eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Montaż dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Urszulinie do wykonania w dwóch zadaniach inwestycyjnych w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Urszulin: Montaż dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Urszulinie do wykonania w dwóch zadaniach inwestycyjnych w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie.
Numer ogłoszenia: 159173 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Urszulinie do wykonania w dwóch zadaniach inwestycyjnych w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych oraz montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Urszulinie do wykonania w dwóch zadaniach inwestycyjnych. ZADANIE NR 1 MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH Przedmiotem zamówienia jest montaż dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie windowym w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie. W ramach realizacji zadania należy wykonać: Przekucia przez wcześniej zamurowane (ze względów bezpieczeństwa) ściany szybu windowego w miejscach wejść do dźwigu, Zamontować w istniejącym szybie windowym dźwig z pełnym wyposażeniem, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Odpowiednio obrobić zewnętrzne ściany szybu windowego w miejscach przekuć, otynkować położyć gładź i pomalować (kolory do uzgodnienia z Zamawiającym). W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność -dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego). -prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami i zanieczyszczeniem. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt -materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi. -ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika, który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. -Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo- wykonawczej, przedmiarach robót-stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 MONTAŻ SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV W POMIESZCZENIACH ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane montażem systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynkach Zespołu Szkół w Urszulinie (ul. Szkolna 23). W ramach zamówienia należy wykonać w pomieszczeniach kompleksu szkolnego w Urszulinie monitoring o następujących parametrach:SPECYFIKACJA MODERNIZACJI i INSTALACJI SYSTEMU CCTV1.Instalacja 10 kamer analogowych i podłączenie do istniejącego rejestratora systemu analogowego 2.Wymiana i montaż zasilaczy istniejącego analogowego systemu monitoringu 3.Modernizacja i wykonanie okablowania wizyjnego i zasilającego analogowego systemu 4.Wykonanie instalacji okablowania systemu monitoringu IP 5.Instalacja 7 kamer IP 6.Montaż szafy rack 7.Montaż w szafie rack rejestratora analogowego 8.Montaż w szafie rack rejestratora IP 9.Uruchomienie , programowanie instalacji analogowej i IP 10.Instalacja oprogramowania klienckiego IP i analogowego na wskazanych komputerach Wymagania odnośnie kamer analogowych Kamery analogowe wewnętrzne: Przetwornik 1na 3, Czułość 0 Lux (IR wł.), Tryb dzień noc Filtr mechaniczny, Rozdzielczość pozioma 800 linii, Oświetlacz IR Tak (zasięg 25m), Obiektyw w komplecie 2,8 mm, Prędkość elektronicznej migawki ELC,1przez 50 10000 s (automatyczna), AGC Tak (automatyczna), WDR - Szeroki zakres dynamiki Tak (cyfrowy, automatyczny), Redukcja szumów Tak (2D),Balans bieli Automatyczny, Stopień ochrony IP66,Odporność na uderzenia IK05 Regulacja położenia kamery W trzech osiach, Zasilanie 12-V, Kamery analogowe zewnętrzne: Rodzaj kamery Dzień-Noc,Przetwornik 1 przez 3 DIS,Liczba efektywnych pikseli 976(H)na 496(V) pikseli. Synchronizacja Wewnętrzna Rozdzielczość pozioma 700 linii,Oświetlacz IR Tak,Zasięg oświetlacza LED 30-40 m,Czułość (50 IRE) 0,1 Lux małpka F1,2 (AGC wł.),Czułość cz-b 0,0 Lux Wł. IR,Tryb Dzień Noc Automatyczny z filtremICR, Ogniskowa obiektywu 2,8 12 mm. Prędkość elektronicznej migawki ELC 1przez 50 1przez100 000 (PAL),Wyjścia wizji CVBS, 1 Vp-p 75 om,AGC Tak,S przezN 62 dB.Zakres regulacji Pan: 0 360, Tilt: 0 75, Obrót: 0 360, Zasilanie 12 V DC Pobór mocy 4 W przy włączonym IR,Temperatura pracy-40 60 C, Rodzaj obudowy Kopułkowa, Stopień ochrony IP66,Zasilanie 12-V,Wymagania odnośnie kamer IP:kamery IP wewnętrzne: 1.kamera wewnętrzna,2.maksymalna rozdzielczość 3Mpx(2048x1536),3.płynny obraz do 25kl.przez s w rozdzielczości HD1080 (1920x1080)4.wydajna kompresja wideo H.264 z regulowaną jakością i strumieniem danych5.kodowanie dwu-strumieniowe, strumień pomocniczy np. do transmisji przezwolne łącza (Internet)6.czuły przetwornik CMOS z progresywnym skanowaniem7.cyfrowa redukcja szumów - 3D DNR8.WDR cyfrowy z regulowanym poziomem9.wbudowany obiektyw 2,8mm lub 4mm10.wbudowany oświetlacz podczerwieni11.automatycznie przełączany mechaniczny filtr odcięcia podczerwieni IRC12.wielostrefowa detekcja ruchu z opcją dynamicznej analizy13.możliwość zasilania przez PoE lub 12V DC,14.gniazdo kart mikro SDprzez SDHC przez SDXC (do 64GB)15.audio: wbudowany mikrofon i głośnik16.wejście wyjście alarmowe17.wbudowany czujnik PIR o zasięgu do 8m, 80.REJESTRATOR Montaż w szafie typu RACK 19 1.Możliwość podłączenia do 32 urządzeń IP (kamer, koderów). Połączenie do kamer IP, kamer PTZ IP. 2.Wyście wideo na 2 monitory wysokiej rozdzielczości: HDMI 1920x1080 i VGA 1920x1080 oraz wyjście pomocnicze BNC. W pełni definiowalny rozkład kamer na monitorach. Wyświetlanie w podziałach do 32 kamer na monitor.3.Interfejs LAN 10 na 100 na1000Mbps, różne tryby pracy: dwa adresy, balans obciążenia, odporność na awarie 4.200Mb dla połączeń przychodzących LAN od kamer IP,5.160Mb dla połączeń wychodzących LAN do stacji klienckich 6.RS485 do podłączenia klawiatury zewnętrznej (np. do sterowania PTZ),7.Wsparcie dla kamer poprzez protokoły ONVIF i inne. Możliwość zdefiniowania ścieżki RTSP dla strumienia danych.8.Obsługa funkcji inteligentnych tj. przekroczenie linii, wtargnięcie w obszar.9.Obsługa dwóch strumieni danych z urządzeń IP, o różnych parametrach kodowania, np.: do zapisu oraz podglądu w sieci lokalnej (wysoka rozdzielczość, jakość i liczba klatek- duży strumień), a drugi do transmisji sieciowej przez Internet niższa rozdzielczość, jakość liczba klatek - mały strumień).10.Obsługa kamer w rozdzielczościach: 4CIF przez 720P przez XVGA przez 1080P przez UXGA przez 2048 na1536(3Mpix) na 560×1290 (5Mpix).11.Obsługa podglądu, zapisu i odtwarzania w wysokiej rozdzielczości.12.Powiększenie cyfrowe w podglądzie i odtwarzaniu.13.Inteligentne wyszukiwanie nagrań (tzw. postdetekcja) w trybach odtwarzania lokalnym oraz zdalnym przez program 14.Odtwarzanie - różne tryby: szybki dostęp do ostatnich minut nagrania pozostawiając tryb na żywo dla pozostałych kanałów. Szybkie przejście bezpośrednio z podglądu do odtwarzania wybranego kanału. Zaawansowane wyszukiwanie według czasu, zdarzeń, tagów itd. z graficzną prezentacją zakresu nagrań.15.Odtwarzanie - funkcje: jedno i wielokamerowe, w przód, wstecz, zwolnione, przyspieszone - duża prędkość przeglądania nagrań (aż do x16 dzięki algorytmowi odtwarzającemu tylko klatki kluczowe dla prędkości ponad x4). Dodawanie własnych znaczników na nagraniu tzw. tagów ułatwia późniejszy powrót o nagrania. Szybki backup nagrań na USB z poziomu odtwarzania.16.Funkcja zrzutu zdjęć w trybach ręcznym na żywo i odtwarzaniu, a także automatycznym, budowana przeglądarka zdjęć.17.Wsparcie dla myszy w sterowaniu PTZ, w tym tryb 3D - zaznaczając fragment obrazu kamera PTZ wykonuje zbliżenie optyczne fragmentu.18.Tryb nagrywania ciągły bądź aktywowany zdarzeniem, określony harmonogramem, oddzielnie definiowalny dla każdego kanału.19.Obsługiwane zdarzenia z urządzeń IP:detekcja ruchu, alarmy inteligentne, alarmy z wejść alarmowych.20.Parametry: rozdzielczość, ilość klatek, przepływność bitowa oraz jakość obrazu oddzielnie definiowalne dla każdej kameryj21.Definiowanie oddzielnych parametrów dla zapisu ciągłego oraz dla zapisu alarmowego.16 wejścia alarmowe 4 wyjścia alarmowe. Możliwość powiązania wejść alarmowych z szeregiem reakcji np. wywołanie zapisu z dowolnej kamery, pozycjonowanie kamery PTZ itp. Wyjścia alarmowe mogą informować o błędach i alarmach systemowych np. uszkodzenie dysku, utrata obrazu z kamery, itp.22.Konto administratora z pełnym dostępem. możliwość tworzenia kont użytkowników o oddzielnie definiowalnych uprawnieniach dla pracy lokalnej oraz do dostępu zdalnego. Definiowanie uprawnień na poziomie kanału.23.Obudowa typu Rack , sloty na 8 dysków SATA o pojemności 4Tb. Złącze eSATA do nagrywania lub backupu.24.Zamontowane dyski twarde o pojemności 16Tb.25.Obsługa 32 kamer o prędkości zapisu 25klprzez s dla pojedynczej kamery w jakości HD- 1080 Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.23.10-7, 45.42.11.41-4, 45.26.20.00-1, 45.33.24.00-7, 45.31.10.00-3, 45.10.00.00-8, 45.31.43.00-4, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ) w zakresie montażu dźwigów osobowych, o wartości jednostkowej roboty, co najmniej 80.000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 1 oraz wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ) w zakresie montażu monitoringu wizyjnego w budynkach o wartości jednostkowej roboty co najmniej 30.000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dotyczy zadania nr 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami. b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach: a)wystąpienia robót zamiennych, b)rezygnacji z realizacji części robót, c)wystąpienia robót dodatkowych, d)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Urszulin - sekretariat 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2. Infrastruktura szkolna i sportowa RPO WL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH Przedmiotem zamówienia jest montaż dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie windowym w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie. W ramach realizacji zadania należy wykonać: 1. Przekucia przez wcześniej zamurowane (ze względów bezpieczeństwa) ściany szybu windowego w miejscach wejść do dźwigu, 2. Zamontować w istniejącym szybie windowym dźwig z pełnym wyposażeniem, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Odpowiednio obrobić zewnętrzne ściany szybu windowego w miejscach przekuć, otynkować położyć gładź i pomalować (kolory do uzgodnienia z Zamawiającym). W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność - dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego). - prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami i zanieczyszczeniem. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt - materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi. - ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika, który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. - Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.23.10-7, 45.42.11.41-4, 45.26.20.00-1, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MONTAŻ SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV W POMIESZCZENIACH ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane montażem systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynkach Zespołu Szkół w Urszulinie (ul. Szkolna 23). W ramach zamówienia należy wykonać w pomieszczeniach kompleksu szkolnego w Urszulinie monitoring o następujących parametrach:SPECYFIKACJA MODERNIZACJI i INSTALACJI SYSTEMU CCTV1.Instalacja 10 kamer analogowych i podłączenie do istniejącego rejestratora systemu analogowego 2.Wymiana i montaż zasilaczy istniejącego analogowego systemu monitoringu 3.Modernizacja i wykonanie okablowania wizyjnego i zasilającego analogowego systemu 4.Wykonanie instalacji okablowania systemu monitoringu IP 5.Instalacja 7 kamer IP 6.Montaż szafy rack 7.Montaż w szafie rack rejestratora analogowego 8.Montaż w szafie rack rejestratora IP 9.Uruchomienie , programowanie instalacji analogowej i IP 10.Instalacja oprogramowania klienckiego IP i analogowego na wskazanych komputerach Wymagania odnośnie kamer analogowych Kamery analogowe wewnętrzne: Przetwornik 1na 3, Czułość 0 Lux (IR wł.), Tryb dzień noc Filtr mechaniczny, Rozdzielczość pozioma 800 linii, Oświetlacz IR Tak (zasięg 25m), Obiektyw w komplecie 2,8 mm, Prędkość elektronicznej migawki ELC,1przez 50 10000 s (automatyczna), AGC Tak (automatyczna), WDR - Szeroki zakres dynamiki Tak (cyfrowy, automatyczny), Redukcja szumów Tak (2D),Balans bieli Automatyczny, Stopień ochrony IP66,Odporność na uderzenia IK05 Regulacja położenia kamery W trzech osiach, Zasilanie 12-V, Kamery analogowe zewnętrzne: Rodzaj kamery Dzień-Noc,Przetwornik 1 przez 3 DIS,Liczba efektywnych pikseli 976(H)na 496(V) pikseli. Synchronizacja Wewnętrzna Rozdzielczość pozioma 700 linii,Oświetlacz IR Tak,Zasięg oświetlacza LED 30-40 m,Czułość (50 IRE) 0,1 Lux małpka F1,2 (AGC wł.),Czułość cz-b 0,0 Lux Wł. IR,Tryb Dzień Noc Automatyczny z filtremICR, Ogniskowa obiektywu 2,8 12 mm. Prędkość elektronicznej migawki ELC 1przez 50 1przez100 000 (PAL),Wyjścia wizji CVBS, 1 Vp-p 75 om,AGC Tak,S przezN 62 dB.Zakres regulacji Pan: 0 360, Tilt: 0 75, Obrót: 0 360, Zasilanie 12 V DC Pobór mocy 4 W przy włączonym IR,Temperatura pracy-40 60 C, Rodzaj obudowy Kopułkowa, Stopień ochrony IP66,Zasilanie 12-V,Wymagania odnośnie kamer IP:kamery IP wewnętrzne: 1.kamera wewnętrzna,2.maksymalna rozdzielczość 3Mpx(2048x1536),3.płynny obraz do 25kl.przez s w rozdzielczości HD1080 (1920x1080)4.wydajna kompresja wideo H.264 z regulowaną jakością i strumieniem danych5.kodowanie dwu-strumieniowe, strumień pomocniczy np. do transmisji przezwolne łącza (Internet)6.czuły przetwornik CMOS z progresywnym skanowaniem7.cyfrowa redukcja szumów - 3D DNR8.WDR cyfrowy z regulowanym poziomem9.wbudowany obiektyw 2,8mm lub 4mm10.wbudowany oświetlacz podczerwieni11.automatycznie przełączany mechaniczny filtr odcięcia podczerwieni IRC12.wielostrefowa detekcja ruchu z opcją dynamicznej analizy13.możliwość zasilania przez PoE lub 12V DC,14.gniazdo kart mikro SDprzez SDHC przez SDXC (do 64GB)15.audio: wbudowany mikrofon i głośnik16.wejście wyjście alarmowe17.wbudowany czujnik PIR o zasięgu do 8m, 80.REJESTRATOR Montaż w szafie typu RACK 19 1.Możliwość podłączenia do 32 urządzeń IP (kamer, koderów). Połączenie do kamer IP, kamer PTZ IP. 2.Wyście wideo na 2 monitory wysokiej rozdzielczości: HDMI 1920x1080 i VGA 1920x1080 oraz wyjście pomocnicze BNC. W pełni definiowalny rozkład kamer na monitorach. Wyświetlanie w podziałach do 32 kamer na monitor.3.Interfejs LAN 10 na 100 na1000Mbps, różne tryby pracy: dwa adresy, balans obciążenia, odporność na awarie 4.200Mb dla połączeń przychodzących LAN od kamer IP,5.160Mb dla połączeń wychodzących LAN do stacji klienckich 6.RS485 do podłączenia klawiatury zewnętrznej (np. do sterowania PTZ),7.Wsparcie dla kamer poprzez protokoły ONVIF i inne. Możliwość zdefiniowania ścieżki RTSP dla strumienia danych.8.Obsługa funkcji inteligentnych tj. przekroczenie linii, wtargnięcie w obszar.9.Obsługa dwóch strumieni danych z urządzeń IP, o różnych parametrach kodowania, np.: do zapisu oraz podglądu w sieci lokalnej (wysoka rozdzielczość, jakość i liczba klatek- duży strumień), a drugi do transmisji sieciowej przez Internet niższa rozdzielczość, jakość liczba klatek - mały strumień).10.Obsługa kamer w rozdzielczościach: 4CIF przez 720P przez XVGA przez 1080P przez UXGA przez 2048 na1536(3Mpix) na 560×1290 (5Mpix).11.Obsługa podglądu, zapisu i odtwarzania w wysokiej rozdzielczości.12.Powiększenie cyfrowe w podglądzie i odtwarzaniu.13.Inteligentne wyszukiwanie nagrań (tzw. postdetekcja) w trybach odtwarzania lokalnym oraz zdalnym przez program 14.Odtwarzanie - różne tryby: szybki dostęp do ostatnich minut nagrania pozostawiając tryb na żywo dla pozostałych kanałów. Szybkie przejście bezpośrednio z podglądu do odtwarzania wybranego kanału. Zaawansowane wyszukiwanie według czasu, zdarzeń, tagów itd. z graficzną prezentacją zakresu nagrań.15.Odtwarzanie - funkcje: jedno i wielokamerowe, w przód, wstecz, zwolnione, przyspieszone - duża prędkość przeglądania nagrań (aż do x16 dzięki algorytmowi odtwarzającemu tylko klatki kluczowe dla prędkości ponad x4). Dodawanie własnych znaczników na nagraniu tzw. tagów ułatwia późniejszy powrót o nagrania. Szybki backup nagrań na USB z poziomu odtwarzania.16.Funkcja zrzutu zdjęć w trybach ręcznym na żywo i odtwarzaniu, a także automatycznym, budowana przeglądarka zdjęć.17.Wsparcie dla myszy w sterowaniu PTZ, w tym tryb 3D - zaznaczając fragment obrazu kamera PTZ wykonuje zbliżenie optyczne fragmentu.18.Tryb nagrywania ciągły bądź aktywowany zdarzeniem, określony harmonogramem, oddzielnie definiowalny dla każdego kanału.19.Obsługiwane zdarzenia z urządzeń IP:detekcja ruchu, alarmy inteligentne, alarmy z wejść alarmowych.20.Parametry: rozdzielczość, ilość klatek, przepływność bitowa oraz jakość obrazu oddzielnie definiowalne dla każdej kameryj21.Definiowanie oddzielnych parametrów dla zapisu ciągłego oraz dla zapisu alarmowego.16 wejścia alarmowe 4 wyjścia alarmowe. Możliwość powiązania wejść alarmowych z szeregiem reakcji np. wywołanie zapisu z dowolnej kamery, pozycjonowanie kamery PTZ itp. Wyjścia alarmowe mogą informować o błędach i alarmach systemowych np. uszkodzenie dysku, utrata obrazu z kamery, itp.22.Konto administratora z pełnym dostępem. możliwość tworzenia kont użytkowników o oddzielnie definiowalnych uprawnieniach dla pracy lokalnej oraz do dostępu zdalnego. Definiowanie uprawnień na poziomie kanału.23.Obudowa typu Rack , sloty na 8 dysków SATA o pojemności 4Tb. Złącze eSATA do nagrywania lub backupu.24.Zamontowane dyski twarde o pojemności 16Tb.25.Obsługa 32 kamer o prędkości zapisu 25klprzez s dla pojedynczej kamery w jakości HD- 1080 Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.31.43.00-4, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.