Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Wrocław: Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 160118 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla Urzędu Miejskiego Wrocławia: papier toaletowy, ręcznik papierowy do rąk , serwetki i podkładki papierowe,środki czystości (preparaty myjące, czyszczące i odświeżające),wyroby sztuczne (wiadra, kosze, pojemniki, szczotki, worki na odpady i inne artykuły),rękawice robocze,ścierki do czyszczenia. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, mającego siedzibę na terenie Gminy Wrocław, w pełni dyspozycyjną z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia uwzględniać będzie powyższe zasady: a) faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Nie wszystkie artykuły higieniczne i środki czystości muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Szacunkowe ilości poszczególnego asortymentu mogą ulec zmianie w ramach kwoty umowy z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Ilości poszczególnego asortymentu zostały wymienione w formularzach cenowych na dostawę, b)dostarczone środki czystości muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia odbioru artykułów przez Zamawiającego, c)dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w terminie do 2 dni od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce dostawy. Dostawa może obejmować również tylko 1 sztukę asortymentu, d)wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.29.30.00 - Wyroby sztuczne 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie:trzy tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie artykułów higienicznych i środków czystości każda na kwotę o wartości minimum 150.000,00 zł brutto.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: -w formie oryginału 1.Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05. 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa w pkt.III.2) powyżej. Wykaz winien składać się z następujących elementów: przedmiot; wartość brutto; daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia - dzień, miesiąc, rok); nazwę i adres Odbiorcy. 4.Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w punkcie 3 zostały wykonane należycie. A)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B)dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C)jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wroclaw.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44, pok. 239.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania, ale nie wcześniej niż od dnia 02.07.2009r. do dnia wykorzystania kwoty wynikającej z ceny ofertowej, ale nie dłużej niż do dnia 01.07.2011r. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: p. Magdalena Najborowska tel. 071/ 777 92 67.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy chemii basenowej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.