Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Węgliniec: Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Czerwonej Wodzie
Numer ogłoszenia: 158304 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, fax 075 77 12 551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Czerwonej Wodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Czerwonej Wodzie 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Czerwonej Wodzie - przebudowa drogi dojazdowej o długości 53m, budowa 10 miejsc parkingowych w ciągu ul.Świerczewskiego o długości - 5,0m, dojścia do budynku świetlicy i budynków gospodarczych - o powierzchni 71,2 3.UWAGA! W KALKULACJI KOSZTÓW NIE NALEŻY UJMOWAĆ MATERIAŁÓW TJ. KOSTKI BRUKOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW ULICZNYCH I OBRZEŻY CHODNIKOWYCH, PONIEWAŻ MATERIAŁ TEN DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY W NASTĘPUJĄCYCH ILOŚCIACH: KOSTKA BETONOWA SZARA, GR 8 CM, KSZTAŁT PROSTOKĄTA - 217 M2, KOSTKA BETONOWA CZERWONA, GR 8 CM, KSZTAŁT PROSTOKATA - 22,0 M2, OBRZEŻA CHODNIKOWE 30CM X 8 CM - 86M, KRAWĘŻNIKI BETONOWE 15 CM X 30 CM - 119,0 M 4.Szczegółowy wykaz i opis robót zawiera Projekt budowlany, Przedmiar Robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy : a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. . - posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia - warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewid. Dział. Gosp.) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. - wykażą, iż dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, tj. : 1/ kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia . 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru określonego w SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru określonego w SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59-940 Węgliniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59-940 Węgliniec pokój nr 21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
- ROZBUDOWA PORTU ZWIĄZKU GMIN JEZIORAK W IŁAWIE
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- "Modernizacja i przebudowa Stadionu Miejskiego w Iławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.