eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Kraśnik: Utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 1599 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług oraz za ich zgodność z wymaganymi przez Zamawiającego standardami. 3. Do zakresu usługi objętej zamówieniem wchodzi: 1) utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników w Fabrycznej części miasta. 2) utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników w Lubelskiej części miasta. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dz. Fabryczna: a) odśnieżanie, posypywanie piaskiem i odkuwanie lodu z chodników i alejek parkowych (okres zimowy) - pow. 56 459,98 m2. b) codzienny wywóz odpadów stałych z koszy ulicznych rozstawionych na terenie miasta na wysypisko odpadów Piaski - Zarzecze II - ok. 100 szt. koszy o poj. 40 l. c) codzienne zbieranie nieczystości z terenów zleconych do utrzymania - 271 903,19 m2. d) w razie konieczności wywóz śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2) Dz. Stara: a) odśnieżanie, posypywanie piaskiem i odkuwanie lodu z chodników i alejek parkowych (okres zimowy) - pow. 27 589,75 m2. b) codzienny wywóz odpadów stałych z koszy ulicznych rozstawionych na terenie miasta na wysypisko odpadów Piaski - Zarzecze II - ok. 100 szt. koszy o poj. 40 l. c) codzienne zbieranie nieczystości z terenów zleconych do utrzymania - 207 134,80 m2. d) w razie konieczności wywóz śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmą KRIS Sulowski Krzysztof, ul. Kalinowa 15, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30628,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32670,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zamówienie uzupełniające udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego wiąże się z trwającą procedurą przetargową na wyłonienie wykonawcy., a umowa podstawowa przestaje obowiązywać w dniu 31.12.2012r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.