eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Sułkowice: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach.
Numer ogłoszenia: 15992 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza , Harbutowice 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732002, faks 012 3730810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorzadu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SIWZ - 7 pakietów wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Pakiet nr 1 - Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 1580000-9 Pakiet nr 2 - Drób CPV 15112000-6 Pakiet nr 3 - Różne artykuły mrożone CPV 15221000-3, 15331170-9 Pakiet nr 4 - Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze, jaja CPV 15500000-3,15400000-2,03142500-3 Pakiet nr 5 - Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6 Pakiet nr 6 - Owoce warzywa CPV 15300000-1 Pakiet nr 7 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15100000-9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity : Dz.U. z 2010r nr 113, poz.759 z późn. zmianami ). Zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . b) posiadają wiedzę i doświadczenie. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3.Zamawiający oceni jako warunek spełniony , nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie : - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr.4 do SIWZ - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, - w przypadku osób fizycznych Zamawiający uzna za wystarczające złożenie oświadczenia na załączniku nr. 5 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r ( Dz.U. z 2009 r Nr 226 poz. 1817 ) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ , oraz w celu wykazania, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania art.24 ust.1, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu oart.24 ust.1 pkt.2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2. stanowi załącznik nr.5 do SIWZ. Wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniem Wykonawcy , że zapoznał się ze SIWZ, stanowi załącznik nr.1 i 2 do SIWZ. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Przez akceptację rozumie się złożenie parafki na pierwszej stronie oraz podpisu i pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie umowy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy- w przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy( w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii ) Wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych napisem za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ( czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela względnie pieczątka z parafą ). W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający ma prawo żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą (spełnia ) ( nie spełnia) Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy- na mocy art.24.ust.2 pkt.3 Ustawy ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Ustawy ) z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna gdy: - zmiany będą korzystne dla Zamawiającego - konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach 32 - 440 Sułkowice dział. Administracyjno - Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach 32 - 440 Sułkowice - SEKRETARIAT - na dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 6 razy w tygodniu - w godz. rannych dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 2 razy w miesiącu- w godz. 7 - 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne art. mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 2 razy w miesiącu - w godz. 7 do 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mleczarskie, olej i tłuszcze, jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 2 razy w tygodniu - w godz. 7 do 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 1 raz w miesiącu - w godz. 7 do 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce Warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 2 razy w tygodniu - w godz. 7 do 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa towaru 2 razy w tygodniu - w godz. 7 do 11 dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień. Wielkość zamówień określona jest zał. nr 2. pak. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.