 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. tzn. musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, spełnienie warunku oceniane jest łącznie. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt. 1i 15 załącznika nr 2 oraz do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z dyrektywą UE formularz JEDZ (stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ) powinien zawierać co najmniej następujące informacje: 1) oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki (podstawy) wykluczenia, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, 3) określenie organu publicznego lub osoby trzeciej odpowiedzialnej za wystawienie dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz w stosownych przypadkach spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4) formalne oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika, że Wykonawca będzie w stanie na żądanie i bez zwłoki przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 5) informacje niezbędne w celu uzyskania przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających bezpośrednio za pomocą bazy danych(na warunkach określonych w art. 59 ust. 5 dyrektyw). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, formularz JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, składa także formularz JEDZ dotyczący tych podmiotów. Formularz JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Formularz JEDZ dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i w sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie. 4. Wykonawca składający JEDZ wypełnia drugą kolumnę formularza w części: II - Identyfikacja Wykonawcy, III- Podstawy wykluczenia, IV- Kryteria kwalifikacji, V - Kwalifikowanie kandydata, VI- Oświadczenia końcowe - podpisy. UWAGA Zamawiający wskazuje, że złożenie oświadczenia w formie formularza JEDZ jest alternatywną formą w stosunku do dotychczas składanych oświadczeń i dokumentów. Oznacza to, iż złożenie wymienionych w załączniku 2 do SIWZ oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę rodzi analogiczne konsekwencje co złożenie formularza JEDZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2016 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: centrum, Syberka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego). - 18,594 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.06.20.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Góra Zamkowa - Brzozowica, Ksawera - Koszelew, Małobądz - Górki Małobądzkie, Warpie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego). - 40,721.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Grodziec, Łagisza, Zamkowe - Gzichów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa tężni solankowej w Parku Krakowska w Będzinie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.