eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, zakup i montaż mebli oraz wyposażenia, zakup zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i sprzętu ICT oraz audiowizualnego, a także dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu Dbając o uśmiech dziecka do Publicznych Zespołów Szkolno-Gimnazjalnych w Gminie Radomsko wDziepółci, Kietlinie, Płoszowie, Strzałkowie i Szczepocicach Rządowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Radomsko: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, zakup i montaż mebli oraz wyposażenia, zakup zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i sprzętu ICT oraz audiowizualnego, a także dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu Dbając o uśmiech dziecka do Publicznych Zespołów Szkolno-Gimnazjalnych w Gminie Radomsko w: Dziepółci, Kietlinie, Płoszowie, Strzałkowie i Szczepocicach Rządowych
Numer ogłoszenia: 160082 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomsko , ul. Piłsudskiego 34, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832707, 6834683, faks 044 6851360.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, zakup i montaż mebli oraz wyposażenia, zakup zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i sprzętu ICT oraz audiowizualnego, a także dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu Dbając o uśmiech dziecka do Publicznych Zespołów Szkolno-Gimnazjalnych w Gminie Radomsko w: Dziepółci, Kietlinie, Płoszowie, Strzałkowie i Szczepocicach Rządowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, wyposażenia placów zabaw, pomocy dydaktycznych i zabawek oraz materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Dbając o uśmiech dziecka dofinansowanego w ramach: Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do Publicznych Zespołów Szkolno-Gimnazjalnych w Gminie Radomsko w: Dziepółci, Kietlinie, Płoszowie, Strzałkowie i Szczepocicach Rządowych, odpowiednio do zakresu wskazanego w załącznikach. 3.2. Wykonawca dostarczy meble i wyposażenie, wyposażenie placów zabaw, pomoce dydaktyczne i zabawki oraz materiały plastyczne, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do przedszkola do realizacji m.in. zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie. Dostarczony do przedszkola przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wyprodukowany po 01.01.2013 r., wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną, dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane: Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy oraz tam gdzie jest to wymagane dokonać jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jako dodatki nr: 1.1a, 1.2, 1.2a, 1.3, 1.3a oraz przedmiary robót (5 egz.) jako dodatek nr 7.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w takim zakresie, w jakim ich niewykonanie stanowiło przeszkodę we właściwym wykonaniu przedmiotu umowy, po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji, a ich wartość nie przekroczy 10% wartości całości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Wysokość wadium. 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Forma wadium. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 8.3 Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ESBANK Bank Spółdzielczy Oddział Banku nr 1 w Radomsku ul. Pułaskiego 11 Nr rachunku: 77 89800009 2001 00000055 0001 z adnotacją: Wadium na Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw, zakup i montaż mebli oraz wyposażenia, zakup zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i sprzętu ICT oraz audiowizualnego, a także dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu Dbając o uśmiech dziecka do Publicznych Zespołów Szkolno-Gimnazjalnych w Gminie Radomsko w: Dziepółci, Kietlinie, Płoszowie, Strzałkowie i Szczepocicach Rządowych. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu. 2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w dniu składania ofert. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi zawierać w swojej treści stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania gwarancji, w terminie do 7 dni od przedstawienia żądania. 6. Gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium w swojej treści musi określać pełny zakres przypadków (warunków) określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w jakich Zamawiający uprawniony jest do zatrzymania wadium, a których zaistnienie powoduje powstanie po stronie gwaranta obowiązek zapłaty pełnej kwoty wadium. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.2 ppkt 1 lit. b-e wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego u Skarbnik Gminy Katarzyny Rabendy, a w przypadku jej nieobecności, u osoby ją zastępującej, w pokoju nr 8 na II piętrze (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 9. Wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 8.4 Zwrot wadium. 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.5 Utrata wadium. Szczegółowe kwestie dotyczące zatrzymania wadium opisane są w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże wykonanie co najmniej 1 dostawy głównej w zakresie wykonania placu zabaw (dostawy urządzeń i ich montażu) każda o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto), każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty - dotyczy najważniejszych dostaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności ogólno-budowlanej, - spełniających wymagania ustawy o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów. Uwaga: Tam gdzie w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, należy rozumieć uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 4, 5, 6. 2. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy przez osoby uprawnione tzn. Inspektora nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności takich zmian. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy: dotyczących terminu wykonania, sposobu wykonania, przedmiotu, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) z powodu braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, z powodu konieczności naniesienia przez projektanta uzupełnień, poprawek i zmian w projekcie, b) z powodu wystąpienia zamówień dodatkowych, zaniechania części robót (jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym i jest korzystna dla Zamawiającego) lub / i wykonania robót zamiennych na które strony sporządzą protokół przed terminem zakończenia całości robót, c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, f) klęską żywiołową, g) siłę wyższą. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: a) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (dotyczy placu zabaw) lub innych nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ; 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Komunalny i Zamówień Publ., w pokoju nr 4 (I piętro, nowa część budynku) Urzędu Gminy Radomsko przy ul. Piłsudskiego 34 w Radomsku, w dni robocze od pon. do pt w godz. 7:30-15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 08:30, miejsce: Referat Komunalny i Zamówień Publ., w pokoju nr 4 (I piętro, nowa część budynku) Urzędu Gminy Radomsko, ul. Piłsudskiego 34 w Radomsku, nie później niż do 21.05.2014 r. do godz. 08:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach: Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.