eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Remonty dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami - remonterem drogowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Gostyń: Remonty dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami - remonterem drogowym.
Numer ogłoszenia: 15996 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, faks 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą bitumiczną na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami - remonterem drogowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na częśći ( zadania) Zadanie nr 1: Remonty masą bitumiczną na gorąco - teren powiatu gostyńskiego 1. Remont cząstkowy dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltową na gorąco przy średnie wybojów- 4 cm - 2200 m2. 2. Remont poprzez profilowanie nawierzchni masą mineralno- asfaltową na gorąco przy średniej grub.w-wy 4 cm - 2000 m2 . Zadanie nr 2 : Remont cząstkowy powiatowych o nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami ( 160 Mg ) -remonterem drogowym 3. Podane ilości remontów są orientacyjne( w chwili ustalenia zakresów robót nie jest możliwe dokładne ich ustalenie). Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót będzie ustalany na bieżąco i zlecany do wykonania po określeniu obmiaru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone art.22 ust.1 i złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków i wykażą że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał że : 2.1 posiada doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 latach tj.(od 2003-2008),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2 roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem(specyfiką robót) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z podaniem, że roboty te zostały wykonane należycie 2.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz posiadającym zaświadczenie o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3 dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami ;wytwórnią mas bitumicznych, układarkami mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, (przy wykonywaniu robót poprzez profilowania) frezarki do nawierzchni ,walce drogowe; statyczny, ogumiony ,samochody samowyładowcze , skrapiarki do bitumu, przecinarki do nawierzchni, płyty wibracyjne, remontery drogowe (Patcher ) min - 1 szt 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Muszą wykazać, że warunki określone w pkt.1 ust.2-4 spełniają łącznie. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podt.art.24 ustawy z dnia29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 wg zał. nr 3 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykazu wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz miejsca wykonania oraz że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 4 2.1Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzonego wg załącznika nr 5 Jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń 2.2Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do specyfikacji Jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg. 2.4Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Formularz OFERTA - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1. 4. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do specyfikacji. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 6. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,II piętro,pokój nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,II piętro,pokój nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remonty dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową na gorąco - teren powiatu gostyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową na gorąco przy średniej głębokości wybojów - 4 cm - 2200 m2. 2. Remont poprzez profilowanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco przy średniej grubości w-wy 4 cm - 2000 m2 . Wykonanie zamówienia polega na obcięciu krawędzi uszkodzenia ,oczyszczeniu i wyrównaniu jego dna, spryskaniu emulsją asfaltową i uzupełnieniu masą mineralno- asfaltową. -teren powiatu gostyńskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 : Remont cząstkowy powiatowych o nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltowąwą i grysami (160) Mg - remonterem drogowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów przy zastosowaniu remontera drogowego (np. Patchera) - teren Gmin: Borek Wlkp., Pogorzela. Wykonanie obejmuje oczyszczenie naprawionego miejsca sprężonym powietrzem, natryskanie warstwy emulsji asfaltowej, kruszywa otoczonego emulsją, naprawione miejsce spryskać kruszywem frakcji od 2 do 4m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.