eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Targowej 65 w Warszawie na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości"



Ogłoszenie z dnia 2006-03-28

POZYCJA 16000

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Targowej 65 w Warszawie na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Marcin Atanasow, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. 022 5212214, fax 022 6289785, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości, Marcin Atanasow, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. 022 5212572, fax 022 6272193, www.ms.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Targowej 65 w Warszawie na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn. : "Rozbudowa i przebudowa budynku wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Targowej 65 w Warszawie na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości". 2. Przebudowa istniejącego obiektu o powierzchni zabudowy 449 m kw. i rozbudowa obiektu do łącznej powierzchni zabudowy 1230 m kw. jako budynek o siedmiu kondygnacjach nadziemnych w granicach istniejącej działki. 3. Powierzchnia użytkowa budynku w gabarycie części istniejącej, to powierzchnia 2902 m kw., część nowoprojektowana - 3524 m kw. 4. Powierzchnia użytkowa całego obiektu wynosi ogółem 6426 m2.5. Łączna kubatura obiektu 24102 m sześc. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Targowa 65, Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.23.15.10 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.51.00 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.32.30.00 - Usługi kontroli jakości Kod CPV wg słownika 2008: 71.73.00.00 - Usługi kontroli przemysłowej Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Targowej 65 w Warszawie na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości". 2. Przebudowa istniejącego obiektu o powierzchni zabudowy 449 m kw. i rozbudowa obiektu do łącznej powierzchni zabudowy 1230 m kw. jako budynek o siedmiu kondygnacjach nadziemnych w granicach istniejącej działki. 3. Powierzchnia użytkowa budynku w gabarycie części istniejącej, to powierzchnia 2902 m kw., część nowoprojektowana - 3524 m kw. 4. Powierzchnia użytkowa całego obiektu wynosi ogółem 6426 m kw. 5. Łączna kubatura obiektu 24102 m sześc. 6. Istniejący budynek przy ul. Targowej 65 w Warszawie po rozbudowie i przebudowie pełnić będzie funkcję budynku użyteczności publicznej na potrzeby statutowe Ministerstwa Sprawiedliwości. 7. Budynek przy ul. Targowej 65 w Warszawie (rozbudowa przedwojennej kamienicy) został zaprojektowany w 1987r jako plomba pomiędzy budynkami przy ul. Targowej 63 a 67. Budynek stanowił część podjętego wówczas zamierzenia inwestycyjnego przeznaczonego na poliklinikę. Budowa realizowana w latach 1989 - 90, została wstrzymana. 8. Teren inwestycji wynosi 2820 m kw. zlokalizowany jest w zabudowie śródmiejskiej. Na tym terenie znajduje się kamienica o wysokości VI kondygnacji z poddaszem w zabudowie pierzejowej ul. Targowej i oficyna VII kondygnacyjna. Budynek jest podpiwniczony. Stan budynku istniejącego należy określić jako stan surowy częściowo zamknięty. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku wzdłuż południowej granicy działki będzie wymagała przeprowadzenia licznych robót rozbiórkowych oraz wykonania zabezpieczeń sąsiednich kamienic szczególnie przy wykonywaniu podbicia fundamentów. 9. Pozostały teren stanowi ciąg pieszo-jezdny do obsługi budynków stanowiący pierzeję ulicy Targowej od numeru 59 do 73, przewidziany do przebudowy wraz z realizacją miejsc postojowych. Obsługa komunikacyjna odbywa się z ulicy Targowej 65 oraz poprzez wjazd z ulicy Ignacego Kłopotowskiego.10. Przebudowa istniejącego budynku polegać będzie na: 1) dostosowaniu istniejącego budynku do potrzeb programowych Ministerstwa, 2) zachowaniu istniejącej elewacji frontowej od strony ulicy Targowej, 3) wykorzystaniu elementów konstrukcji rozpoczętej inwestycji z lat 80 - tych. 11. W części rozbudowanej budynku na kondygnacji podziemnej będzie zlokalizowany garaż, a nad tą kondygnacją zostanie zrealizowana część nadziemna o zróżnicowanej wysokości: od parterowej w środkowej części do siedmiokondygnacyjnej wzdłuż południowej granicy działki i jej zachodniej części. 12. Cały obiekt musi być wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną , centralnego ogrzewania, ciepłej wody, przeciwpożarową, klimatyzację, instalacje elektroenergetyczne oraz instalacje teletechniczne z uwzględnieniem licznych systemów zabezpieczeń obiektu.Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do czasu rozliczenia zadania inwestycyjnego, jednak nie później niż w terminie 21 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Wynagrodzenie inwestora zastępczego ma charakter ryczałtowy. 2. Sposób płatności : a) 70 % wartości wynagrodzenia będzie płacona po każdym miesiącu realizacji umowy w równych kwotach przez okres, który zostanie wskazany po określeniu czasu trwania budowy przez generalnego wykonawcę, po potwierdzeniu należytego wykonania przedmiotu umowy w danym miesiącu, w terminie 14 dni od dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto wskazane w fakturze; b) 30% wartości wynagrodzenia będzie płacona po dokonaniu przez inwestora zastępczego rozliczenia budowy i przekazaniu Zamawiającemu wszelkich dokumentów stanowiących podstawę rozliczenia kosztów budowy, w terminie 20 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem potwierdzającym należyte wykonanie umowy do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto wskazane w fakturze. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: I. Warunki wymagane w zakresie sytuacji podmiotowej, w tym wymogu dotyczącego wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. II. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt I : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonych w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: I. Warunki wymagane w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej sześciocyfrowej, 3. potwierdzą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN. II. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej sześciocyfrowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 PLN, aktualna na dzień składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: I. Warunki wymagane w zakresie zdolności technicznej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, liczonych od daty terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili rolę inwestora zastępczego (zarządzającego kontraktem) na zrealizowanych inwestycjach o łącznej wartości (biorąc pod uwagę co najwyżej trzy inwestycje) co najmniej 20.000.000,00 PLN, z czego co najmniej jedna inwestycja dotyczyła budynku/budynków użyteczności publicznej oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1) przynamniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do nadzorowania w specjalnościach : a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) osobami rezerwowymi w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru, będącymi w gotowości do objęcia nadzoru w ramach zastępstwa. II. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc do dnia upływu terminu składania ofert, potwierdzający, iż w tym okresie pełnili rolę inwestora zastępczego (zarządzającego kontraktem) na zrealizowanych inwestycjach o łącznej wartości (biorąc po uwagę co najwyżej trzy inwestycje) co najmniej 20.000.000,00 zł, z czego co najmniej jedna inwestycja dotyczyła budynku/budynków użyteczności publicznej wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te (tzn. dotyczące inwestora zastępczego) zostały wykonane należycie.Wykaz musi zawierać co najmniej : nazwę i adres Odbiorcy usługi, u którego Wykonawca pełnił role inwestora zastępczego, przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja, wartość budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja, daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia.Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku zawartego w pkt I.2. 3. Wykaz osób (imion i nazwisk), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, zawierający co najmniej : imię i nazwisko osoby, zakres wykonywanych czynności w realizacji zamówienia, numer i zakres uprawnień budowlanych. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku zawartego w pkt I.3. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, 1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. 2003 Dz. U. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.). 2. Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz . U. 2001 Nr 5, poz. 42, z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BF-A-III-3820-43/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 615.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.