eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Nadzór inwestorski zadania pod nazwąBudowa budynku warsztatów szkolnych, przebudowa budynku warsztatowego i jego adaptacja na budynek administracyjny, zagospodarowanie terenu wraz z budową nowego ogrodzenia Schroniska dla Nieletnich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Lublin: Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Budowa budynku warsztatów szkolnych, przebudowa budynku warsztatowego i jego adaptacja na budynek administracyjny, zagospodarowanie terenu wraz z budową nowego ogrodzenia Schroniska dla Nieletnich.
Numer ogłoszenia: 159824 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103462 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5359164, faks 81 5359164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Budowa budynku warsztatów szkolnych, przebudowa budynku warsztatowego i jego adaptacja na budynek administracyjny, zagospodarowanie terenu wraz z budową nowego ogrodzenia Schroniska dla Nieletnich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Budowa budynku warsztatów szkolnych, przebudowa budynku warsztatowego i jego adaptacja na budynek administracyjny, zagospodarowanie terenu wraz z budową nowego ogrodzenia Schroniska dla Nieletnich KLASYFIKACJA ROBÓT WEDŁUG SŁOWNIKA CPV 74313130 - 6 Usługi technicznego nadzoru budowlanego W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: 1. Konstrukcyjno-budowlanej, 2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4. Drogowej Ponadto w zakresie 5. Zagospodarowania terenów zieleni 6. Prac archeologicznych. Nadzór inwestorski realizowany będzie dla zadania pod nazwą: Budowa budynku warsztatów szkolnych, przebudowy budynku warsztatowego i jego adaptacji na budynek administracyjny, zagospodarowania terenu wraz z budową nowego ogrodzenia Schroniska dla Nieletnich w Dominowie, obejmującego roboty budowlane w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą: Projekt budowlany: Tom I Warsztaty szkolne 1. P.B. Architektura 2. P.B. Konstrukcja z obliczeniami statycznymi 3. P.B. Instalacje sanitarne: wod-kan 4. P.B. Instalacje sanitarne wew.: wentylacja mechaniczna 5. P.B. Instalacje sanitarne wew.: instalacje c.o. 6. P.B. Instalacje elektryczne wewnętrzne 7. Informacja bioz 8. Badania geotechniczne (dokumentacja geotechniczna) Tom II Przebudowa i adaptacja dawnego dworu na budynek administracyjny 1. P.B. Architektura 2. P.B. Konstrukcja z obliczeniami statycznymi 3. P.B. Instalacje sanitarne: wod-kan 4. P.B. Instalacje sanitarne wew.: wentylacja mechaniczna 5. P.B. Instalacje sanitarne wew.: instalacje c.o. 6. P.B. Instalacje elektryczne wewnętrzne 7. P.B. Inwentaryzacja budowlana 8. Informacja bioz 9. Badania geotechniczne (dokumentacja geotechniczna) Tom III Zagospodarowanie terenu z ogrodzeniem 1. Projekt zagospodarowania terenu z ogrodzeniem 2. P.B. Konstrukcja nowego ogrodzenia 3. P.B. Instalacja zewnętrzna centralnego ogrzewania 4. P.B. kanalizacja deszczowa 5. P.B. Kanalizacja sanitarna 6. P.B. Przyłącze wodociągowe 7. P.B. Kablowe linie zasilające oświetlenie zew. i kan. telefoniczna 8. P.B. Projekt drogowy 9. Informacja bioz 10. Badania geotechniczne (dokumentacja geotechniczna) 11. Inwentaryzacja, ocena stanu zachowania, program zabiegów pielęgnacyjnych wybranych 63 drzew rosnących na terenie schroniska Projekt budowlano-wykonawczy Etap I - Budowa warsztatów szkolnych 1. Projekt zagospodarowania terenu z ogrodzeniem 2. P.B.W. Architektura 3. P.B.W. Konstrukcja budynku z obliczeniami statycznymi 4. P.B.W. Konstrukcja nowego ogrodzenia 5. P.B.W. Instalacje sanitarne: wod-kan wewnętrznej 6. P.B.W. Instalacje sanitarne wew. Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja 7. P.B.W. Instalacje sanitarne wew. Instalacje co 8. P.B.W. Instalacje elektryczne wewnętrzne 9. P.B.W. Okablowania strukturalnego 10. P.B.W. Systemu monitoringu 11. P.B.W. Instalacji kontroli dostępu 12. P.B.W. Sygnalizacji p.poż 13. P.B.W. Instalacja zewnętrzna centralnego ogrzewania do warsztatów 14. P.B.W. Kanalizacja deszczowa do warsztatów 15. P.B.W. Kanalizacja sanitarna 16. P.B.W. Przyłącze wodociągowe 17. P.B.W. Kablowe linie zasilające oświetlenie zew. i kan.tel 18. P.B.W. Projekt drogowy 19. P.B.W. Konstrukcja - rozbiórka wiaty stalowej na terenie Schroniska dla Nieletnich w Dominowie Etap II Przebudowa i adaptacja dawnego dworu na budynek administracyjny i zagospodarowanie terenu 1. P.B.W. Architektura 2. P.B.W. Konstrukcja z obliczeniami statycznymi 3. P.B.W. Instalacje sanitarne: wod-kan 4. P.B.W. Instalacje sanitarne wew. Wentylacja i klimatyzacja 5. P.B.W. Instalacje sanitarne wew. Instalacje c.o. 6. P.B.W. Instalacje elektryczne wewnętrzne 7. P.B.W. Okablowania strukturalnego 8. P.B.W. Systemu monitoringu 9. P.B.W. Sygnalizacji włamania i napadu z kontrola dostępu 10. P.B.W. Sygnalizacji p.poż 11. P.B.W. Instalacja zewnętrzna centralnego ogrzewania do ADM 12. P.B.W. Kanalizacja deszczowa do bud. ADM 13. P.B.W. Zieleń 14. Inwentaryzacja budowlana i projekt organizacji rozbiórki. Specyfikacje techniczne 1. Specyfikacja robót budowlanych warsztatów 2. Specyfikacja instalacji sanitarnych warsztatów 3. Specyfikacja instalacji elektrycznych warsztatów 4. Specyfikacja instalacji teletechnicznych warsztatów 5. Specyfikacja robót budowlanych budynek ADM 6. Specyfikacja instalacji sanitarnych budynek ADM 7. Specyfikacja instalacji elektrycznych budynek ADM 8. Specyfikacja instalacji teletechnicznych budynek ADM 9. Specyfikacja instalacji elektrycznych zewnętrznych 10. Specyfikacja instalacji sanitarnych zewnętrznych sieci sanitarne 11. Specyfikacja robót drogowych Przedmiary robót (funkcja pomocnicza) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien się zapoznać z ww. dokumentacją dostępną w Sądzie Okręgowym w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43, pokój 226 w godzinach od 9 do 14 oraz na stronie internetowej Zamawiającego:lublin.so.gov.pl 1) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót; uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie; wydawanie zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym; podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego; kontrola dokumentacji wykonawcy robót budowlanych, w tym sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) w celu określenia zaawansowania robót i protokołów; -kontrola rozliczeń finansowych budowy (ewidencja i bilansowanie dokumentów rozliczeniowych - faktur i rachunków); -szeroko rozumiana współpraca z Zamawiającym i Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych; -podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora i Zamawiającego; -uczestnictwo w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; -sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywania w nim wpisów; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zadania inwestycyjnego; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; Przewidywany w umowie z Wykonawcą czas trwania robót budowlanych wynosi 48 miesięcy od podpisania umowy, natomiast czas trwania odbioru robót - 30 dni. 2) Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 1 , Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien: a. kontrolować roboty budowlane, z częstotliwością niezbędną dla prawidłowego oceniania ich przebiegu i sporządzać dokumentację fotograficzną z postępu procesu budowlanego, b. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; c. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dal?szych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Należy przewidzieć udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 13,66 procenta wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30 - 74.31.31.30 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Sp. z o.o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416031,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 306270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 483000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.