eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Kompleksowa usługa sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B-3410-1/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Iława: Kompleksowa usługa sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B-3410-1/2011.
Numer ogłoszenia: 158029 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116763 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B-3410-1/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie. 2. Praca przez 7 dni w tygodniu w godz. 6.00 - 22.00 na dwie zmiany plus serwis nocny od 22.00 do 06.00 wg poniższej specyfikacji: a) I zmiana 06.00 - 14.00 min. 2 osoby (kobieta i mężczyzna). b) II zmiana 14.00 - 22.00 min. 2 osoby(kobieta i mężczyzna). c) III zmiana 22.00 - 6.00 min. 3 osoby serwis nocny. 3. Częstotliwość czynności do wykonania ujęte są w tabeli nr 1 stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Kontrola stanu czystości na basenie odbywać się będzie codziennie w godz. 7.10 - 7.30 i dokonywana będzie przez kierownika basenu lub osobę upoważnioną w obecności przedstawiciela wykonawcy. Wszelkie uwagi spisywane będą w zeszycie kontroli czystości obiektu. Wykonawca przedstawi szczegółowy grafik wykonywania poszczególnych czynności sprzątających uwzględniający wymaganą częstotliwość ich wykonania. 5. Używane środki czyszczące, konserwujące, dezynfekujące muszą posiadać atesty PZH, zgodność z wymogami sanepidu i muszą być dostosowane do odpowiedniego rodzaju powierzchni Utrzymanie czystości ma być wykonane przy pomocy środków czystości Wykonawcy dostarczanych na bieżąco, uwzględnionych w cenie oferty. Środki toaletowe dostarczane i uzupełniane do bieżącego utrzymania krytej pływalni należy wliczyć w cenę oferty 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby do wykonywania następujących czynności: w razie potrzeby mycie naczyń po naradach i spotkaniach, mycie mebli, usuwanie zanieczyszczeń podłóg, czynności określonych w tabeli nr 1 w godzinach pracy Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie tj. 7 dni w tyg. od 06.00 do 22.00 oraz serwis nocny od 22.00 do 6.00 każdego dnia. Dopuszczenie wskazanej przez Wykonawcę osoby do pracy w obiekcie będzie wymagało akceptacji zamawiającego. 7. Dla budynku Centrum Turystyczno-Rekreacyjnego w Iławie - muszą spełniać następujące minimalne parametry: płyn do mycia naczyń, mydło w płynie do włosów i ciała o pojemności 1 litra równym 1000 dawek jako wkład do dozownika, ręcznik papierowy biały miękki celulozowy dwuwarstwowy w roli o średnicy 19 cm , długość od 100 mb do 150 mb, wymiary odcinka: szerokość 21cm i długość odcinka 25 cm, ilość listków od 400 do 600 szt., papier toaletowy biały miękki dwuwarstwowy o wymiarach listka: szerokość 10 cm i długość 14 cm, długość rolki 170 m, średnica rolki 18,5 cm, ilość listków w rolce 1214, worki na kosze o pojemności 40, 30 i 5 litrów. 8. Uwaga! Papier toaletowy oraz ręczniki papierowe, mydło muszą być dostosowane do dozowników posiadanych przez Zamawiającego tj. : Dozownik Tork do ręczników w roli z bezdotykowym systemem dozowania aluminiowyTork 459500; Dozownik Tork do papieru toaletowego w mini jumbo roli aluminiowy Tork 455000; Dozownik Tork do mydła w płynie aluminiowy Tork 452000; Kosz Tork na odpady 40 l. aluminiowy Tork 458000), 9. Przy pomocy personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu, któremu zapewni imienne identyfikatory ze zdjęciem i logo Wykonawcy zobowiązany jest: 1) zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosząc odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę 2) odnotowywać w zeszycie złożonym u osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku 3) zachować w tajemnicy wszelkie informacje, do których miał dostęp w trakcie wykonywania umowy 10. Zamawiający wydzieli (zapewni w miarę posiadanych możliwości) Wykonawcy pomieszczenie socjalne, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w budynku. 11. Powierzchnia całkowita na krytej pływalni 1) piętro (antresola) - 64.02 m2, w tym: a) gres 64.02 m2 2) parter - 1339.9 m2, w tym: a) gerss - 479.48 m2 b) ceramika basenowa + gress - 417.72 m2 c) gress + gress antypoślizgowy - 40.83 m2 d) gress antypoślizgowy - 150.3 m2 e) ceramika basenowa - 209.96 m2 f) wykładzina dywanowa - 41.61 m2 3) podziemie (podbasenie) -119.03 m2, w tym: a) gress - 119.03 m2 Razem: 1522.95 m2 12. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90 91 12 00-8- usługi sprzątania budynków, 13. Zgodnie z art. 36 ust.4 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4a jeżeli przewiduje udział podwykonawców. 14. Rodzaj i ilość wyposażenia: 1) Lustra o powierzchni ok. 16 m2 a) 60 cm x 100 cm - 14 szt. b) 85 cm x 60 cm - 15 szt. 2) kosze na śmieci - 36 szt. (40 l, 30l, 5l) 3) podajniki na mydło TORK - 27 szt. 4) podajniki na ręczniki TORK- 15 szt. 5) podajniki na papier toaletowy TORK - 11 szt. 6) suszarki - 14 szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CZYŚCIK Mariusz Rybczyński, ul. Kościuszki 13A/23, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323937,00

  • Oferta z najniższą ceną: 323937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 515121,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.