Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na wymianę dźwigów osobowych w budynku DS Skrzat.
Numer ogłoszenia: 160534 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wymianę dźwigów osobowych w budynku DS Skrzat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana trzech dźwigów osobowych w budynku Akademii w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 76/78. Przedmiotowy budynek jest obiektem zamieszkania zbiorowego, należy więc uwzględnić duże natężenie ruchu - przewidywana intensywna praca dźwigu. Przy wymianie dźwigów należy uwzględnić wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów - również wymianę zasilania do dźwigów. Dopuszcza się dźwigi z maszynownią lub bez maszynowni - z możliwością wykorzystania pomieszczenia po maszynowni. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dokonanie w imieniu zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach oraz poniesienie związanych z tym kosztów (zgłoszenie robót budowlanych, uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru zamontowanych urządzeń), 2) wykonanie niezbędnych projektów jeśli zaistnieje taka konieczność przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, 3) wykonanie ekspertyz budowlanych, w przypadku przewidywanego zwiększenia obciążenia istniejących szybów, 4) opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej przy odbiorze oraz uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT), 5) demontaż istniejących dźwigów oraz ich likwidacja (udokumentowany odbiór od zamawiającego), 6) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowych dźwigów, 7) wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów, również wymianę zasilania do dźwigów, 8) dostawa, montaż i uruchomienie 3 sztuk fabrycznie nowych dźwigów osobowych, 9) sprawdzenie i zapewnienie odpowiedniej wentylacji, 10) badanie, odbiór i rejestrację dźwigów, 11) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi dźwigów oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, 12) przeprowadzenie kontroli końcowej przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną 13) przekazanie zamawiającemu wszelkiej dokumentacji (w języku polskim) niezbędnej do obsługi urządzeń (dokumentacja dla konserwatora, techniczno-ruchowa, niezbędne instrukcje, tabliczki informacyjne). 2. Wymagania techniczne nowych dźwigów oraz parametry dźwigów istniejących określa Rozdział II. 3. W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren robót w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, wykonawca uporządkuje teren budowy. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące normy. Zaoferowane dźwigi muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, być zgodne z Dyrektywą Dźwigową nr 95/16/WE i spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż. oraz posiadać wymagane tymi przepisami atesty. 5. Wynagrodzenie wykonawcy zawierać musi koszty wszelkich robót, materiałów i dokumentów określonych w niniejszej specyfikacji oraz innych, nie opisanych a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 6. Kod CPV: 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5. 7. Termin realizacji: ze względu na charakter użytkowy budynku - montaż i dopuszczenie do użytkowania przynajmniej dwóch dźwigów winien nastąpić w okresie - sierpień br. do 25 września br., a pozostały jeden dźwig do 29.10.2009r.. 8. Gwarancja - minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru na zastosowane urządzenia i wykonane roboty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 21.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa kontrakty obejmujące montaż dźwigów osobowych, o wartości co najmniej jednego z nich minimum 500 tys. zł brutto. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 3; 2) uprawnienia do modernizacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i dozoru urządzeń elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (potwierdzenie pkt VI.1.); 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 21.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - kontraktów obejmujących dostawę i montaż dźwigów osobowych, o wartości co najmniej jednego z nich minimum 500 tys. zł brutto; - załącznik nr 4 (potwierdzenie pkt VI.2.), 6) referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych zamówień, 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 tys. złotych(potwierdzenie pkt VI.3.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
pokój 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie
- Budowa parku linowego przy ul. Zegarowej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego dla Szpitala Bielańskiego (ZP-62/2024).
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o klatkę schodową zewnętrzną z szybem windowym
- Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie o szyb windowy, ul. Konstytucji 3 Maja 7 w ramach zadania pn. Budowa dźwigu osobowego w DPS Radzymin.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- przebudowa budynku komunalnego w Ceradzu Kościelnym
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.