eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › usługi sprzętowo-transportowe przy bieżącym utrzymaniu dóg powiatowych w sezonie 2006/2007



Ogłoszenie z dnia 2006-03-28

POZYCJA 15991

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bełżyce: usługi sprzętowo-transportowe przy bieżącym utrzymaniu dóg powiatowych w sezonie 2006/2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, do kontaktów: Franciszek Pietroń, Aneta Woś, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, tel. +48 081 5162883, +48 0815162475, fax +48 081 5162478, e-mail: planowanie_zdp@op.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzętowo-transportowe przy bieżącym utrzymaniu dóg powiatowych w sezonie 2006/2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wynajem pojazdów (ciągniki z przyczepami, kosiarki) i samochodów ciężarowych oraz sprzętu (koparki, koparko-ładowarki, równiarki, walce) do utrzymania dróg powiatowych wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Ogółem 802,6 km dróg do utrzymania, w tym 681,5 km dróg o nawierzchni utwardzonej 121,11 km dróg gruntowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi powiatowe na terenie powiatu lubelskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 60.12.90.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC: 71240. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 645 637,57 PLN, 159 542,74 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla całości zamówienia: 18 000,00 PLN, Część 1 - 6 000,00 PLN, Część 2 - 6 000,00 PLN, Część 3 - 6 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne, płatność przelewem. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, określone w SIWZ, wniesienie wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt. 1-6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r. (Dz. U. 21.04.2004r. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty wymienione w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wniesienie wadium - potwierdzenie. Dokumenty określone w par. 1 ust. 3 powyższego Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wymieniione w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w par. 1 ust. 2 powyższego Rozporządzenia, wymienione w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BiZP 343/IV/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.04.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego po okazaniu dowodu wpaty (płatność za SIWZ przelewm na konto: 63 1240 2438 1111 0010 0683 5252) lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek - za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki + 10,00 PLN). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.04.2006, godzina 09:30, świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00, 60.12.90.00, 45.52.00.00, 45.23.31.41, 77.11.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC: 71240. 2) Krótki opis: Utrzymanie dróg pow. na terenie Obwodu Drog.-Most. nr 1 w Bełżycach (274,6 km) Wynajem: Samoch. ciężarowy samowyładowczy ład. do 6 ton - 1 szt., ciągnik rolniczy - 1 szt., samoch. samowyładowczy ład. do 8 ton - 1 szt., ład. do 9 ton - 1 szt., walec statyczny do 1,5 tony - 1 szt., równiarka - 1 szt., koparko-ładowarka poj. łyż. 0,25 m sześc. - 1 szt., poj. łyż. 0,8 m sześc. - 1 szt., kosiarka + ciągnik rolniczy - 1 zestaw. 3) Zakres lub wartość: 215 212,52 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00, 60.12.90.00, 45.52.00.00, 45.23.31.41, 77.11.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC: 71240. 2) Krótki opis: Utrzymanie dróg pow. na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bychawie (329,4 km) Wynajem: Samoch. ciężarowy samowyładowczy ład. do 6 ton - 1 szt., ciągnik rolniczy - 1 szt., ciągnik+ przyczepa - 2 zestawy, ciągnik rolniczy (duży) + przyczepa - 1 zestaw, koparko-ładowarka poj. łyż. 0,25 m sześc. - 1 szt., ładowarka poj. łyż. do 0,5 m sześc. - 1 szt., kosiarka + ciągnik rolniczy - 1 zestaw. 3) Zakres lub wartość: 215 212,53 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00, 60.12.90.00, 45.52.00.00, 45.23.31.41, 77.11.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC: 71240. 2) Krótki opis: Utrzymanie dróg pow. na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Garbowie (198,6 km) Wynajem: Samoch. ciężarowy samowyładowczy ład. do 6 ton - 1 szt., ciągnik rolniczy - 1 szt., samoch. samowyładowczy ład. do 8 ton - 2 szt., rówkniarka - 1 szt., koparko-ładowarka poj. łyż. 0,25 m sześc. - 1 szt., poj. łyż. 1,2 m sześc. - 1 szt., kosiarka + ciągnik rolniczy - 1 zestaw. 3) Zakres lub wartość: 215 212,52 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.