Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Jaworzno: Wdrożenie infrastruktury podpisu elektronicznego, rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu w Urzędzie Miejskim w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 160542 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, fax 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie infrastruktury podpisu elektronicznego, rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu w Urzędzie Miejskim w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności: a)wykona aktualizację oprogramowania firmware z wymianą pamięci flash we wskazanych przez Zamawiającego terminalach graficznych; b)dostarczy systemy pomiaru czasu pracy (RCP) i kontroli dostępu wraz z wykonaniem instalacji wszystkich elementów systemów i uruchomieniem systemów; przeprowadzi szkolenie dla administratorów (liczba licencji na oprogramowanie do zarządzania system RCP: 4, liczba licencji na oprogramowanie do zarządzania kontrolą dostępu: 2, liczba kart do personalizacji: 410); c)zbierze wymagane dokumenty do wniosków o wydanie podpisów kwalifikowanych i niekwalifikowanych w głównej siedzibie Zamawiającego; dostarczy zestawy do składania podpisów kwalifikowanych i niekwalifikowanych, na które składają się: czytnik, karta kryptograficzna, podpis niekwalifikowany, podpis kwalifikowany, oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu; zainstaluje zestawy; przeprowadzi szkolenie dla użytkowników (liczba zestawów z podpisem kwalifikowanym i niekwalifikowanym: 80, liczba zestawów z podpisem niekwalifikowanym: 328, liczba zestawów bez podpisu: 92).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności Oryginalny kod CPV: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj. są kwalifikowanymi podmiotami świadczącymi usługi certyfikacyjne, spełniającymi wymagania ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001 r. Nr 130, poz.1450 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy lub są autoryzowanymi partnerami w/w podmiotów. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a)jednego zamówienia polegającego na dostawie minimum 150 sztuk certyfikatów niekwalifikowanych umieszczonych na kartach kryptograficznych wraz z czytnikami; b)jednego zamówienia polegającego na dostawie minimum 50 sztuk certyfikatów kwalifikowanych umieszczonych na kartach kryptograficznych wraz z czytnikami; c)dwóch zamówień o wartości minimum 150 000 zł brutto każde, obejmujących swoim zakresem dostawę i instalację systemu kontroli dostępu. Zamawiający dopuszcza możliwość łącznej dostawy certyfikatów, o których mowa w ppkt a) i b) w ramach jednego zamówienia. 3)Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3)Oświadczenie, iż Wykonawca jest kwalifikowanym podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniającym wymagania ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001 r. Nr 130, poz.1450 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a w przypadku autoryzowanego partnera w/w podmiotu oświadczenie o posiadaniu stosownej autoryzacji. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w SIWZ. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1-2 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1, składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19. maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego wieloskładnikowe uwierzytelnianie (MFA) wraz ze wsparciem
- DZP.261.26.2024 - Dostawa oprogramowania i podstawek pod laptopy w podziale na części.
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Zakup licencji na serwerowy system operacyjny
więcej: Karty elektroniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.