eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Nowa Ruda: Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
Numer ogłoszenia: 160593 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140135 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie od 01.11.2009r do 31.10.2012r. usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy z powodu wieku, choroby, niepełnosprawności lub innych przyczyn wymagają pomocy osoby drugiej, a są jej pozbawieni w ich miejscu zamieszkania. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje około 75 osób miesięcznie oraz około 1950 roboczogodzin miesięcznie. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc i opiekę w zakresie: ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH PIELĘGNACYJNYCH 1. Zgłaszanie wizyt lekarskich, badań laboratoryjnych, 2. Pomoc w dotarciu i powrocie do placówki medycznej, 3. Karmienie usługobiorcy, 4. Opieka higieniczno - sanitarna, w tym: a) mycie, kąpanie, czesanie, golenie chorego, mycie głowy, obcinanie paznokci, b) zmiana bielizny osobistej i pościelowej, c) przesłanie łóżka, d) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f) układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji chorego, g) pomoc przy ubieraniu. 5. Pielęgnacja zlecona przez lekarza, w tym m.in.: a) mierzenie temperatury, rozkładanie leków, podawanie leków drogą doustną, doodbytniczą, wziewną ( inhalacje) lub przez skórę ( wcieranie), oklepywanie , b) stosowanie okładów i kompresów, c) zmiana opatrunków, d) realizacja innych, indywidualnych zaleceń lekarskich, e) realizacja recept oraz zakup środków higienicznych niezbędnych podopiecznemu. ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH GOSPODARCZYCH 1.Dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych podopiecznemu do codziennej egzystencji - razem z nim lub samodzielnie, 2. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza, 3. Dostarczanie posiłków do mieszkań usługobiorców ze wskazanego lokalu gastronomicznego, 4. Podgrzanie, podanie i pomoc przy spożywaniu posiłków, 5. Utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętu gospodarstwa domowego, 6. Współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz pracownikiem socjalnym, 7. Wychodzenie z chorym podopiecznym na spacer, 8. Bieżące sprzątanie pokoju oraz pomieszczeń użytkowych usługobiorcy (wytarcie kurzu, odkurzenie, mycie podłogi, mycie sprzętu AGD- lodówki i kuchni), codzienne wietrzenie pomieszczeń, 9. Generalne okresowe sprzątanie używanej części mieszkania usługobiorcy w tym : mycie okien, drzwi, podłóg, glazury, oświetleń, szafek kuchennych i czyszczenie mebli (od zewnątrz i wewnątrz), pastowanie i froterowanie podłóg, pranie, sprzątanie łazienki, prasowanie i zawieszanie firanek i zasłon, trzepanie i pranie chodników, trzepanie i pranie dywanów itp., 10. Wynoszenie śmieci, 11. Palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody, 12. Pranie bielizny osobistej usługobiorcy, 13. Prasowanie, 14. Załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.), 15. Zgłaszanie napraw urządzeń domowych, 16 Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych ( miednicy, kaczki, basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu ), 17. Prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy podopiecznego codziennie lub w terminach ustalonych, 18. Realizacja innych indywidualnych potrzeb podopiecznego - zleconych przez Ośrodek, np. : a) umożliwienie dotarcia podopiecznemu do szpitala, ośrodka zdrowia lub domu pomocy społecznej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka transportu, b) asystowanie i pomoc w dotarciu na cmentarz - grób najbliższych w związku ze Świętem Zmarłych itp., c) dowiezienie/powrót do placówki rehabilitacyjnej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego pobierania od usługobiorcy obowiązkowej odpłatności za usługi opiekuńcze zgodnie z decyzją i odprowadzanie jej na konto Zamawiającego. W razie zgonu podopiecznego Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wezwania lekarza celem stwierdzenia zgonu. 2. wezwania dozorcy domu lub najbliższego sąsiada. 3. zawiadomienia rodziny. 4. zawiadomienia MOPS . Usługi opiekuńcze świadczone będą w oparciu o decyzję administracyjną, która określi: - miejsce realizacji usług, - czas ich trwania, - zasady odpłatności za zrealizowane usługi, - zakres czynności do wykonania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 760500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GWARANT - Tomczyk spółka jawna, ul. Rynek 3A, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10zł/1 godz. usług
  • Oferta z najniższą ceną: 10zł/1 godz. usług oferta z najwyższą ceną: 10 zł/1 godz. usług
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.