Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-10-30
Kalisz: Remont ul. M³ynarskiej na odcinku od ulicy Cmentarnej
do ulicy Polnej w Kaliszu
Numer og³oszenia: 158781 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Dróg Miejskich , ul. Z³ota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ul. M³ynarskiej na odcinku od ulicy Cmentarnej do ulicy Polnej w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont ul. M³ynarskiej na odcinku od ulicy Cmentarnej do ulicy Polnej w Kaliszu 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 4.2.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 4.2.2. remont nawierzchni jezdni, 4.2.3. przebudowa chodnika i zjazdów (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej) wraz z ustawieniem krawê¿ników i obrze¿y, 4.2.4. uzupe³nienie odwodnienia, 4.2.5. zabezpieczenie i regulacja istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej, 4.2.6. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, 4.2.7. obs³ugê geodezyjn± zadania wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.51 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 4.000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wyka¿± w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonanie dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie/przebudowie/remoncie ulicy/drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 500 m2 lub d³ugo¶ci minimum 150mb ka¿de.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wyka¿± osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie, Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wyka¿±, ¿e posiadaj± (aktualne i op³acone przynajmniej na dzieñ sk³adania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 100.000,00PLN.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
Za najwa¿niejsze roboty budowlane uznaje siê roboty niezbêdne do spe³niania warunku okre¶lonego w sekcji III.3.2 tj.: wykonanie minimum: dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie/przebudowie/remoncie ulicy/drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 500 m2 lub d³ugo¶ci minimum 150mb ka¿de.; - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z zapisem pkt. 21 SIWZ: 21. Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, je¿eli Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê na takich warunkach. 21.1. Wykonawca zobowi±zany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. 21.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 21.3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a/ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót o czas ich wystêpowania, co wymaga potwierdzenia przez w³a¶ciwego bran¿owego inspektora nadzoru inwestorskiego, wpisem do dziennika budowy; b/ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych a tak¿e zamówieñ dodatkowych, o których mowa w § 16 projektu umowy, okre¶lonych aneksem b±d¼ odrêbn± umow±, warunkuj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbêdny do wykonania robót, o których mowa wy¿ej, co wymaga potwierdzenia przez w³a¶ciwego bran¿owego inspektora nadzoru inwestorskiego, wpisem do dziennika budowy c) w przypadku wyst±pienia kolizji niemo¿liwych do przewidzenia na etapie projektowania, a uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót objêtych przedmiotem umowy, o czas niezbêdny do ich usuniêcia, co wymaga potwierdzenia przez w³a¶ciwego bran¿owego inspektora nadzoru inwestorskiego, wpisem do dziennika budowy, d) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Siwz, o czas jej wyst±pienia i usuniêcia skutków. 2/ Zmiany warto¶ci umowy: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych wypadkach: a/ konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, o których mowa w § 16 projektu umowy, b/ ustalenia ostatecznego wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, które zostanie wyliczone po odbiorze robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot umowy, zatwierdzonym protoko³em odbioru koñcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru oraz kosztorysu powykonawczego, sporz±dzonego przez Wykonawcê potwierdzonego przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego, zgodnie z przyjêtymi cenami jednostkowymi okre¶lonymi w kosztorysie ofertowym oraz rzeczywi¶cie wykonanymi i odebranymi przez Zamawiaj±cego ilo¶ciami robót (§ 8 ust. 3 projektu umowy), c/ zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT. 3/ Zmiany osobowe: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany kierownika budowy po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiaj±cego w wypadkach, gdy: a/ ¶mierci, choroby lub wypadku kierownika budowy, b/ nie wywi±zywania siê kierownika budowy z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, c/ je¿eli wymiana kierownika budowy stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. Zmiana osoby wskazanej wy¿ej w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie (nale¿y podaæ przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 10 dni roboczych od daty przed³o¿enia propozycji i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanej osoby bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia osoby wymaganej postanowieniami Siwz. Wykonawca musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycjê zmiany, w terminie 3 dni od momentu powziêcia wiadomo¶ci o konieczno¶ci dokonania zmiany. Zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana, o których mowa wy¿ej, winna byæ dokonana wpisem do dziennika budowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Skierowanie bez akceptacji Zamawiaj±cego, do pe³nienia funkcji kierownika budowy innej osoby ni¿ wskazanej w ofercie Wykonawcy mo¿e stanowiæ podstawê odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. 4/ Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów na zasoby których Wykonawca powo³ywa³ siê w ofercie : W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Z³ota 43, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarz±d Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Z³ota 43, 62-800 Kalisz - sekretariat - I piêtro pok. 201.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wy³±czeniem jezdni o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza w 2024r.
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej P³ywalni przy ul. Prym. St. Wyszyñskiego 20a w Kaliszu, bêd±cej w³asno¶ci± "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany d³ugopis, bluza mêska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pe³nej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ci±gu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podzia³em na 6 zadañ
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Ko¶cielny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa bezpieczeñstwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Obodrzyckiej w Poznaniu"
- Zagospodarowanie terenu przy budynku u¿yteczno¶ci publicznej powiatu wêgrowskiego
- Przebudowa drogi gminnej w ¯ochowie - etap II
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowo¶ciach Darowice, Koniuszki i Knia¿yce - Etap I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.