Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Głogów: DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH RESPIRATORÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH WYSOKIEJ KLASY DO ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ZOZ W GŁOGOWIE
Numer ogłoszenia: 157925 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH RESPIRATORÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH WYSOKIEJ KLASY DO ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ZOZ W GŁOGOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - dostawa dwóch fabrycznie nowych respiratorów dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy do Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 w Głogowie, - przeszkolenie personelu ZOZ w Głogowie w zakresie obsługi respiratorów oraz wydanie stosownych zaświadczeń, certyfikatów jeżeli są one wymagane przepisami prawa, - zapewnienie obsługi serwisowej - zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy - Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Rzeczpospolitej Polskiej , - na czas naprawy - określony w załączniku nr 2 do umowy - Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o takich samych parametrach, lub podobnych. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie parametrów technicznych w/w sprzętu medycznego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. 5. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że dostawa została wykonana należycie.Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę aparatury medycznej, 6. Oświadczą ,że oferowana aparatura medyczna jest wyrobem medycznym ,który spełnia wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( DZ.U. nr 93 poz.896,ze zm.), Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy za zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Zał. Nr 1) wraz z wypełnionym Zał. Nr 2, 2. Szczegółowa dokumentacja techniczna proponowanego sprzętu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Zał. Nr 3). 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( Zał. Nr 4). 6. Wykaz wykonanych podobnych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( Zał. Nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Głogów , Rynek 10, 67-200 Głogów, pok.314.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Głogów , Rynek 10, 67-200 Głogów, pok.314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.