eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 160606 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace prowadzone będą na 4 odcinkach dróg krajowych na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmie frezowanie nawierzchni (na grubość od 5 do 15 cm) na pow. ok. 75.654,73 m2 i wykonanie w większości przypadków, dwóch warstw bitumicznych (warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej). Na każdej drodze zakres prac obejmuje odtworzenie oznakowania poziomego oraz regulację armatury wod. - kan.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej w dalszej części ogłoszenia ustawą. Wysokość wadium ustala się na kwotę: część 1 - 10.000,00 zł, część 2 - 30.000,00 zł, część 3 - 15.000,00 zł, część 4 - 35.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 2. Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2-3 Ustawy. Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał ekonomiczny: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 zł. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z kwotą określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: - dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (t.j. DZ. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2.3. Potencjał techniczny: Dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi w tabeli poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp. Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1. Wytwórnią mas bitumicznych o wydajności co najmniej 60 Mg/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania.* - 1 szt. 2. Frezarką do nawierzchni bitumicznej o szer. co najmniej 2,0 m - 1 szt. 3. Układarką masy bitumicznej o szer. rozkładania co najmniej 6,0 m - 1 szt. 4. Samochodem samowyładowczym z przykryciem do przewożenia mas bitumicznych o ładowności co najmniej 10 Mg - 3 szt. 5. Walcem wibracyjnym stalowym - 2 szt. 6. Walcem ogumionym - 1 szt. 7. Skrapiarką do emulsji asfaltowej - 1 szt. 8. Piłą do cięcia nawierzchni bitumicznych - 1 szt. * jako formę dysponowania Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę umowy dostawy masy bitumicznej. W przypadku składania oferty na więcej niż dwie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania, - dysponuje sprzętem o którym mowa w pkt 2-8 powyżej w ilości dwa razy większej. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na frezowaniu i wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości, co najmniej 300.000,00 zł (brutto) każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2., 2.3. i 2.4. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt 1.: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: ­- w pkt 1.2, 1.3 i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, ­- w pkt 1.1 - musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt. 2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku z tym, że aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien przedłożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 6. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. * Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. * Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotyczy pkt II.2 ogłoszenia: Termin wykonania: Część 1 - 18 dni od daty przekazania terenu robót Część 2 - 42 dni od daty przekazania terenu robót Część 3 - 30 dni od daty przekazania terenu robót Część 4 - 42 dni od daty przekazania terenu robót dotyczy pkt II.1.5. ogłoszenia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ul. Aleksandrowskiej na odc. od ul. Traktorowej do ul. Kaczeńcowej, w Łodzi - jezdnia północna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na odcinku od ul. Traktorowej do ul. Kaczeńcowej po stronie północnej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2a) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ronda Lotników Lwowskich i ul. Pabianickiej na odc. od Ronda Lotników Lwowskich do al. Jana Pawła II - dwie strony oraz na odc. od ul. Rudzkiej do końca estakady - strona wschodnia, w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na Rondzie Lotników Lwowskich oraz na ulicy Pabianickiej na dwóch odcinkach: 1) odc. od Ronda Lotników Lwowskich do al. Jana Pawła II - dwie strony, 2) odc. od ul. Rudzkiej do końca estakady - strona wschodnia Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2b) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ul. Rzgowskiej, w Łodzi na odc. od ul. Kurczaki do ul. Dachowej - str. wschodnia oraz na odc. od ul. Paderewskiego do ul. Antenowej - strona zachodnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na dwóch odcinkach. Pierwszy odcinek od ul. Kurczaki do ul. Dachowej po stronie wschodniej drugi odcinek od ul. Paderewskiego do ul. Antenowej - strona zachodnia. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2c) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej Al. Śmigłego-Rydza, w Łodzi na odc. od al. Piłsudskiego do ul. Milionowej - dwie strony oraz na odc. od ul. Broniewskiego do ul. Dąbrowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na dwóch odcinkach. Pierwszy odcinek od ul. Piłsudskiego do ul. Milionowej po obydwóch stronach oraz drugi odcinek od ul. Broniewskiego do ul. Dąbrowskiego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2d) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.