eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Przebudowa drogi gminnej Nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka w km 0+000 - 0+655 i 2+375 - 2+835

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Kołaczyce: Przebudowa drogi gminnej Nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka w km 0+000 - 0+655 i 2+375 - 2+835
Numer ogłoszenia: 159356 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka w km 0+000 - 0+655 i 2+375 - 2+835.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zadania: Przebudowa drogi gminnej Nr 113407R Bieździedza - Łazy - Bieździadka w km 0+000 - 0+655 i 2+375 - 2+835 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5 2. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zakres zadania to wykonanie następujących robót: 1) Odcinek nr 1 (km 0+000-0+655) - roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe wraz z wywozem odpadów (humus - 1207,0 m2, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnia z płyt betonowych - 652,80 m2, przepusty 11,00 m, ścianki czołowe, krawężnik - 158,50 m, obrzeża betonowe 75,90 m, odwodnienie liniowe - 25,0 m). - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej -2 szt. - roboty ziemne: wykopy wraz z wywozem - 126,80 m3. - odwodnienie: studnia rewizyjna fi 100 cm - 1 kpl., studzienki ściekowe PE DN 500- 3 szt., przykanaliki fi 20 cm - 22,0 m, oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej - 25,0 m, oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu - 803,0 m oraz przepustu pod koroną drogi fi 800 cm - 15,0 m wraz z udrożnieniem odpływu. - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 392 m2, podbudowa: korytowanie w miejscach przełomu głęb. 55 cm- 392,0 m2, podbudowy z pospółki gr. 30 cm - 392,0 m2, kruszywo łamane 0-63 mm gr. 15 cm - 215,0 m2, gr. 20 cm - 167,00 m2, podbudowa z betonu asfaltowego 10 cm - 202,00 m2. Wykonanie koryta pod chodnik - 15 cm - 297,00 m2 oraz pod ścieki betonowe gł. 30 cm - 38,5 m2. Podbudowa pod chodnik z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm - 372,00 m2, ława pod ścieki betonowe z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 38,5 m2. Wyrównanie nawierzchni warstwą śr. 3,5 cm betonu asfaltowego AC 16 S - 3014,8 m2. - nawierzchnia asfaltowa: frezowanie nawierzchni gr. 5 cm - 430,0 m2, warstwa wiążąca gr. 4 cm z AC 16W - 102,00 m2, warstwa ścieralna gr. 5 cm z AC 11 S - 3206,8 m2 (wraz ze zjazdami). - plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą - 30,00 m2 - krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej - 167,0 m, - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm - 315,50 m2, obrzeża betonowe 30x8 - 147,0 m2 - wykonanie ścieków typu MULDA - 78,0 m, - wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej - 55,00 m - pobocza z kruszywa łamanego gr. 9 cm- 560,0 m2. - przepusty pod zjazdami fi 60 cm - 2 szt. (14,50 m) - przepusty pod zjazdem fi 50 cm - 7,00 m - utwardzenie zjazdów z kruszywa 0-31,5 mm gr. 12 cm - 292,0 m2, - umocnienie skarp płytami ażurowymi typu JOMB 90x60x10 - 165,00 m2, - zabezpieczenie antykorozyjne betonu na moście - 26,14 m2, piaskowanie, szpachlowanie, zabezp. antykor.- 26,14 m2, naprawa elementów betonowych - 7,5 m2, zabezpieczenie antykorozyjne poręczy - 94,0 m. - oznakowanie pionowe - 3 szt. - umocnienie brzegu potoku narzutem kamiennym - 37,5 m3. 2) Odcinek nr 2 (km 2+375-2+835) - roboty przygotowawczy, pomiarowe, rozbiórkowe wraz z wywozem odpadów (humus - 92,0 m3, istniejących przepustów - 42,50 m, karczowanie pni) - roboty ziemne- 142,26 m3 - odwodnienie - przepusty z rur fi 60 cm na podbudowie żwirowej gr. 30 cm - 17,0 m wraz z umocnieniem wlotów i wylotów płytami JOMB 90x60x9 - 12,0 m2 - podbudowy korytowanie na przełomach gł. 10 cm - 433,5 m2, (sączki żwirowe - 37,0 m2, warstwa podbudowy dolnej z kruszywa gr.30 cm - 396,5 m2), podbudowa dolna z kruszywa gr. 15 cm - 2195,0 m2, profilowanie i zagęszcz. podłoża - 2530,0 m2, górna podbudowa z kruszywa łamanego gr. 13 cm - 1869,0 m2, skropienie asfaltem - 1774,0 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/20 w-wa wiążąca gr 5 cm + skropienie asfaltem - 1774,0 m2, 0/12,8 w-wa ścieralna gr. 4 cm - 1727,5 m2, pobocza z kruszywa gr. 20 cm - 460,0 m2 - plantowanie skarp i dna wykopów oraz obsianie trawą - 1001,5 m2 - umocnienie skarp płytami typu JOMB 40x60x10 - 60,0 m2 - przepusty z rur fi 50 cm na ławie żwirowej - 30,0 m - oczyszczenie rowów z namułu - 745,0 m - oznakowanie pionowe - 1 szt. - utwardzenie zjazdów kruszywem łamanym gr. 12 cm - 157,0 m2 - drenaż z rur o śr. 15 cm - 60,0 m wraz z zasypaniem kruszywem - 10,8 m3, - roboty inne nie występujące w tym opisie. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanową załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.43.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 700 000,00 zł każde oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. (według załącznika nr 5 do SIWZ) Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zostały określone w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.