eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.Zabezpieczenie pożarowe budynku Żłobka w Dzierżoniowie na Osiedlu Błękitnym 28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Zabezpieczenie pożarowe budynku Żłobka w Dzierżoniowie na Osiedlu Błękitnym 28
Numer ogłoszenia: 16059 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Zabezpieczenie pożarowe budynku Żłobka w Dzierżoniowie na Osiedlu Błękitnym 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zabezpieczenie pożarowe budynku Żłobka w Dzierżoniowie na Osiedlu Błękitnym 28, w następującym zakresie: 1) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej ppoż. DN 25 wraz z osprzętem, 2) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, 3) montaż piktogramów na ścianach i oprawach, 4) modernizacja oświetlenia podstawowego w wybranych pomieszczeniach, 5) modernizacja wyłącznika przeciwpożarowego prądu, 6) przebudowa tablicy głównej elektrycznej, 7) wykonanie prac towarzyszących taki jak - przebicia, zamurowania, wykonanie bruzd, roboty tynkarskie, malarskie itp., 8) wykonanie prac demontażowych rur, osprzętu, opraw itp., 9) dwukrotnego malowania sufitów o pow. około 470m2 farbą emulsyjną w korytarzach i pomieszczeniach, w których zmodernizowano oświetlenie podstawowe zamontowano oświetlenie awaryjne. 2. Do obowiązków Wykonawcy, oprócz robót wymienionych w pkt. 1 należy: 1) przejęcie terenu budowy i dokonanie jego zabezpieczenia, 2) utrzymanie należyte terenu budowy, w tym dokonanie jego zabezpieczenia oraz mebli lub innego wyposażenia przed zniszczeniem lub zabrudzeniem, 3) przestawienie mebli lub innego wyposażenia w związku z prowadzonymi robotami, 4) zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i dokonanie opłaty za ich dostawę, 5) uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 6) wywiezienie materiałów i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienie kosztów składowania, 7) wykonanie badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 8) wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 9) przedłożenie Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnień w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 10) dostarczenie Zamawiającemu oświadczeń kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 11) wykonanie dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej, badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody, 12) uzyskanie decyzji PSSE w Dzierżoniowie na wbudowane materiały związane z budową sieci wodociągowej, 13) przekazanie Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika branżowego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, 14) zapewnienie uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych naradach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP (informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004). 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany zabezpieczenia pożarowego budynku żłobka. 2) Projekt wykonawczy zabezpieczenia pożarowego budynku żłobka. 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru - instalacja wodociągowa hydrantowa. 4) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja oświetlenia awaryjnego i podstawowego oraz wymiany rozdzielnicy budynku z zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu. 4. W przypadku, gdy w Projektach budowlanych i wykonawczych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w sporządzonej dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innym wyposażeniem równoważnym wyposażeniu projektowanemu do zainstalowania, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że wyposażenie, urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełni wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projekcie budowlanym konkretne propozycje urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania materiałowego i mogą być zastąpione urządzeniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości wyspecyfikowanych urządzeń. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazać roboty budowlane w załączniku nr 6 do SIWZ w zakresie: 1) wykonania min. 1 roboty polegającej na ułożeniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej o ilości zamontowanych opraw oświetleniowych nie mniejszej niż 60 szt., 2) wykonania min. 1 roboty polegającej na budowie instalacji wodociągowej hydrantowej z rur ocynkowanych, o długości minimum 50 m i o średnicy min. fi 25, - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w specjalności: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) instalacyjnej w zakresie budowy sieci i instalacji wodociągowych; - wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, aby obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, b) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2) W przypadku wystąpienia robót zamiennych, zaakceptowanych przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji, gdy wystąpi: a) podniesienie bezpieczeństwa, b) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub konieczności zastąpienia innymi, c) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, d) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia. e) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano za zgodą Zamawiającego lepsze materiały budowlane. 3) W zakresie terminu - w przypadku złożenia odwołania przez Wykonawców, jeżeli konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. 4) Możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ powyższe nie ma wpływu na termin realizacji zamówienia oraz na wynagrodzenie Wykonawcy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.