Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Głuchołazy: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 159543 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, faks 077 4391326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - irygator, jednorazowy zawór biopsji, prowadnica z osłona pętli, nasadka chroniąca końcówkę, Pakiet nr 2 - aparat Ambu, kozetki lekarskie, wózki oddziałowe, materace, dozownik tlenu, Pakiet nr 3 - pojemniki na mydło płynne, na płyn dezynfekcyjny, na ręczniki papierowe Pakiet nr 4- pieluchomajtki dla dorosłych Pakiet nr 5- ustniki do spirometru, gąbki do klipsów na nos, filtry bakteryjne z ustnikiem Pakiet nr 6- worki stomijne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, b/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.3 do SIWZ), c/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 4 do SIWZ). d/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f/ ulotki w języku polskim z zaznaczeniem o możliwościach dezynfekcji lub sterylizacji drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku, nie jałowego( dotyczy np. maski do aparatu Ambu, rurek rektoskopowych itp.) 2. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez Wykonawcę. 3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny
Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej
Zamówienia Publiczne
przy ul. Rynek 12-14, 48-340 Głuchołazy (III piętro, pokój 307 w budynku Przychodni rejonowej).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Zamówienia Publiczne przy ul. Rynek 12-14, 48-340 Głuchołazy (III piętro, pokój 307 w budynku Przychodni rejonowej).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pieluchomajtki dla dorosłych L op-30 szt op. 400 2 Pieluchomajtki dla dorosłych M op-30 szt op. 100 3 Myjka podfoliowana op- 50 szt op. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ustnik do spirometru ABC Pneumomed ( pneumotachografu) plastikowy szt 1000 2 Przewód powietrzny do pneumotachografu szt 10 3 Wymienne gąbki do klipsów szt 50 4 Filtr bakteryjny stosowany razem z ustnikiem szt 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II- Etap C
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Dostawa serwet operacyjnych oraz pakietów zabiegowych
- Dostawa wężyków oraz leków (kontrastu) do wstrzykiwacza do tomografu komputerowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/24/24
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.