eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawonia › Przystosowanie hali sportowo- widowiskowej do pełnienia funkcji rekreacyjnych, sportowych oraz społeczno-kulturalnych dla mieszkańców sołectwa Zawonia poprzez zakup wyposażenia sportowego, audiowizualnego oraz nagłośnienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Zawonia: Przystosowanie hali sportowo- widowiskowej do pełnienia funkcji rekreacyjnych, sportowych oraz społeczno-kulturalnych dla mieszkańców sołectwa Zawonia poprzez zakup wyposażenia sportowego, audiowizualnego oraz nagłośnienia
Numer ogłoszenia: 159886 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia , ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie hali sportowo- widowiskowej do pełnienia funkcji rekreacyjnych, sportowych oraz społeczno-kulturalnych dla mieszkańców sołectwa Zawonia poprzez zakup wyposażenia sportowego, audiowizualnego oraz nagłośnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1) Automatu czyszcząco-zbierającego - 1 szt. 2) Sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i uruchomieniem - 1 kpl. 3) Rolet (36 szt.) wraz z montażem - 1 kpl. 4) Sceny rozkładanej - 1 kpl. 5) Projektora multimedialnego wraz z obiektywem i ekranem projekcyjnym - 1 kpl. 6) Stołów do tenisa - 6 szt. 7) Wykładziny ochronnej na parkiet - 1100,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawonia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pokój nr 2 [sekretariat], I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa automatu czyszcząco-zbierającego - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna do konserwacji podłogi nawierzchni sportowej lub oferta równoważna o parametrach nie gorszych niż: Dane: dostosowana do mycia i suszenia podłóg i posadzek twardych o powierzchni ok. 1000 m2, wyposażona w zbiornik na brudną wodę umożliwiający łatwe odprowadzenie wody, moc silnika szczotki: 1500W, moc silnika ssawy: 1200W, zasilanie: 230 V, obroty: 150 obr/min, szerokość szczotki: 450 mm, szerokość pada: 400 mm, pojemność zbiornika: 30 l, zasięg pracy: 42 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z montażem i uruchomieniem 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zainstalowany sprzęt elektroakustyczny nie będzie mobilny, tzn. będzie używany tylko na terenie hali sportowej. Na filarach podtrzymujących zadaszenie zostaną podwieszone kolumny aktywne szerokopasmowe o mocy 350W RMS (około 500W mocy muzycznej) w ilości 12 sztuk - po 6 sztuk z lewej i prawej stronie hali. Kolumny zawieszone będą na specjalnie wykonanych uchwytach. Zainstalowana moc wynosić będzie 4200 Watów RMS. Kolumny podłączone będą w cztery grupy, po trzy kolumny w grupie. Da to możliwość ustawienia odpowiedniej głośności w poszczególnych sektorach hali. Do sterowania kolumn wykorzystane będą: mikser 8/4 (osiem wejść mikrofonowych oraz cztery wejścia stereofoniczne), korektor graficzny 2X15 punktów z układem antysprzężeniowym oraz sterownik-driver czterokanałowy zamieniający sygnał niesymetryczny na zbalansowany z możliwością regulacji głośności w każdym z czterech kanałów. W torze mikrofonowym zastosowany będzie limiter+kompresor+bramka szumów. Do miksera można będzie podłączyć do czterech sygnałów stereofonicznych audio z dowolnych źródeł - odtwarzacz CD, komputer, itd. oraz do ośmiu sygnałów zbalansowanych mikrofonowych lub sygnałów liniowych. Mikrofony mogą być używane przewodowe jak i bezprzewodowe. Mikser oraz pozostałe urządzenia sterujące zostaną zainstalowane w przewoźnym raku lub zainstalowane na stałe. Wykaz sprzętu. 1) kolumna aktywna 350W - 12 szt. 2) sterownik-driver czterokanałowy - 1 szt. 3) korektor graf. 2X15 punkty + układ antysprzęże.DBX IEQ 15 - 1 szt. 4) 2X limiter, kompresor, bramka DBX 166 XL - 1 szt. 5) mikser 8/4 BEHRINGER Xenyx X2222 USB - 1 szt. 6) mikrofon bezprzewodowy SHURE PG24/PG 58 - 4 szt. 7) mikrofon przewodowy SHURE PG 58 - 2 szt. 8) statyw mikrofonowy - 6 szt. 9) uchwyt do kolumn - 12 szt. 10) Case-Pack RAK (przewoźny lub na ścianę) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 36 szt. rolet wraz z pilotem i montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Żaluzja zewnętrzna bez moskitiery w hali sportowo - widowiskowej w Zawoni lub oferta równoważna o parametrach nie gorszych niż: Pilot 15 kanałowy do rolet z napędem radiowym wraz z następującymi roletami: 1) Sztuk: 8, szer.:214,50 cm, wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1, 3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.9189 kg, Pow. Rolety: 6.3063 m2. 2) Sztuk:4, Szer.:211,50 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1, 3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.6543 kg, Pow. Rolety: 6.2181 m2 3) Sztuk:3, Szer.:211,00 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1,3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.6102 kg, Pow. Rolety: 6.2034 m2 4) Sztuk:8, Szer.:208,00 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1,3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.3456 kg, Pow. Rolety:6.1152 m2 5) Sztuk:3, Szer.:205,00 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1,3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.081 kg, Pow. Rolety: 6,027 m2 6) Sztuk:2, Szer.:202,00 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1,3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 17.8164 kg, Pow. Rolety: 5.9388 m2 7) Sztuk:8, Szer.:211,00 cm, Wys.:294,00 cm, Typ skrzynki: ASK-180, Wyjście taśmy: B, Prowadnice: P, Wiercenie prow.: B, Kolor skrzynki zew.: Lakier SZARY 03, Kolor prowadnic: Lakier SZARY 03, Kolor pancerza PA-39 SZARY, Kolor listwy dolnej: Lakier SZARY 03, Symbol napędu S60/1,3R, Opcje napędu: BRAK, Strona obsługi: P, Masa rolety: 18.6102 kg, Pow. Rolety: 6.2034 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sceny rozkładanej lub oferta 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Scena o wymiarach 8,0 m x 5,0 m lub 7,5 m x 5,5 m wykonana z podestów PAL-4 (dopuszczalne obciążenie 350 kG/m2) z wypełnieniem sklejką z okleiną antypoślizgową, p.poż NTL-1,0, nogami teleskopowymi z regulacją 60-100 cm, schodkami SCH-0,8 i barierkami POR-2 mocowanymi do sceny i kompletem potrzebnych złączy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego wraz z obiektywem i ekranem projekcyjnym - 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Projektor multimedialny oraz ekran projekcyjny lub oferta równoważna o parametrach nie gorszych niż: Dane: wyposażony w 4 lampy (o mocy 330W każda), jasność - 15 000 ANSI lumenów z panelem DIOS, o kontraście 2000:1. 1) Technologia wyświetlania - 3 x 1.8 TFT p-SI, 2) Rozdzielczość XGA 1024 x 768 3) Jasność 15000 ANSI Lumenów 4) Kontrast 2000 : 1 5) Głośność 51 dB 6) Format Obrazu 4:3 7) Kompatybilność komputerowa 230 MHz, H.Sync 15 - 120kHz, V.Sync 48 - 120Hz 8) Kompatybilność wideo UXGA, SXGA+, SXGA, WXGA, XGA, SVGA, VGA 9) Jednorodność 90 % 10) Obiektyw wymaga osobnego zakupu 11) Korekcja Trapezu pionowa +/-40, pozioma +/- 20 stopni 12) Rodzaje Projekcji: przednia, tylna 13) Lampa 4 x 330 W NSH (LMP-109) 14) Żywotność lampy ECO/STD 3000h / 2000h 15) Wymiary 581 x 252 x 816 mm szer. x wys. x gł. 16) Zasilanie 100 - 240V, 50 - 60Hz. 17) Pobór mocy 1550 W (w trybie eco) / 1700 W (w trybie standard) 18) Wejścia 1: 1 x RGB D-sub 15pin; 1 x DVI-I (cyfrowe/HDCP); 19) Wejścia 2: 1 x S-Video (Mini DIN 4pin); 1 x 5xBNC; (RGBH/Composite/Y-Pb/Cb-Pr/Cr) 20) Wejścia 3: dowolna konfiguracja z opcjonalnym modułem interfejsu 21) Wejścia 4: dowolna konfiguracja z opcjonalnym modułem interfejsu 22) Pozostałe wejścia: 1 x RS 232 (D-Sub) wejście kontrolne; 1 x USB type B (mysz komputerowa); 1 x 3.5mm Stereo Jack 23) Wyjście kontrolne: RS232 (D-Sub9) 24) Lens-Shift 10: 0 - 0:10 pionowe (dotyczy obiektywu LNS-S02Z); 1:1 pionowe (dotyczy obiektywu LNS-W03); 1:8 - 8:1 pionowe (dotyczy obiektywów: LNS-W03/W04/W06); 2:3 - 3:2 poziome (dotyczy wszystkich pozostałych obiektywów) 25) Sygnały HDTV 480i / 480p / 575i / 576p / 720p / 1035i / 1080i 26) Gwarancja 36 miesięcy 27) Dostarczane akcesoria: pilot zdalnego sterowania (możliwość sterowania na podczerwień lub kablowo) wraz z bateriami, instrukcja obsługi na CD-ROM, kabel zasilający, kabel D-Sub15, PIN code label, oprogramowanie do Real Colour Manager Pro, 2 opcjonalne adaptery na lampę, 28) Obiektyw standardowy, elektryczny zoom oraz fokus - f: 95-131 mm 29) Ekran projekcyjny: szerokość 838.00 cm i długość 488,00 cm. Przekątna nie mniejsza niż 970,00 cm (382 cale). Ekran przenośny, rozkładany, na ramie aluminiowej, dwie zdejmowane nogi i powierzchnia projekcyjna mocowana do ramy przy pomocy zatrzasków. Odległość podstawy ekranu regulowana w krokach, co 15 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stołów do tenisa - 6 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do tenisa z regulacją wysokości wraz z siatką lub oferta równoważna o parametrach nie gorszych niż: Dane: Stalowa rama; zabezpieczenie podwójne dla pozycji złożonej jak i rozłożonej; system składania: kółka łożyskowane z małymi oponkami; hamulec; po złożeniu stołu na pół występuje możliwość treningu jednej osoby; wózek wykonany z profili stalowych o średnicy 25 x 25 mm proszkowo lakierowanych; grubość blatu 19 mm, stół o wymiarach olimpijskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wykładziny ochronnej na parkiet 1100,00 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina ochronna na parkiet, PCW, grubości całkowitej 2,2 mm, klasa ścieralności T, klasa antypoślizgowa R11, zabezpieczona środkiem przeciwko drobnym zarysowaniom powierzchnia parkietu 25,20 m x 43,65 m = 1100,00 m2. Wykładzina winna zabezpieczyć parkiet podczas imprez innych niż sportowe, odbywających się w obiekcie, takich jak: apele, zabawy taneczne itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.