eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Modernizacja drogi gminnej w Czaplach, Gm. Żukowo - dł. 190 mb szer. 5,5m nawierzchnia bitumiczna- etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Żukowo: Modernizacja drogi gminnej w Czaplach, Gm. Żukowo - dł. 190 mb szer. 5,5m nawierzchnia bitumiczna- etap III
Numer ogłoszenia: 157908 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej w Czaplach, Gm. Żukowo - dł. 190 mb szer. 5,5m nawierzchnia bitumiczna- etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w Czaplach, Gm. Żukowo - dł. 190 mb, szer. 5,5m, nawierzchnia bitumiczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym dysponuje: a) kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniającymi do kierowania robotami drogowymi oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz. 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, itp c) geodeta posiadający stosowne uprawnienia do wytyczenia inwestycji w terenie i sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy a) Wykonawca w ofercie wykazuje, iż w ciągu ostatnich pięciu lat (wrzesień 2002-wrzesień 2007) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, Wykonawca był wykonawcą co najmniej jednej inwestycji związanej z modernizacją lub budową drogi - nawierzchnia bitumiczna o wartości min. 100 000,00 PLN bruto, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6)Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2). 2. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd.. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu -stwierdzam zgodność kopii z oryginałem nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu 3.Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 5) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót - ZAŁĄCZNIK NR 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację robót - kierownik budowy, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych), kserokopie uprawnień zawodowych dla geodety. 6) Wykaz części zamówień, których wykonanie Zamawiający powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) - ZAŁĄCZNIK NR 5. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy 7) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (ZAŁĄCZNIK NR 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 8) OFERTA - ZAŁĄCZNIK NR 1 9) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia 10) Kosztorys ofertowy - ZAŁĄCZNIK NR 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo pok. 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.