Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Bartoszyce: Dostawa rurek intubacyjnych, dooskrzelowych, tracheostomijnych, filtrów oddechowych, wymienników ciepła i wilgoci, igieł do znieczuleń, zbiorników na mocz i cewników urologicznych, nr sprawy: 21/2008.
Numer ogłoszenia: 158146 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, fax 089 7642625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rurek intubacyjnych, dooskrzelowych, tracheostomijnych, filtrów oddechowych, wymienników ciepła i wilgoci, igieł do znieczuleń, zbiorników na mocz i cewników urologicznych, nr sprawy: 21/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań: 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zadania I: Zadanie I-Rurki intubacyjne-1090 szt. , rurki dooskrzelowe-21 szt. , rurki ustno-gardłowe-2100 szt. , prowadnice intubacyjne-50 szt. , maski twarzowe-450 szt 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zadania II: Zadanie II-filtry bakteryjne-2500 szt. , wymienniki ciepła i wilgoci-1100 szt. , przewody tlenowe-200 szt. , maski tlenowe-120 szt. , zestaw drenów do podawania tlenu przez nos-2150 szt. , przewody tlenowe-500-szt. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zadania III: Zadanie III-Rurki tracheostomijna-220 szt. , opaski do rurek tracheostomijnych-50 szt. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Zadania IV: Zadanie IV-Cewniki do odsysania w systemie zamkniętym-150 szt. , probówki do pobierania wydzieliny oskrzelowej-1000 szt. 5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Zadania V: Zadanie V-Zestawy mini do znieczulania zewnętrznego-5szt. 6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Zadania VI: Zadanie VI- Igły do znieczuleń-1290 szt. 7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Zadania VII: Zadanie VII-Filtry bakteryjne do żywienia pozajelitowego dla dorosłych-200 szt. , przyrządy do precyzyjnego podawania płynów infuzyjnych-50 szt. 8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Zadania VIII: Zadanie VIII-Obwód oddechowy jednorazowy 100 szt. , łącznik karbowany 100 szt 9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Zadania IX: Zadanie IX-Cewnik urologiczny-100 szt. 10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Zadania X: Zadanie X- Zbiorniki na mocz-400 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: [x] A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę [x] A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 10 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę [x] A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych. [x] B.4) Inne dokumenty: -deklaracja zgodności i certyfikat CE oferowanego produktu -katalog zaproponowanego produktu [x] C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [o] C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. [x] D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [x] D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: [x] E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy [x] - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój A14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I-Rurki intubacyjne-1090 szt. , rurki dooskrzelowe-21 szt. , rurki ustno-gardłowe-2100 szt. , prowadnice intubacyjne-50 szt. , maski twarzowe-450 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II-filtry bakteryjne-2500 szt. , wymienniki ciepła i wilgoci-1100 szt. , przewody tlenowe-200 szt. , maski tlenowe-120 szt. , zestaw drenów do podawania tlenu przez nos-2150 szt. , przewody tlenowe-500-szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III-Rurki tracheostomijna-220 szt. , opaski do rurek tracheostomijnych-50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV-Cewniki do odsysania w systemie zamkniętym-150 szt. , probówki do pobierania wydzieliny oskrzelowej-1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V-Zestawy mini do znieczulania zewnętrznego-5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI- Igły do znieczuleń-1290 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII-Filtry bakteryjne do żywienia pozajelitowego dla dorosłych-200 szt. , przyrządy do precyzyjnego podawania płynów infuzyjnych-50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VIII-Obwód oddechowy jednorazowy 100 szt. , łącznik karbowany 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IX-Cewnik urologiczny-100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie X.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie X- Zbiorniki na mocz-400 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont kapitalny dachu na budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 Im. E. Orzeszkowej w Bartoszycach
- Sukcesywna dostawa rękawic medycznych
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obłożeń zestawów i fartuchów dla bloku operacyjnego - 3 zadania
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.