Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Puławy: Modernizacja siedzisk na emporze kościoła w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach.
Numer ogłoszenia: 158607 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach, ul. Aignera 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 888 89 00, 887 45 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafiawnmppulawy.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja siedzisk na emporze kościoła w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Będące przedmiotem opracowania siedziska dla wiernych znajdują się na emporze Kościoła p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach. Zbudowane są z trzech jednakowych stopni służących jednocześnie za siedzisko i przejście. Modernizacja zakłada poszerzenie stopnia środkowego do szer. 85 cm. kosztem stopnia najwyższego. Pozwoli to na swobodne przejście księdza z Komunią św. Nastąpi również wymiana drewnianych siedzisk i podstopnic na wykonane z tarcicy dębowej gr. 40 mm. Dotyczy to również konstrukcji, która zostanie wymieniona. Zarówno konstrukcja jak i poszycie zostanie wykonane z drewna dębowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli Kod CPV wg słownika 2008: 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług stolarskich o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług stolarskich o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiawnmppulawy.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria parafialna Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach przy ul. Aignera 1 czynna w godz. 9:00-11:00 i 16:00-18:00 oprócz środy i niedzieli..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria parafialna Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wniebowzięcia NMP w Puławach przy ul. Aignera 1 czynna w godz. 9:00-11:00 i 16:00-18:00 oprócz środy i niedzieli..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- Remont i modernizacja Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 4 w Puławach z przystosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Centrum Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Sukcesywny przegląd chromatografów i spektrometrów w drugim półroczu 2024 r.
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.