eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową wewnętrznych instalacji w budynkach przy ulicy Nehringa nr 15,17,35,55,65,67 w Szczecinie, w podziale na dwie części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Szczecin: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową wewnętrznych instalacji w budynkach przy ulicy Nehringa nr 15,17,35,55,65,67 w Szczecinie, w podziale na dwie części
Numer ogłoszenia: 160624 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową wewnętrznych instalacji w budynkach przy ulicy Nehringa nr 15,17,35,55,65,67 w Szczecinie, w podziale na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie : budowy zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, rozbiórki budynków toalet podwórzowych, likwidacji zbiorników bezodpływowych i dołów kloacznych wraz z przebudową wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych oraz przebudową pomieszczeń w celu wyodrębnienia WC w budynkach zlokalizowanych przy ulicy Nehringa, w podziale na dwie części: 1) I część - budynek przy ul. Nehringa 15 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową instalacji wewnętrznych, wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach oraz likwidacją toalet zewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ulicy Nehringa 17 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz likwidacją zbiornika bezodpływowego -szamba, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 35 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zgodnie z opracowaną dokumentacją. 2) II część - budynek przy ul. Nehringa 55 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, z drenażem opaskowym oraz przebudową instalacji wewnętrznych, wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach oraz likwidacją toalety podwórzowej i dołu kloacznego, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 65 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oraz przebudową instalacji wewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 67 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudową instalacji wewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla I części 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2) dla II części 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.07.2011 r.. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 1.3.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę robót z zakresu budowy sieci kanalizacyjnych o średnicy do 200 mm i wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz robót ogólnobudowlanych ( nowych i remontowych) w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej , ( w tym: wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej, gazowej, wykonanie robót murarskich, tynkarskich, malarskich i posadzkarskich). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót. c) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności, 5) oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz), potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł , 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 potwierdzające, że wykonawca trzy dni po otrzymaniu informacji o wyborze oferty, przedłoży kosztorys ofertowy, zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 7)oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca do pięciu dni po podpisaniu umowy przedłoży opłacone ubezpieczenie kontraktu na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia, na czas trwania robót budowlanych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić na podstawie art.144 ustawy Pzp. 2. Zmianie może ulec zakres i termin realizacji umowy w przypadku: a) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. b) gdy Wykonawca w okresie 7 dni roboczych nie uzyskał dostępu do lokalu własnym staraniem ( potwierdzonym dokumentem sporządzonym z udziałem współmieszkańca budynku lub pracownika Zamawiającego) oraz kolejnych 7 dni roboczych, w których dostępu do lokalu nie uzyskał Zarządca, powiadomiony pisemnie przez Wykonawcę o braku dostępu . Terminy powyżej wskazane uznaje się za dopuszczalne, gdy pierwszy termin wejścia do lokalu zostanie podjęty w okresie do 20 dni roboczych od podpisania umowy. c) wystąpi konieczność wprowadzenia badań archeologicznych i będą one miały wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy, d) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze np. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych; w tym przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy,w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby. 4. Zmianie może ulec wynagrodzenie w przypadku : a) gdy w toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość robót opisaną w przedmiarze robót, Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót, za wykonanie których może żądać zwiększenia wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 k.c. Konieczność wykonania prac powodujących zmianę wynagrodzenia, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu celem akceptacji. Okoliczność ta musi być stwierdzona protokółem konieczności podpisanym przez strony. Wartość robót zostanie ustalona na podstawie kosztorysu a rzeczywista wartość robót rozliczona po wykonaniu robót kosztorysem powykonawczym, sporządzonym w oparciu o składniki cenotwórcze , zawarte w kosztorysie ofertowym. Zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy. b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych , których realizacja będzie miała wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy . Wycena robót dodatkowych ustalona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy na bazie kosztorysu szczegółowego, uwzględniającego stawkę ( r-g) roboczogodziny, ( kp) kosztów pośrednich, ( kz) kosztów zakupu, ( z) zysku. Ceny materiałów oraz sprzętu zostaną ustalone w oparciu o ceny rynkowe obowiązujące w województwie zachodniopomorskim, opublikowane w wydawnictwie (Sekocenbud) dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji. Po zatwierdzeniu nowej wyceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy. c) W przypadku stwierdzenia przez strony konieczności dokonania zmiany technologii wykonania elementów robót ( roboty zamienne ) propozycje rozwiązań zamiennych, nie wykraczających w sposób istotny poza pozwolenie na budowę ,Wykonawca przedstawi do akceptacji Projektantowi i Zamawiającemu. Rozliczenie robót nastąpi protokołem konieczności i kosztorysem powykonawczym - różnicowym, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. d) Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu, jeżeli w toku wykonywania robót nastąpi konieczność ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenie robót zamiennych o niższej wartości niż przewidywana w dokumentacji i ofercie cenowej. Wprowadzenie robót zamiennych nie może zwiększyć wynagrodzenia . 5. Wystąpienie przesłanek uzasadniających zmianę zakresu, wynagrodzenia oraz przesunięcie terminu zakończenia umowy, o której mowa w pkcie. 2 i 4 zostanie potwierdzona stosownym protokołem, w którym strony określą dalszy tryb postępowania i termin zakończenia prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 150,0 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową wewnętrznych instalacji w budynkach przy ulicy Nehringa nr 15,17,35,w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część - budynek przy ul. Nehringa 15 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową instalacji wewnętrznych, wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach oraz likwidacją toalet zewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ulicy Nehringa 17 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz likwidacją zbiornika bezodpływowego (szamba), zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 35 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zgodnie z opracowaną dokumentacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa zewnętrznych instalacji oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową wewnętrznych instalacji w budynkach przy ulicy Nehringa nr 55,65,67 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część - budynek przy ul. Nehringa 55 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, z drenażem opaskowym oraz przebudową instalacji wewnętrznych, wydzieleniem pomieszczeń WC w mieszkaniach oraz likwidacją toalety podwórzowej i dołu kloacznego, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 65 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oraz przebudową instalacji wewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją, - budynek przy ul. Nehringa 67 - budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudową instalacji wewnętrznych, zgodnie z opracowaną dokumentacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.