Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Gorzów Wielkopolski: Remont sanitariatów dla niepełnosprawnych w ZS-20 Gorzów Wlkp.
Numer ogłoszenia: 159754 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 20, ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7229455, fax 095 7229455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs20.webserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorzadu Terytorialnego nie posiadająca Osobowości Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów dla niepełnosprawnych w ZS-20 Gorzów Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów uczniowskich z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - roboty jn: -roboty rozbiórkowe -roboty murowe i tynkarskie] -roboty posadzkarskie i okladzinowe -roboty mal;arskie -stolarka otworowa -instalacja sanitarna -instalacja elektryczna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1]W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania czynności objetych przedmiotem postepowania, b) posiada niezbędną wiedzę i doswiadzcenie oraz potencjałt techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: -w ciagu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, maszynami i urządzeniami c)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 PZP. 2]W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówieniia ocena sopełniania warunków określonych w pkt.1 lit.b i c bedzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców.. 3]Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonanwca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1]wypełniony druk oferty cenowej + kosztorys ofertowy( szczegółowy), 2.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2005-2007) przed wszcęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3.aktualny opdpi z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadzcenia o wpisie do ewidencji działnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowgo oraz włąściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczneie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadzcenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaleglych płatności lubwstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.oświadczenie, że oferent zapoznał sie ze SIWZ oraz ST Wykonania i Obioru Robót i przyjął ich postanowuienia bez zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do właściwego przygotowania oferty, 6.oświadczenie, że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonej do akceptacji umowie oraz miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiajacego 7.oświadczenie Wykonawcy ( art. 22, ust.1) 8.oświadzcenie, że uważamy sie za związanych niniejsza oferta na czas wskazany w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs20.webserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp.-sekretariat szkoły..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp. -sekretariat szkoły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Gorzowie Wielkopolskim"
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie WRSP położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim i Filii w Zielonej Górze (V)
- Wykonanie rozbiórki budynków przy ul. Grobla 20 w Gorzowie Wlkp. wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont ul. Kasprzaka
- Usługi doradcze obejmujące benchmarking i optymalizację pracy Szpitala.
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ Z WYMIANĄ PIECA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W BUDYNKU SR W GORZOWIE WLKP., UL. CHOPINA 52, BLOK NR 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
- Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w gminie Kock
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej na działce nr 75/6 obręb Chrośna, gmina Solec Kujawski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.