eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 42/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej.
Numer ogłoszenia: 159119 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Obowiązek serwisowania aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 z póź. zm.). 3. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie: kwartalnych/półrocznych/rocznych czynności konserwacyjno - przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych ( m.in.żarówka, bateria, bezpiecznik), - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację w przypadku urządzeń, które podlegają legalizacji, - kalibrację jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek,, - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów - w ramach ceny sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, - w miarę potrzeby w ramach przeglądów mogą być prowadzone w ramach ceny instruktaże dla użytkownika, 4. Ponadto przeglądy techniczne obejmują sprawdzenie prawidłowości działania poszczególnych podzespołów danego aparatu lub urządzenia medycznego i stwierdzenie jego sprawności, co warunkuje dopuszczeniem do dalszego użytkowania. 5. Zakres czynności i czasookres przeglądów technicznych urządzenia medycznego lub aparatu medycznego określa producent w dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia. 6. Propozycja harmonogramu przeglądów zostanie przedstawiona przez Wykonawcę na piśmie w ciągu 4 tygodni od dnia zawarcia umowy serwisowej, po przedyskutowaniu z Zamawiającym najbardziej dogodnych terminów. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 7. Termin wykonania przeglądu (rozumiany jako data) musi być każdorazowo uzgodniony z komórką organizacyjną Szpitala z uwagi na zapewnienie ciągłości jego pracy. 8. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie do 14 dni roboczych od dnia ustalonego w harmonogramie. 9. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. 10. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu (koszt przesyłki) aparatury. 11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta (instrukcje, standardy, norma) aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. POŻ. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 12. Wynikłe w czasie przeglądu naprawy (przekraczające zakres przeglądu technicznego) związane z koniecznością wymiany jakiejkolwiek części lub podzespołu (jeśli nie zostały ujęte w harmonogramie przeglądu) mogą być dokonane wyłącznie odrębnym zleceniem zgodnie z zapisem raportu serwisowego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez osoby reprezentujące Zamawiającego, Głównego Księgowego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 14. Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.11-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 50.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna co najmniej trzy usługi w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Każda usługa co najmniej 6500,00 zł brutto. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami:co najmniej jednym pracownikiem - który odbył szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury medycznej wyszczególnionej w załączniku nr 1. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, jeżeli posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym, że do odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których wyżej mowa. Uwaga: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, obowiązuje dotychczasowe rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 2. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-5 oraz 7-9 do SIWZ). UWAGA: W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wg załącznika nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a)nie wykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 7 ust. 1 w terminie określonym w § 3 ust. 1, Wykonawca przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. b)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia (pakietu) pozostaje bez zmian, - zmiany adresowe Stron, - zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wymaganej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory I (EMTEL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory VIII (Mindray). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetry II (NOVAMETRIX). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetry IV (KANG WONG-DO). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne III (Dutchmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne V (Polmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne VI (Kwapisz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne VII (różne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG II (ITAMED). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG III (Hellige-Remed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG IV (Edan Instruments). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery EKG II (Medea). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery EKG III (Walmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery RR III (Missei). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiostymulatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy do naświetlań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parowniki gazów anestetycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki II (różne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory/Stanowiska AMEDA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry I (Pneumoneb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do elektroterapii I (ZEM MARP ELECTRONIC). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ACUSON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG Okulistyczne MDT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ECHOSON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ENPOL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG DIGITAL COLOR. Szczegółowy opis przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiotokografy II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rektoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop Operacyjny Okulistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (autorefraktometr). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (lampy szczelinowe, tonometry). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (mikroskop, tomograf). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EEG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ortopedyczny (wiertarki, piły). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnie do prób wysiłkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laryngologiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załaczniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do krioterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Pakiet 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatomy elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Pakiet 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny sufitowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Pakiet 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ALOKA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Pakiet 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laryngologiczny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: Pakiet 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.