Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Zambrów: Dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3 oraz mienia właścicieli i najemców
Numer ogłoszenia: 159005 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zambrowskiego , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712418, faks 086 2712092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzambrowski.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3 oraz mienia właścicieli i najemców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona fizyczna obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3 oraz mienia właścicieli i najemców budynku. Obiekt, w którym swoją siedzibę mają Starostwo Powiatowe w Zambrowie i Urząd Miasta Zambrów - jako współwłaściciele oraz inne jednostki samorządowe i budżetowe, w tym jednostki organizacyjne Miasta Gminy Zambrów i Powiatu Zambrowskiego, a także podmioty prywatne (sklepik) - jako najemcy, jest czterokondygnacyjnym budynkiem administracyjnym o powierzchni użytkowej ok. 2 600 m2. Ochrona fizyczna realizowana będzie całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. 2. Do obowiązków służby ochrony będzie należało miedzy innymi: a) czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdujących się w obiekcie; b) ograniczanie dostępu do chronionego obiektu po godzinach urzędowania tylko do pracowników posiadających stosowne uprawnienia; c) codzienne sprawdzenie budynku w zakresie: wyłączenia wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów), zamknięcia okien, wygaszenia świateł, innych, nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenie mienia. W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu pracy osób sprzątających pomieszczenia budynku. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń, do których Zamawiający udostępni klucze. d) w przypadku jakichkolwiek zagrożeń Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. e) obsługa i konserwacja wszystkich urządzeń alarmowych będących własnością Zamawiającego, a w które wyposażony jest obiekt (sygnalizacja p. poż., sygnalizacja antywłamaniowa - czujki ruchu, telewizja przemysłowa) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania. f) utrzymanie w czystości holu na parterze budynku poprzez zamiatanie i zmywanie podłogi oraz na schodach wejściowych do budynku poprzez zamiatanie i zmywanie; w okresie zimowym odśnieżanie schodów wejściowych do budynku, a doraźnie (w przypadku nieobecności konserwatora budynku) również odśnieżanie chodników wokół budynku (niezbędne narzędzia i środki czystości zapewnia Zamawiający). g) Do obowiązków Wykonawcy należy udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym w korzystaniu z urządzeń dźwigowych do pionowego przemieszczania osób niepełnosprawnych - jeżeli zaistnieje taka potrzeba oraz zgłaszanie awarii tych urządzeń Zamawiającemu. h) Do obowiązków Wykonawcy należy monitorowanie systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego, wymienionego pkt.. e); i) Odpowiedzialnym za włączenie i wyłączenie systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie będzie: Wykonawca w zakresie systemów zainstalowanych w pomieszczeniach Zamawiającego (będących jego własnością), najemcy w pozostałym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca posiadał wydzielony i zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych z kancelaria tajną i pełnomocnikiem. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące oprócz licencji pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom ochrony, wykonującym prace na obiekcie, wsparcie grupy interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 221 z póź. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp. 2. wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 3. dowody, że podane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczeniu usług wraz z informacjami nt temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności; osoby bezpośrednio świadczące usługi winne posiadać aktualną licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia, a minimum jedna osoba kierująca zespołami pracowników bezpośredniej ochrony winna posiadać aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku organizowania i kierowania zespołami bezpośredniej ochrony;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp. 2. opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzambrowski.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów - pokój nr 126, I piętro, tel. (086) 217-24-18 w. 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, Sekretariat - pokój nr 125, I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Wymiana elementów drewnianych na elementy z tworzywa sztucznego pomostu nad zalewem w Zambrowie
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.