eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Wykonanie robót dodatkowych związanych z prowadzoną inwestycją pod nazwą Modernizacja budynku szpitalnego przy ul. Pułaskiego 10 (dostosowanie do wymogów ppoż, wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym oraz dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych z dobudową windy osobowej zewnętrznej wraz z termomodernizacją) zgodnie z Umową 57 2012 z dnia 05.09.2012.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Krynica-Zdrój: Wykonanie robót dodatkowych związanych z prowadzoną inwestycją pod nazwą Modernizacja budynku szpitalnego przy ul. Pułaskiego 10 (dostosowanie do wymogów ppoż, wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym oraz dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych z dobudową windy osobowej zewnętrznej wraz z termomodernizacją) zgodnie z Umową 57 2012 z dnia 05.09.2012.
Numer ogłoszenia: 157918 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Świdzińskiego 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, 4146387, faks 018 4146240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych związanych z prowadzoną inwestycją pod nazwą Modernizacja budynku szpitalnego przy ul. Pułaskiego 10 (dostosowanie do wymogów ppoż, wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym oraz dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych z dobudową windy osobowej zewnętrznej wraz z termomodernizacją) zgodnie z Umową 57 2012 z dnia 05.09.2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.W trakcie realizacji robót budowlanych wystąpiła konieczność wykonania niżej wymienionych robót w ramach zadania nr 5 - roboty budowlane polegające na modernizacji wybranych pomieszczeń budynku. Dostosowanie pokoi do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, a także dostosowanie wybranych pokoi budynku do potrzeb dla osób niepełnosprawnych : a) wykonanie kominów wentylacyjnych wraz z obróbkami ponad dachem, b) wymiana sufitów podwieszonych (pomieszczenia recepcji, zaplecza recepcji, gabinetów zabiegowych w korytarzach przy wejściu do stołówki c) malowanie korytarzy I,II,III p. oraz parter wraz z wykonaniem gładzi gipsowych, d) uzupełnienie tynków wewnętrznych kategorii II na ścianach i słupach, e) wykonanie nowych ścian - sanitariaty, I, II piętro, parter oraz sanitariat w przyziemiu, f) wykończenie pomieszczeń w obrębie korytarza w przyziemiu ( narciarnia i magazynu), g) wykonanie posadzki z wykładziny zgrzewalnej oraz wykonanie posadzek z płyt granitowych w przedsionku, h) wykonanie placu z trylinki wraz z podbudową,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sylwester Główczyki - Zakład Inwestycji Budowlanych, Łabowa 197, 33-336 Łabowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217895,62

  • Oferta z najniższą ceną: 217895,62 / Oferta z najwyższą ceną: 217895,62

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonanie ww robót jest niezbędne, gdyż umożliwi zrealizowanie zadania podstawowego. Roboty dodatkowe nie były ujęte w kosztorysach inwestorskich tego zadania. Konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego wynika również z sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez zamawiającego na etapie przygotowania postępowania podstawowego. Zastosowana Konieczność wykonania tych robót spowodowana została następującą przyczyną: Ad pkt. A - wykonanie dodatkowych kominów było uzasadnione, celem uzyskania właściwej, zgodnej z normami wentylacji pomieszczeń. Ad pkt. B - w trakcie robót demontażowych sufitów podwieszanych okazało się, że stan technicznych starych sufitów uniemożliwia ich ponowny montaż. Ad pkt. C i D- uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz wykonanie gładzi gipsowych nie ujętych w dokumentacji było niezbędne, celem uzyskania równej i jednolitej powierzchni ścian i sufitów po malowaniu. Ad pkt. E - należy wykonać nowe ściany w sanitariatach, gdyż stare podczas robót montażowych uległy zawaleniu. Ad pkt. F - w pomieszczeniu narciarni i magazynu brak robót wykończeniowych uniemożliwiał korzystanie użytkownika z tych pomieszczeń. Ad pkt. G - w trakcie wykonywanych prac stwierdzono, że stara wykładzina nie spełnia norm użytkowo-eksploatacyjnych. Ad pkt. H - ze względu poszerzenia placu istnieje konieczność wykonania trylinki wraz z podłożem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.