eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Szczecin: Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 158555 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245738 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wraz z montażem do Opery na Zamku w Szczecinie urządzeń i wyposażenia warsztatowego: a) regał stalowy magazynowy (WR) - 48 sztuk, b) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ1 - 9 sztuk, c) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ2) - 7 sztuk, d) stół warsztatowy z półką (WS1) - 4 sztuki, e) stół warsztatowy (WS2) - 1 sztuka, f) stół warsztatowy (WS3) - 1 sztuka, g) stół warsztatowy stalowy (WS4) - 1 sztuka, h) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB1) - 3 sztuki, i) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB2) - 1 sztuka, j) przystawka do biurka z szufladami (WPB) - 1 sztuka, k) wózek warsztatowy z pojemnikami (WW) - 6 sztuk, l) wózek montażowy (WM) - 4 sztuki, m) wózek transportowy półkowy (WTP) - 1 sztuka n) wózek transportowy do krzeseł sztaplowanych (taczka do krzeseł) (WTK) - 2 sztuki, o) sztaluga studyjna profesjonalna (WST) - 1 sztuka, p) ostrzałka do pił tarczowych wraz z wyposażeniem (WO) - 1 sztuka, q) tokarka do drewna z urządzeniem do kopiowania (WT) - 1 sztuka, r) pilarka tarczowa ukośna wraz z wyposażeniem (WP) - 1 sztuka, s) szlifierka stołowa (WSS) - 1 sztuka, t) wiertarka stołowa pionowa (WWS) - 1 sztuka, u) wiertarka pozioma (WWP) - 1 sztuka, v) ostrzałka do noży strugarskich i wierteł (WNS) - 1 sztuka, w) kosz metalowy na kółkach (WKM) - 8 sztuk, 2) Urządzenia i wyposażenie objęte zamówieniem musi być nowe w pierwszym gatunku, wolne od wad fizycznych i prawnych; 3) Wykonawca zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do pomieszczeń Opery oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zachowa najwyższą staranność przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca usunie natychmiast po ich powstaniu na swój koszt; 5) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak miesiące 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - trzy dni robocze. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: - Umowie, - specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz ze wszystkimi załącznikami), - Ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 39.15.12.00 - Stoły robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002_11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Kotkowski prowadzący działalność gospodarcza pod firmą Zakład Usługowo Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. 25 Czerwca 71, 26-600 Radom, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104881,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114893,56

  • Oferta z najniższą ceną: 114893,56 / Oferta z najwyższą ceną: 226630,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.