eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Planowanie i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim - zamówienie uzupełniające. Numer postępowania26/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Warszawa: Planowanie i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim - zamówienie uzupełniające. Numer postępowania: 26/14
Numer ogłoszenia: 157901 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107357 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Planowanie i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim - zamówienie uzupełniające. Numer postępowania: 26/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma do dyspozycji budżet wynoszący maksymalnie 556.511,16 zł brutto (słownie: pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W tym budżecie zawiera się również całkowite wynagrodzenie Wykonawcy ze wszelkimi kosztami i wydatkami, w tym w szczególności ze wszystkimi kosztami zewnętrznymi, a także z VAT w wysokości obowiązującej w momencie wystawiania faktur. Wszelkie produkty i usługi niezbędne do realizacji kampanii Wykonawca zapewni i nabędzie na własny koszt. W ramach tego budżetu Wykonawca ma zapewnić optymalny sposób zaplanowania mediów i zakupu mediów na rynkach rosyjskim, ukraińskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim, zgodnie z założeniami przewidzianymi w szczegółowych dokumentach postępowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Group Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12, 00-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 455284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 556511,16

  • Oferta z najniższą ceną: 556511,16 / Oferta z najwyższą ceną: 556511,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe, o wartości 16.670.000 zł brutto, zostało udzielone w dniu 26.11.2013 r. Media Group Sp. z o.o., w trybie przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 2013/S 169-293436 z dnia 31.08.2013r.) oraz w SIWZ. Zamawiający nie udzielał wcześniej zamówień uzupełniających związanych z umową z dnia 26.11.2013 r. Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - Media Group Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12, 00-503 Warszawa. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.