eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Dębica: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica
Numer ogłoszenia: 159599 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803333, faks 014 6803333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są USŁUGI : Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica. Realizacja projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym celem projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej u 35 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym będących klientami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy. Projekt skierowany jest do 35 osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, zamieszkujących na terenie Gminy Dębica. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 1) Część I zamówienia : Kurs Kucharz- ciastkarz dla 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn), a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -250 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r. 2) Część II zamówienia : Kurs koparko -ładowarki dla 10 osób ( 10 mężczyzn), a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 10 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -202 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia- 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - lipiec -19 sierpień 2011 r. 3) Część III zamówienia : Kurs murarz- tynkarz dla 5 osób ( 5 mężczyzn), a) ilość osób do przeszkolenia : 5 osób ( 5 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r. 4) Część IV zamówienia : Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci dl 15 osób ( 15 kobiet) , a) ilość osób do przeszkolenia : 15 osób ( 15 kobiet ) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 6 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia- miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - lipiec - 19 sierpień 2011 r. 5) Część V zamówienia : Kurs kelner- barman dla 10 osób (5 kobiet + 5 mężczyzn) . a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 5 kobiet + 5 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 4 tygodnie d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia - październik - 15 listopad 2011 r. Wykonawca szkoleń opisanych w punktach od 1) do 5) zapewnia : a) Salę wykładową wraz ze sprzętem dydaktycznym. W sali szkoleniowej należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) Materiały szkoleniowe dla uczestników, c) Warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP w dostosowaniu do liczby uczestników, a w szczególności temperatura w pomieszczeniu powinna być adekwatna do warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz, d) Organizację i pokrycie kosztów badań lekarskich w zakresie zdolności do przystąpienia do kursów uczestników danego szkolenia, e) Odzież roboczą odpowiednią do danego rodzaju szkolenia, f) Wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek - drugie danie, g) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia), h) Program szkoleń zawodowych oraz przeprowadzenie szkoleń odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, i) Przeprowadzenie kursu zawodowego przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa. j) Zakończenie zajęć zakończy się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego certyfikatu o ukończeniu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, k) Po wykonaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów (wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia), opinię na temat każdego uczestnika szkolenia, l) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia części praktycznej szkoleń poza miastem Dębica, w przypadku, gdy część praktyczna szkolenia będzie się odbywać poza terenem miasta Dębica, Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i z powrotem, koszty dojazdu uwzględni w złożonej ofercie. 6) Część VI zamówienia : Doradztwo zawodowe dla 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn) - łączna ilość godzin : 37 godzin - indywidualne w ilości 1 godziny na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń, - grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy) w ilości 2 godziny na grupę po zakończeniu szkoleń. a) ilość osób do przeszkolenia - 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn) b) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina i po zakończeniu szkoleń 2 godziny c) godziny realizacji szkolenia - 8.00 - 16.00 maksymalnie 2 godzin dydaktycznych dziennie d) miejsce realizacji szkolenia - Dębica e) termin realizacji szkolenia: - 01- 05 lipiec 2011 r. doradztwo indywidualne, - 01- 10 grudzień 2011 r. doradztwo grupowe Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ; - kwalifikacja do kursów zawodowych, - podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, - poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy. Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia: -sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi doradztwa zawodowego w budynku Urzędu Gminy Dębica na sali konferencyjnej. 7) Część VII zamówienia : Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin, w ilości 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin 70 godzin; rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowany i dopasowany przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych jak i 1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych. a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin b) czas realizacji szkolenia - od lipca do 30 listopada 2011 r. c) godziny realizacji - 8.00 - 19.00 maksymalnie 3 godziny dziennie d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkanie rodzin lub-i w siedzibie Wykonawcy Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców, - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ; oraz -warsztaty psychospołeczne podnoszące poziom motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawa wizerunku,- komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie. Wykonawca treningów kompetencji psychospołecznych zapewnia: -sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica. 1) Część I zamówienia : Kurs Kucharz- ciastkarz , 2) Część II zamówienia : Kurs koparko -ładowarki, 3) Część III zamówienia : Kurs murarz- tynkarz , 4) Część IV zamówienia : Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci, 5) Część V zamówienia : Kurs kelner- barman, 6) Część VI zamówienia : Doradztwo zawodowe. O wartosci do 20 % przeprowadzonych kursów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części I zamówienia - Kurs Kucharz- ciastkarz dla 10 osób . Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zawodzie Kucharz-ciastkarz dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części II zamówienia - Kurs koparko -ładowarki dla 10 osób. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego Operator Koparko-ładowarki dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części III zamówienia - Kurs murarz- tynkarz dla 5 osób. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zawodzie murarz-tynkarz dla minimum 3 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części IV zamówienia - Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci dla 15 osób. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia- Kurs kosmetyczny dla minimum 10 osób , z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części V zamówienia - Kurs kelner- barman dla 10 osób. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Kurs kelner - barman dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części VI zamówienia - Doradztwo zawodowe dla 35 osób . Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Doradztwo zawodowe dla minimum 25 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części VII zamówienia - Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla minimum 5 rodzin, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach - jedynie za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13, Gabinet Kierownika GOPS- pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Kucharz- ciastkarz dla 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -250 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs koparko -ładowarki dla 10 osób ( 10 mężczyzn).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 10 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -202 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia- 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - lipiec -19 sierpień 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs murarz- tynkarz dla 5 osób ( 5 mężczyzn).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 5 osób ( 5 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 7 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci dl 15 osób ( 15 kobiet).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 15 osób ( 15 kobiet ) , b) minimalna liczba godzin szkolenia -100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 6 tygodni d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia- miasto Dębica f) termin realizacji szkolenia - lipiec - 19 sierpień 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kelner- barman dla 10 osób (5 kobiet + 5 mężczyzn).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 5 kobiet + 5 mężczyzn) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia - 4 tygodnie d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia - październik - 15 listopad 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - łączna ilość godzin : 37 godzin - indywidualne w ilości 1 godziny na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń, - grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy) w ilości 2 godziny na grupę po zakończeniu szkoleń. a) ilość osób do przeszkolenia - 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn) b) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina i po zakończeniu szkoleń 2 godziny c) godziny realizacji szkolenia - 8.00 - 16.00 maksymalnie 2 godzin dydaktycznych dziennie d) miejsce realizacji szkolenia - Dębica e) termin realizacji szkolenia: - 01- 05 lipiec 2011 r. doradztwo indywidualne, - 01- 10 grudzień 2011 r. doradztwo grupowe Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ; - kwalifikacja do kursów zawodowych, - podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, - poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy. Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia: -sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi doradztwa zawodowego w budynku Urzędu Gminy Dębica na sali konferencyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin: 70 godzin; rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowany i dopasowany przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych jak i 1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych. a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin b) czas realizacji szkolenia - od lipca do 30 listopada 2011 r. c) godziny realizacji - 8.00 - 19.00 maksymalnie 3 godziny dziennie d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkanie rodzin lub/i w siedzibie Wykonawcy Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców, - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ; oraz -warsztaty psychospołeczne podnoszące poziom motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawa wizerunku,- komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie. Wykonawca treningów kompetencji psychospołecznych zapewnia: -sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.