eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Biskupiec: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 160112 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro o następującej tematyce: Część 1 Treningi kompetencji i umiejętności psychospołecznych 30godz./26osób Część 2 Warsztaty z doradcą zawodowym 30godz./26osób Część 3 Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką 10godz./26osób Część 4 Kurs wózki widłowe 67godz./9osób Część 5 Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych 80godz./50praktyka,30teoria/10osób Część 6 Kurs prawo jazdy kat.B minimum 30 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) /5osób Część 7 Kurs prawo jazdy kat.C minimum 20 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) /2osoby.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez którą zamawiający rozumie usługę szkoleniową w obszarze pomocy i integracji społecznej. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeśli: Wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wskazanym powyżej. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w zakresie wskazanym powyżej, musi się wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: Dla Części nr 1 co najmniej 2 trenerami, psycholog z wyższym wykształceniem w danym kierunku z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 treningów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce umiejętności, współżycia w środowisku i zmniejszania ryzyka wykluczenia społecznego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 2 co najmniej 2 trenerami doradca zawodowy z wyższym wykształceniem w danym kierunku, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 treningów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce poszukiwania pracy, badania ofert pracy, nabycie umiejętności pisania CV i podań zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 3 co najmniej 2 trenerami -pielęgniarka, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 warsztatów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce profilaktyki na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 4-7 DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI OSOBNO co najmniej 2 trenerami, instruktorami, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów dla grupy nie mniejszej niż 5 osób, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty zgodny z zał.nr 3 do SIWZ, oryginalne pełnomocnictwa-upoważnienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: -wystąpienia okoliczności wymienionych w postanowieniach art. 3571. k.c., których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, -zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, -wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. -Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabiskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Rynek 1 13-340 Biskupiec, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Rynek 1 13-340 Biskupiec, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nadzieja na lepsze jutro współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Treningi kompetencji i umiejętności psychospołecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 26 osób Ilość godzin zegarowych ogółem - 30 godz. grupowych Treningi kompetencji i umiejętności psychospołeczne, dzięki którym uczestnicy nabędą umiejętności współżycia w środowisku i zmniejszają ryzyko wykluczenia społecznego. Trening ten pozwoli uczestnikom podnieść swoją wartość i zrozumieć, jak radzić sobie z problemami i trudnymi sytuacjami życiowymi, a zwłaszcza z problemem bezrobocia. Trening poprowadzi psycholog. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 26 osób Ilość godzin zegarowych - 30h grupowych Działania będą polegały na zorganizowaniu warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji zawodowych, zmotywowanie do podjęcia działań mających na celu poszukiwanie pracy, badanie ofert pracy i nabycie umiejętności pisania CV i podań. Głównym celem warsztatów będzie zmotywowanie uczestników do podjęcia działań mających na celu powrót na rynek pracy i pomoc w odnalezieniu się na nim. Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników - 26 osób Ilość godzin zegarowych - 10 godz Tematy szkolenia Omówienie definicji zdrowego trybu życia Zasady zdrowego odżywiania Profilaktyka uzależnień( zapobieganie chorobom układu krążenia, serca, cholesterolu, nowotworom,) Nadużywanie alkoholu Wpływ palenia tytoniu na zdrowie człowieka Zachowanie pogody ducha i bycie szczęśliwym Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs wózki widłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 9 osób Ilość godzin lekcyjnych - 67 h Tematy szkolenia: Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa wózka Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami Czynności operatora w czasie pracy wózka Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Wiadomości z zakresu BHP Urząd Dozoru Technicznego Wymiana butli - teoria Praktyczna nauka jazdy, wymiana butli. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 10 osób Ilość godzin lekcyjnych - 80 godz. (50 godz. praktyki 30 godz. teorii) Tematy szkolenia Bezpieczeństwo i higiena pracy Minimum sanitarne Sprzedaż towarów Obsługa kas fiskalnych Obsługa klienta Organizacja gospodarki magazynowej Wiedza o towarach Zajęcia praktyczne zawodowe Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 5 osób Ilość godzin - minimum 30 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. B zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.) Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby Ilość godzin - minimum 20 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. C zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.). Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.