Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Gorzów Wielkopolski: Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku
Numer ogłoszenia: 15871 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Twaróg półtłusty opakowanie-kostka 200-250g. ZK-2200kg, OZ-1500kg razem 3700kg Twarożek gruboziarnisty opakowanie 150 -200g. ZK-150kg,OZ-180kg razem 330kg Twarożek smakowy opakowanie do 10kg ZK-2200kg OZ-1200kg razem 3400kg Ser topiony opakowanie -kostka 100g ZK-2200kg, OZ -1300kgrazem 3500kg Ser żółty zawartość tł. w suchej masie min 40- ZK-1600kg OZ-1300kg razem 2900kg Mleko gran. wartość białka min.30% op. do 50 kg ZK-3000kg OZ-600kg razem 3600kg Jogurt owocowy(o smaku: truskawkowym, brzoskwiniowym,waniliowym) op.100-125 g - ZK 96 kg Kefir naturalny 0% tłuszczu op. 1 l ZK 300 kg Śmietana -12% tłuszczu opakowanie do 1 l ZK-1000 l, OZ-250 l,razem 1250 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.54.40.00 - Ser twardy 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.15.00 - Maślanka 15.51.20.00 - Śmietana .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym.
- Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.