eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją, dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i prokuratur rejonowych okręgu bydgoskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Bydgoszcz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją, dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i prokuratur rejonowych okręgu bydgoskiego
Numer ogłoszenia: 158190 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122452 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją, dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i prokuratur rejonowych okręgu bydgoskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących z regeneracji, nie używanych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją, dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i prokuratur rejonowych okręgu bydgoskiego. 2.2Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta określa załącznik nr 1 do formularza ofertowo-cenowego. 2.3Pod pojęciem _fabrycznie nowe_ Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowane ani nie prefabrykowane, oryginalnie fabrycznie zamknięte w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2.4 Pod pojęciem materiałów oryginalnych Zamawiający rozumie materiały pochodzące od producenta urządzenia np. drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego. 2.5. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne równoważne. Pod pojęciem materiału równoważnego Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność sprzętu z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera. Materiały muszą posiadać parametry takie same lub też lepsze - pojemność proszku _ tuszu _ tonera, wydajność i jakość wydruku - w stosunku do produktu oryginalnego, pochodzącego od producenta urządzenia. Ponadto stosowanie materiału eksploatacyjnego równoważnego nie może powodować utraty gwarancji sprzętu, który wykorzystuje ten materiał eksploatacyjny.Produkt równoważny nie może być regenerowany, nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości lub też w części w skład innych materiałów.Używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji sprzętu drukującego. Dostarczane produkty muszą odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w tym przypadku odpowiednio normom: ISO IEC 19752 - dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych, ISO IEC 19798 - dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych, ISO IEC 24711 - dla tuszy czarnych, ISO IEC 24712 - dla tuszy kolorowych.2.6 Zamawiający zastrzega, że:a)termin przydatności przedmiotu zamówienia nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; b)dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz wskazanie typów urządzeń, z którymi są kompatybilne - bez konieczności ich otwierania; c)materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, przez okres 12 miesięcy od dnia 27 maja 2014 roku; d)wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego; e)Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem lub za pośrednictwem firm kurierskich w ciągu 3 dni od złożenia przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30; f)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedzib Zamawiającego z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę; g) Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne polecenie wyznaczonego pracownika Prokuratury w okresie trwania umowy, do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz ich utylizacji z każdej z jednostek wymienionych w pkt. 2.7 SIWZ. Po każdorazowym odbiorze Wykonawca sporządzi wykaz odebranych materiałów (ilość i model_nazwa każdego z nich) z podziałem na jednostki. Wykaz w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na wskazany w pkt. 1.6 SIWZ adres e-mail, w terminie do 15 dnia każdego miesiąca, bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami z tego tytułu. Transport towarów oraz ich utylizacja odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. h) cena podana w formularzu ofertowo-cenowym powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i składniki związane z wykonaniem danego zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego; i) cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen; j) ceny jednostkowe za dostawę poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia niemogą ulec zmianie przez okres ważności umowy z wyjątkiem sytuacji określonych w dalszej części SIWZ. k) W związku z nałożonym limitem kwotowym na dany asortyment Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na wskazany w pkt. 1.6 SIWZ adres e-mail zestawienie zrealizowanych w danym miesiącu dostaw z wyszczególnieniem ilości i modeli (nazw) materiałów eksploatacyjnych dostarczonych do danej jednostki ,w terminie do 15 dnia każdego miesiąca, bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami z tego tytułu. l) Zamawiający zastrzega, iż ilość zamawianych materiałów wynikać będzie z faktycznych potrzeb jednostek Prokuratury.2.7 Adresy jednostek do których realizowane będą dostawy: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Zamojskiego 16, 85-101 Bydgoszcz, Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Przyrzecze 2 - 4, 85-102 Bydgoszcz, Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Południe w Bydgoszczy, ul. Nowy Rynek 10, 85-131 Bydgoszcz.Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, 88-100 Inowrocław,Prokuratura Rejonowa w Tucholi, ul. Świecka 95, 89-500 Tuchola, Prokuratura Rejonowa w Świeciu, ul. 10 Lutego 9, 86-100 Świecie, Prokuratura Rejonowa w Nakle n. Notecią, ul. Sądowa 1-3, 89-100 Nakło, Prokuratura Rejonowa w Mogilnie, ul. Benedyktyńska 5, 88-300 Mogilno, Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, 89-200 Szubin, Ośrodek Zamiejscowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, 88-400 Żnin. 2.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia, do którego są dostarczone. 2.9 Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia _przedmiotem zamówienia_. 2.10 Celem zamówienia jest wybranie Wykonawcy i zawarcie z nim umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją, dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i prokuratur rejonowych okręgu bydgoskiego. 2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp 2.13 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146452,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164484,25

  • Oferta z najniższą ceną: 164484,25 / Oferta z najwyższą ceną: 187897,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.