Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Kraśnik: Utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 1599 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów zieleni oraz przyległych chodników na terenie miasta Kraśnik. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług oraz za ich zgodność z wymaganymi przez Zamawiającego standardami. 3. Do zakresu usługi objętej zamówieniem wchodzi: 1) utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników w Fabrycznej części miasta. 2) utrzymanie terenów zieleni oraz przyległych chodników w Lubelskiej części miasta. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dz. Fabryczna: a) odśnieżanie, posypywanie piaskiem i odkuwanie lodu z chodników i alejek parkowych (okres zimowy) - pow. 56 459,98 m2. b) codzienny wywóz odpadów stałych z koszy ulicznych rozstawionych na terenie miasta na wysypisko odpadów Piaski - Zarzecze II - ok. 100 szt. koszy o poj. 40 l. c) codzienne zbieranie nieczystości z terenów zleconych do utrzymania - 271 903,19 m2. d) w razie konieczności wywóz śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2) Dz. Stara: a) odśnieżanie, posypywanie piaskiem i odkuwanie lodu z chodników i alejek parkowych (okres zimowy) - pow. 27 589,75 m2. b) codzienny wywóz odpadów stałych z koszy ulicznych rozstawionych na terenie miasta na wysypisko odpadów Piaski - Zarzecze II - ok. 100 szt. koszy o poj. 40 l. c) codzienne zbieranie nieczystości z terenów zleconych do utrzymania - 207 134,80 m2. d) w razie konieczności wywóz śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firmą KRIS Sulowski Krzysztof, ul. Kalinowa 15, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30628,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32670,00
Oferta z najniższą ceną: 32670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32670,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zamówienie uzupełniające udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego wiąże się z trwającą procedurą przetargową na wyłonienie wykonawcy., a umowa podstawowa przestaje obowiązywać w dniu 31.12.2012r.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Pielęgnacja zieleni w parku Rataje
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.