eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi oraz zestawów odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Wałbrzych: Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi oraz zestawów odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii.
Numer ogłoszenia: 159599 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi oraz zestawów odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi oraz zestawów odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii. Pakiet nr 1 - Zamknięty system pobierania krwi. Pakiet nr 2 - Zestawy odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1: 1 300,00 zł, dla pakietu nr 2: 1 000,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załaczonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbnowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na posdstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenie w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamknięty system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówko-strzykawka;9 ml, z heparyną morfologia, HBCO szt. 400 2. Probówko-strzykawka - 9 ml badania chemiczne szt. 500 3. Probówko-strzykawka; 3 ml, czas kk, wskaźnik protrombinowy szt. 42000 4. Probówko-strzykawka; 1,2 ml glukoza szt. 14000 5. Probówko-strzykawka; 2,6 ml, morfologia szt. 85 000 6. Probówko-strzykawka; 3,5 ml, OB. szt. 650 7. Probówko-strzykawka; 2,7 ml bad. chem. szt. 83 000 8. Probówko-strzykawka; 1,2 ml z heparyną HBCO szt. 400 9. Probówko-strzykawka; 1,2 ml morfologia szt. 7000 10. Probówko-strzykawka; 1,4 ml ukł.krzep. szt. 1 600 11. Probówko-strzykawka; 2,0 ml OB szt. 940 12. Pipeta OB szt. 650 13. Probówko-strzykawka; 7,5 ml WR,HBs szt. 2000 14. Multiadapter szt. 35000 15. Igły systemowe 21 G szt. 4 000 16. Igły systemowe 20 G szt. 60000 17. Probówko-strzykawka; 1,2 chemia szt. 8 000 18. Probówko-strzykawka: 2,7 glukoza szt. 4000 19. Probówko-strzykawka; 4,9 neutralna szt. 100 20. Kapilara (multivette) 600 ul chemia szt. 500 21. Kapilara (multivette) 600 ul morfologia szt. 500 22. Kapilara (Microvette) 200 ul OB szt. 100 23. Probówko - strzykawka 4,5 neutralna szt. 100 24. Probówko - strzykawka 4,5 chemia szt. 200 25. Probówko - strzykawka; 2,7 neutralna szt. 500 26. Probówko-strzykawka do oznaczania trombocytopenii rzekomej z odczynnikiem innym niż heparyna i cytrynian o pojemności 2,7 ml szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawów odczynników i przeciwciał do diagnostyki immunohistochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monoclonal Mo a Hu Estrogen Receptor & ,Clone 1D5 6 ml 6 szt. 2. Monoclon Mo X-H,Progest Recepet,Clone PgR 636 6 ml 6 szt. 3. Monoclonal Mo a Hu Epithelial Membrane Antigen, Clone E29 6 ml 4 szt. 4. Monoclonal Mo a Hu CD45,LCA, Clone 2B11+PD7/26 6 ml 4 szt. 5. Monoclonal Mo a HU Desmin, Clone D33 6 ml 3 szt. 6. Monoclonal MO X-H Cytoker, HMW, Clone 34BE12 6 ml 4 szt. 7. Polyclonal Rb a Hu CD3 6 ml 4 szt. 8. Monoclonal Mo a Hu CD20cy, Clone L26 6 ml 4 szt. 9. Monoclonal Mo a Hu CD30, Clone Ber-H2 6 ml 2 szt. 10. Monoclonal Mo a Hu CD34 Class II, Clone QBEnd 10 6 ml 3 szt. 11. Monoclonal Mo a Hu CD43, Clone DF-T1 6 ml 2 szt. 12. Monoclonal Mo a Hu CD79&, Clone JCB117 6 ml 2 szt. 13. Monoclonal Mo a Hu BCL2 Oncoprotein, Clone 124 6 ml 4 szt. 14. Monoclonal Mo a Hu Ki-67 Antigen, Clone MIB-1 6 ml 4 szt. 15. Monoclonal MOX-H Cytoker Melanosome HMB-45 6 ml 2 szt. 16. Monoclonal Mo a Hu CD10, Clone 56C6 6 ml 2 szt. 17. MO A_HU Cytokeratin 5/6, Clone D5/16 B4 6 ml 3 szt. 18. Mo a HU Cytokeratin, Clone MNF 116 1 ml stężony 1 szt. 19. RB A-S100 6 ml 3 szt. 20. MO A-Vimentin, V9 6 ml 2 szt. 21. Polyclonal Rb a Hu Chromogranin A 6 ml 3 szt. 22. Monoclonal a Hu NSE, Clone BBS/NC/VI-H14 6 ml 2 szt. 23. Rb a Hu CD117, c-Kit 0,2 ml stężony 2 szt. 24. Monoclonal Mo X-H Cytoker, Clone AE1/AE3 6 ml 4 szt. 25. RB A-HU PSA 6 ml 2 szt. 26. Monoclonal Mo a Hu Smooth Muscle Actin, Clone 1A4 6 ml 2 szt. 27. Monoclonal a Hu Cytokeratin 7, Clone OV-TL 12/30 6 ml 4 szt. 28. MO A-HU Cytokeratin 20, Clone Ks20.8 6 ml 4 szt. 29. Monoclonal Mo a Hu Melan-A, Clone A 103 6 ml 2 szt. 30. Monoclonal Mx TTF-1, Clone 8G7G3/1 6 ml 3 szt. 31. Mono MXH Cadherin, Clone NCH-38 6 ml 3 szt. 32. Polyclonal RX-Tdt 6 ml 2 szt. 33. Mono Mx-H Renal Cell Carcinoma, Clone SPM314 6 ml 1 szt. 34. Polyclonal Rb a Hu Kappa Light Chains 6 ml 2 szt. 35. Polyclonal Rb a Hu Lambda Light Chains 6 ml 2 szt. 36. Polyclonal Rb a Hu Thyreoglobulin 6 ml 1 szt. 37. Monoclonal Mo a Hu BCL-6 Protein,Clon PG-B6p 6 ml 2 szt. 38. Monoclonal Mo a Hu CD4, Clone 4B12 6 ml 2 szt. 39. Monoclonal Mo a Hu CD8, Clone C8/144B 6 ml 2 szt. 40. Monoclonal Mouse X-H CD5, Clone 4C7 6 ml 2 szt. 41. Monoclonal Rabbit x-H Cyklina D1, Clone EP12 6 ml 2 szt. 42. Polyclonal Rb a Helicobater Pylori 6 ml 2 szt. 43. Polyclonal Rb a Glial Fibrillary Acidic Protein 6 ml 1 szt. 44. Monoclonal Mo a Hy Cytokeratin 19, Clone RCK 108 6 ml 1 szt. 45. Monoclonal Mo a Hu CD138, Clone M/15 6 ml 3 szt. 46. Monoclonal Mo a Hu CD23, Clone DAK-CD23 6 ml 2 szt. 47. Monoclonal Mo a Hu CD10, Clone 56c6 6 ml 2 szt. 48. Monoclonal Mo a Hu Cytokeratin 19, Clone RCK108, RTU 6 ml 2 szt. 49. Monoclonal Mo p63 protein 0,1 ml 10 szt. 50. Ołówek do obrysowywania tkanek 2 szt. 51. System detekcji-odczynniki niezbęde do wykonywania badań immunohistochemicznych typu bufor o pH6,1 oraz pH9,0 oraz enzym do odkrywania antygenów,bufor do przemywania preparatów w trakcie barwienia oraz odcznniki wywołujące reakcje immunohistochemiczną zakończoną reakcją barwną 4 szt. 52. Kompletny zestaw odczynników do oznaczania statusu receptora HER-2 w skrawkach parafiowych metoda immunohistochemiczną. System farmakodiagnostyczny zawiarająćy wszystkie potrzebne odczynniki (przeciwciało swoiste,wiążące,chromogen DAB,bufory do odkrywania antygenu i płukania). 35 testów 4 szt. 53. Bufor do odkrywania antygenów pH9 500 ml 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.