eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perlejewo › Remont oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Perlejewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Perlejewo: Remont oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Perlejewo
Numer ogłoszenia: 159932 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Perlejewo, Perlejewo 14, 17-322 Perlejewo, woj. podlaskie, tel. 085 6578515, fax 085 6578502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-perlejewo.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Perlejewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wymianę 220 szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy: 70 W - 113 szt.; 100 W - 106 szt.; 150 W - 1. szt.; oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ; b) dokonanie uzgodnień przed realizacją remontu dotyczących: robót energetycznych z Zakładem Energetycznym Białystok (koszty wyłączeń ponosi Wykonawca); zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca); c) wykonanie robót demontażowych: zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; zdemontowane pozostałe materiały wykonawca przekaże Zamawiającemu; d) zakup, dostawa i montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania; e) wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót; f) wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót remontowych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe); g) odbiór wykonanych robót remontowych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Energetyczny; h) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót; i) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; j) konserwacja systemu oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności: wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami, wymianę uszkodzonych opraw z materiałami, wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami, pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego. Czas przystąpienia do usunięcia usterki systemu oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach remontu oświetlenia, zgłoszonej telefonicznie lub fax-em przez Zamawiającego: awarie całych ciągów - 48 h, pojedyncze awarie - 5 dni. 2. Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła : a) parametry użytkowe: korpus (obudowa) oprawy musi być wykonany z odlewu aluminium w wersji jedno lub dwu komorowej; klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia - współczynnik IK - 08 lub wyższy; zapięcie klosza musi być realizowane za pomocą klipsów stalowych; oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać regulację rozsyłu układu optycznego poprzez regulację źródła światła względem odbłyśnika, lub odbłyśnika względem źródła światła dające możliwość regulacji w co najmniej 5 oznaczonych pozycjach; średnia trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 23.000 godzin świecenia; zastosować w oprawach źródła światła o strumieniu świetlnym, tzn.: - źródło 70 W - co najmniej 6.800 Lm, - źródło 100 W - co najmniej 10.000 Lm, - źródło 150 W - co najmniej 17.000 Lm, źródła światła wszystkich zastosowanych mocy muszą być tego samego producenta; b)parametry techniczne: stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 65 dla komory optycznej i min. IP 65 dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 65 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego; oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej; oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230 V, 50 Hz. Dla potwierdzenie, że oferowane oprawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w ofercie należy przedstawić karty katalogowe oraz deklaracje zgodności na znak CE dla proponowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił trzyletniej gwarancji na wykonane zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 5 000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł; b) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, należącą do właściwego samorządu zawodowego; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień musi przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 2 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawia następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien wykazać że wykonał min. dwie roboty budowlane o charakterze zbliżonym do zamówienia (tj. wartość poszczególnych robót budowlanych wynosi co najmniej 200 000 zł) - zał. Nr 7 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje, opinie lub listy polecające, protokoły odbioru; c) dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży elektrycznej oraz oraz uprawnienia SEP dla kierownika budowy. Należy dołączyć dokument potwierdzający aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami); d) oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, przedstawia następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę tych warunków (zał. Nr 2 do SIWZ). 4. Ponad to do oferty należy dołączyć: - potwierdzenie wniesienia wadium, - kosztorys ofertowy. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie. Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-perlejewo.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Perlejewo 17-322 Perlejewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Perlejewo 17-322 Perlejewo Perlejewo 14 pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.