eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Kalisz: Świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 158214 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Aleja Wolności 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7677700, fax 062 7677702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia 1) świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie MZBM w Kaliszu; 2) świadczenie usług pogotowia lokatorskiego w budynkach będących w zarządzie MZBM w Kaliszu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony jest w SIWZ wraz z załącznikami. Wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Na dzień podpisania umowy i w okresie jej trwania Wykonawca musi dysponować komórkowym numerem telefonu, pod którym będą przyjmowane zgłoszenia awarii. Całość prac należy wykonać siłami własnymi bez udziału podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. : a) wykażą , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (lub są w trakcie wykonywania) co najmniej 1 usługę mającą w swoim zakresie konserwację i/lub naprawę i/lub usuwanie awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych, trwającą przez okres co najmniej 4 miesięcy kalendarzowych dla jednego Zamawiającego na budynkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 15 tys.m2 , b) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:wykażą, że posiadają umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, gdy w związku z prowadzoną działalnością - w szczególności z działalnością zgodną z przedmiotem zamówienia - ubezpieczający /ubezpieczony zobowiązany jest do naprawienia szkody osobowej, lub rzeczowej. Minimalna suma gwarancyjną wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić 100.000 zł bez możliwości pomniejszania jej przez ubezpieczyciela tzn. bez udziału własnego, franszyzy redukcyjnej czy jakichkolwiek podlimitów. Zakres ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym w skutek rażącego niedbalstwa, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.2.a) i b). Dla spełnienia warunku określonego w pkt. 3). wystarczające jest przedłożenie jednej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, przy założeniu że odpowiedzialność wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia obejmuje solidarną odpowiedzialność wszystkich ubiegających się wykonawców lub jednego z nich obejmującego ochroną pozostałych . Zapis ten musi wynikać bezpośrednio z OWU lub być zawarty w polisie lub innym dokumencie ubezpieczenia, ewentualnie wynikać z aneksu/ załącznika do polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. Warunki i wymagania zawarte w pkt. 1).i 4). muszą być spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwiedzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oferta musi zawierać : 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy [na formularzu ofertowym]; 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, 3). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 4). wykaz nalezycie wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnością jest krótszy - w tym okresie usług mających w swoim zakresie konserwację i/lub naprawę i/lub usuwanie awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych trwających przez okres co najmniej 4 miesięcy kalendarzowych u jednego Zamawiającego ,na budynkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 15 tys. m2 5). dokumenty potwierdzające, że wykonane prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 4) zostały wykonane należycie, 6). dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazaną osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w/w osoby we właściwej izbie samorządu zawodowego, 7). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej wraz z integralnymi częściami tej umowy ubezpieczenia takimi jak wniosek o zawarcie umowy, OWU na podstawie których zawarto umowę i ewentualnie aneksy/załączniki do umowy, łącznie z potwierdzeniem opłacenia składki lub składek ubezpieczeniowych w przypadku, gdy opłata składki ubezpieczeniowej dokonywana jest w terminie późniejszym niż dzień zawarcia umowy ubezpieczenia lub w przypadku, gdy składka opłacana jest w ratach, celem potwierdzenia ważności przedłożonej umowy, jak również zachowania ciągłości odpowiedzialności wynikającej z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możę żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty moga być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz.605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Eksploatacji- pok.nr 13 (II pietro) MZBM w Kaliszu, al. Wolności 18 po okazaniu dowodu wpłaty 9,66 zł na konto :Bank Pocztowy S.A. O/Kalisz 13 1320 1999 2401 2000 0005.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 13:00, miejsce: sekretariat (pok.nr 7- II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.