eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-27

POZYCJA 15798

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa). 2. Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych, w technice strukturalnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa). 2. Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych, w technice strukturalnej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: Zadanie I - 31.08.2006 r., Zadanie II - 31.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie I - 15.000,00 zł, Zadanie II - 3.600,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W zakresie zadania I i II 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl 24, ust. 1 i 2 w związku z art. 22, ust. 1, pkt 4 ustawy. Wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2 spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunek określony w punkcie 1 spełniają łącznie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Udział w postępowaniu mogą brać wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (Uwaga: powyższe dokumenty powinny potwierdzać dokonanie opłaty składki). Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zadanie I Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200.000,00 zł.* Zadania II Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 50.000,00 zł. * * Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie. Wykonawca składający ofertę na dwa zadania winien wykazać, że spełnia sumę w/w warunków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Udział w postępowaniu mogą brać wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: 1). Na potwierdzenie posiadania potencjału technicznego wykonawca winien przedstawić wykaz posiadanego sprzętu (rodzaj malowarek, plastomarkery) oraz opis bazy technicznej wraz z informacją o posiadanych numerach telefonicznych i faksowych. 2). Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca winien przedstawić wykaz, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty składania ofert) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zadanie I 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej 4 malowarki samojezdne oraz bazę na terenie Łodzi wyposażoną w łączność telefoniczną i faksową, umożliwiającą roboczy kontakt w ciągu całej doby.* 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) usługi tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia, o łącznej wartości, co najmniej 800.000,00 PLN, w ramach jednego, dwóch lub trzech zamówień oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.* Zadania II 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej 2 plastomarkery do nakładania masy chemoutwardzalnej oraz bazę na terenie Łodzi wyposażoną w łączność telefoniczną i faksową, umożliwiającą roboczy kontakt w ciągu całej doby.* 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) usługi tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia o łącznej wartości, co najmniej 200.000,00 PLN w ramach jednego, dwóch lub trzech zamówień oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.* * Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie. Wykonawca składający ofertę na dwa zadania winien wykazać, że spełnia sumę w/w warunków. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 27/U/RR/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 11:00, Sala Nr 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa). 3) Zakres lub wartość: Maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego, wynikająca z umowy jaka zostanie zawarta, wyniesie 1.000.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2006, w tym: 70% do 31.07.2006 r., a 30% do 31.08.2006 r. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych w technice strukturalnej. 3) Zakres lub wartość: Maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego, wynikająca z umowy jaka zostanie zawarta, wyniesie 240.100,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.