eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Remont sanitariatów dla niepełnosprawnych w ZS-20 Gorzów Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Gorzów Wielkopolski: Remont sanitariatów dla niepełnosprawnych w ZS-20 Gorzów Wlkp.
Numer ogłoszenia: 159754 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 20, ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7229455, fax 095 7229455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs20.webserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorzadu Terytorialnego nie posiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów dla niepełnosprawnych w ZS-20 Gorzów Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów uczniowskich z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - roboty jn: -roboty rozbiórkowe -roboty murowe i tynkarskie] -roboty posadzkarskie i okladzinowe -roboty mal;arskie -stolarka otworowa -instalacja sanitarna -instalacja elektryczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1]W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania czynności objetych przedmiotem postepowania, b) posiada niezbędną wiedzę i doswiadzcenie oraz potencjałt techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: -w ciagu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, maszynami i urządzeniami c)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 PZP. 2]W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówieniia ocena sopełniania warunków określonych w pkt.1 lit.b i c bedzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców.. 3]Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonanwca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1]wypełniony druk oferty cenowej + kosztorys ofertowy( szczegółowy), 2.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2005-2007) przed wszcęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3.aktualny opdpi z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadzcenia o wpisie do ewidencji działnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowgo oraz włąściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczneie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadzcenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaleglych płatności lubwstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.oświadczenie, że oferent zapoznał sie ze SIWZ oraz ST Wykonania i Obioru Robót i przyjął ich postanowuienia bez zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do właściwego przygotowania oferty, 6.oświadczenie, że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonej do akceptacji umowie oraz miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiajacego 7.oświadczenie Wykonawcy ( art. 22, ust.1) 8.oświadzcenie, że uważamy sie za związanych niniejsza oferta na czas wskazany w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs20.webserwer.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp.-sekretariat szkoły..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp. -sekretariat szkoły..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.