To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Kraków: Wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 390/3/2013 z dnia 22 marca 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-34/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont i przebudowa pomieszczeń Oddziału Klinicznego Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23
Numer ogłoszenia: 159099 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129621 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 390/3/2013 z dnia 22 marca 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-34/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont i przebudowa pomieszczeń Oddziału Klinicznego Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 390/3/2013 z dnia 22 marca 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-34/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont i przebudowa pomieszczeń Oddziału Klinicznego Neonatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 23.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA J. KASPERCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA J. KASPERCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Budowlana J. Kasperczyk Sp. j., Smardzowice 37, 32-077 Smardzowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82433,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83000,00
Oferta z najniższą ceną: 83000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego (postępowanie nr DZP-ML-271-34/2013) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1. W trakcie prowadzenia prac budowlanych na strychu podczas wykuwania gniazd do osadzenia belek głównych konstrukcji wentylatorowni stwierdzono znaczne uszkodzenie drewnianych tramów części podporowej, w związku z powyższym koniecznym jest ich wzmocnienie zgodnie z nadzorem autorskim konstruktora. 2. Podczas wykonywania prac w pomieszczeniach objętych zakresem na IIIp. stwierdzono na znacznej powierzchni stropu odspojenie tynku sufitu, miejscowo tynk sufitu odpadł. W związku z powyższym należy skuć tynki sufitów w całości. 3. Równocześnie stwierdzono znaczne ugięcie belek stropowych nad remontowanym pomieszczeniem nr 12 (przy części belek dochodzi ono nawet do 7cm) niezbędnym jest wzmocnienie w/wym. belek oraz odciążenie stropu poprzez usunięcie warstwy betonu ponad nim. Jednocześnie konieczne jest wykonanie izolacji termicznej z wełny gr.12cm na tym stropie. 4. Celem uzyskania właściwej wysokości pomieszczeń niezbędna jest zmiana typowanych w projekcie nawiewników na inne które zmieszczą się w przestrzeni pomiędzy stropem a sufitem podwieszonym, równocześnie nawiewniki te wymuszają zmianę silnika wentylatora nawiewnego centrali na silnik o większym sprężu zgodnie z nadzorem autorskim. 5. Konieczne jest wzmocnienie nadproża i rozbiórka podciągu w pomieszczenia 12, oraz wzmocnienie komina w części sanitarnej. Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.